TRENDX
Trendx is een Nederlandse webshop die zich voornamelijk specialiseert in gadgets en consumentenelektronica.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 31-03-2020 ingetrokken

4,3

• Marilou
    Review voor TRENDX

Ze mailen niet terug en het artikel is nu na 8 weken nog niet geleverd.

• Elmo
    Review voor TRENDX

Product was te laat, voldeed niet aan de beschrijving. Daarnaast direct uit china verscheept.

Slecht verpakt, het is dat het product niet kan beschadigen dat hij niet kapot was. Daarnaast is het product letterlijk helemaal gelijk inclusief dezelfde plaatjes en fout in de omschrijving online te vinden op ali express. voor 1/3 van de prijs.

Reageren niet qua klanten service. vraag me af waarom deze toko een keurmerk heeft en een de verkeerde score mag gebruiken zie hun website.

• Sadeq
    Review voor TRENDX

eerlijk zijn met je klanten
    Tijdens inkoop zie ik levertijd 3-5 dagen
    en nu over een week krijg ik email dat levertijd tussen 13- 15 dagen is

• JuliusK
    Review voor TRENDX

Als ik nul sterren kon geven... dan had ik dat gedaan. Onbetrouwbare partij met idioot lange levertijden, traag reagerende klantenservice, onduidelijke Chineze maten en... Je krijgt het product rechtstreeks uit China geleverd! Dan kun je net zo goed zelf bij Aliexpress of Wish bestellen. GEEN ZAKEN MEE DOEN!

• D Nussa
    Review voor TRENDX

Ze hebben nooit het product geleverd en reageren steeds hetzelfde dat het product onderweg is. Inmiddels dan meer dan 3 mmd onderweg. Lijkt mij niet. Het zijn oplichters!

• Ton Koenen
    Review voor TRENDX

Ik doe een op 03-02-2020 bestelling en krijg daarvan een bevestiging. Vervolgens gebeurt er niets. Als ik navraag doe bij Trendx krijg ik op 21-02-2020 een mail dat mijn bestelling in NL is aangekomen en binnen een week bezorgd zal worden. Op dezelfde dag een mail dat mijn bestelling bij de douane ligt en dat bezorging daardoor iets is vertraagd. Ik wacht af maar krijg op 26-02-2020 ineens een mail van Trendx dat mijn bestelling "op mijn verzoek is geannuleerd en het aankoopbedrag is teruggestort". Hoezo op mijn verzoek? Daar heb ik nooit om gevraagd. Ik kan dus naar mijn bestelling fluiten. Wat een rotzaak. Ik raad iedereen aan daar niet te bestellen!

• S.H.
    Review voor TRENDX

Product besteld, moest direct alles via iDeal betalen. 7 weken gewacht, in al die weken drie keer per mail contact gezocht over waar de bestelling bleef. Continue verschillende excuses. “DHL had gezegd dat het bij douane lag en wachten was tot het vrij gegeven werd”, “ track en trace heeft een storing, zal binnen een week te zien zijn”, “ we kunnen uw pakket niet annuleren want het is onderweg”. Uiteindelijk geen enkel bewijs dat pakket daadwerkelijk onderweg was na 7 weken. Klantenservice is volgens een bandje “ door een technische storing is dit nummer niet bereikbaar” en dat zeven weken lang..
    Net als track en trace die het nooit gedaan heeft al die weken. Toen ik gedreigd heb met aangifte doen en andere maatregelen nemen om anderen te behoeden voor dit bedrijf, kon spontaan de bestelling toch geannuleerd en mijn bedrag retour gestort. Er wordt overduidelijk fraude gepleegd..!!

• M. Wildeman
    Review voor TRENDX

Bestelling gewoon leveren zoals belooft binnen 5 tot 20 dagen.
    Wacht nu sinds 25 januari 2020 op mijn product.
    Trendx reageert niet op mijn mails.
    Het lijkt of dit bedrijf oplichters zijn.

• He Li
    Review voor TRENDX

send the order properly and on time and set up a client service point, (if they are a really web store not a cheating website)

• Frans Willems
    Review voor TRENDX

Wanneer iemand een product besteld dit ook leveren!
    - afspraken nakomen, reageren op mail, reageren op telefoon en wat je op je webshop vermeld ook waar maken.
    Verbeteren? Gezien de vele negatieve reacties over dit bedrijf op internet kan hij volgens mij gewoon beter stoppen met zijn bedrijf dan verbeteren.

Oh ja mensen! De eerste beoordeling is op deze site van de eigenaar zelf. Voordeel is dat we nu zijn naam ook vast hebben maar nadeel is dat hij nog geen onvoldoende scoorde met totaal twee beoordelingen.. Hopen dat er nu actie wordt ondernomen..

• Joke Roelofs
    Review voor TRENDX

Door gewoon de producten conform levertijd te leveren. 25 januari besteld en nog steeds niets. Op het track en tracenummer staat in afwachting. Ik beroep mij conform consumentenrecht op retourbetaling van mijn aankoop. Daarbij zie ik in de recensies maar 2 personen en daarvan is de eigenaar Stefano er eentje, die zijn eigen positieve beoordeling geeft. Trustpilot staat vol van negatieve berichten en hier niets, dus bij deze. Ik wil mijn geld per omgaande retour betaald hebben.

• Ton van kooten
    Review voor TRENDX

Ik zit al vanaf december 2019 ye wachten op mijn bestelling, 2 x mail gestuurd, geen actie, telefonisch contact onmogelijk , maar wel 62 euro betaald, dit riekt naar oplichting, en dan zie ik 1 review met 5 sterren, en dat is de eigenaar zelf, dus webwinkelkeur let op je zaak, Trendx is een slecht voorbeeld van webwinkels, slecht bereikbaar via zowel telefoon als mail. 1 ster is al teveel.

• danielle hartman
    Review voor TRENDX

door te stoppen met oplichten!
    De bestelling moet je direct betalen, een track & trace nummer zou dan binnen een paar dagen worden gegeven. Deze volgt echter niet. Telefonisch niet bereikbaar, via de mail heb ik 4 verschillende redenen ontvangen waardoor de bestelling vertraagd is. Tussen de mailtjes zit elke keer een week, ik ben nu dus al ruim 5 weken bezig om een track en trace nummer te ontvangen. Als reden van vertraging wordt gegeven 1. drukte door feestdagen waardoor ze de grote toestroom aan orders niet kunnen verwerken, 2. bestelling in Nederland gearriveerd maar vertraging door drukte bij post.nl, 3. levering tegengehouden door douane (bestelling is blijkbaar ineens niet meer in Nederland), 4. bestelling was binnen maar vertraging door drukte bij het koeriersbedrijf waar ze mee samenwerken.
    Elke keer wordt verwacht binnen een week meer duidelijkheid te kunnen geven, in plaats van duidelijkheid volgt een nieuwe smoes. Op internet (trustpilot en reviews op hun eigen site ) soortgelijke ervaringen gelezen, kortom deze partij neemt wel bestellingen aan maar levert niet.

• Debbie Pach
    Review voor TRENDX

bestelling leveren of geld terug betalen

• Rik
    Review voor TRENDX

Bestelling al weken niet binnen. Klantenservice telefoonnummer werkt niet.

• Rein
    Review voor TRENDX

Sneller reageren op email. Duidelijk aangeven hoelang de verzendtijd is op de product pagina.

• Stefano Cipollone
    Review voor TRENDX

Alles, de bestelling en de snelle bezorging.