TRUUSK.com

TRUUSK.com

TRUUSK is een home and living webshop die zich richt op het aanbieden van hoogwaardige producten tegen lage prijzen, met een geweldige klantenservice.
home & garden home accessories home improvement
7,9
1.011 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 774 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Aliexpress versie waardeloos
    Review voor TRUUSK.com

    Naar lang wachten eindeljjk de 'pavelioen' binnen.
    En wat valt deze zwaaaaar tegen.
    Jullie fotos online zijn zo misleidend.
    Het lijkt wel ali expres doe het zelf bouwpakket.
    Goedkoop dun stuk zeil als dak. Super dunnen ijzere stangertjes en nog te zwijgen hoe GAMMEL het ding staat verankerd en al ook nog..
    Geringste windje is het de vraag die links of rechts bij de buren waait.
    En dat voor zoooo veel geld.
    Sorry hoor maar dit is echt te schaamteloos voor woorden dat jullie dit zo mooi presenteren op jullie site en in werkelijk geen knaak waard is.
    Echt diep triest en zwaar teleur gesteld.
    Ik kwam veel 'leuke' dingen online tegen maar ben blij ik ze niet tegelijk besteld had naar wat ik nu ontvangen heb.

    Antwoord van TRUUSK.com

    Beste,

    Je hebt je bestelling op woensdag 3 juli geplaatst, op 4 juli is het pakket verzonden en dinsdag 9 juli is je pakket geleverd. Het begrip lang wachten vind ik niet van toepassing. Wat wel vervelend is dat het product niet naar wens is. Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen, het kan natuurlijk weleens voorkomen dat het een product fout betreft. Wij willen je graag helpen en oplossen natuurlijk!

  • Elly
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    makkelijk te bestellen en mooie prijs

  • Hoe beoordeel je TRUUSK.com?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Nelson Lunshof
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Snelle levering

  • Jan Vellema
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Super

  • Christel Vellemans
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Snelle levering. Alles zoals het hoort te zijn.

  • Kirsten De Groot
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Mijn bestelling is nooit afgeleverd en bij navraag bij klantenservice slechte communicatie. Klantenservice is een robot die telkens dezelfde mail stuurt en aangeeft dat het artikel is afgeleverd, dit is dus NIET. Koop hier nooit meer!

  • Josh Van der ende
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Mooie prijzen goede service

  • Petrr Schut
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Prima. Verzending was naar mijn idee erg lang en geen info bedrijf zit om de hoek maar bestelling kwam uit het buitenland. Dus zelf geen voorraad

  • Wenda Peters
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Goed afgeleverd ziet er goed uit hoop er lang plezier van te hebben.

  • Melanie te Lintum
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Super mooi bankje. Helemaal blij mee☺️

  • A. van Wijk
    Review voor TRUUSK.com

    Best consument: LET OP! KOOP HIER ABSOLUUT NIET. Ze zijn uiterst onbetrouwbaar. Weigeren om een retouretiket aan te maken en houden je aan het lijntje met onzinnige en steeds dezelfde vragen, met in iedere mail een uitgebreid excuus. Je gaat hier je geld niet terug krijgen! Wees op je hoede en zoek zeker op google even een ander verkoopkanaal voor het product wat je graag wilt hebben!

    Antwoord van TRUUSK.com

    Beste,

    Wat vervelend dat je zo over ons denkt en ons wantrouwt. Wij houden je zeker niet aan de lijn. Ik kan op je naam niet inzien wat er zich heeft afgespeeld, stuur gerust een mail naar ons, dan kijk ik uiteraard of ik je nog kan helpen voor een passende oplossing.

  • Wilma Elzenaar
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Prima peoduky

  • Denise Mercey
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten
    Nu zeggen ze dat het op een afhaal punt ligt Heb hier niets van ontvangen bij welk afhaal punt in mijn mailbox om het pakket te volgen Staat ook nog steeds dat het vandaag geleverd wordt Dit duurt al een paar dagen En er is heel de tijd iemand thuis en ze zijn niet aan de deur geweest
    Ik raad iedereen aan om hier niet te kopen want ze lichten heel de boel op

    Antwoord van TRUUSK.com

    Hi Denise,

    Je bestelling is afgeleverd bij een parcel shop vanwege een mislukte bezorg poging i.v.m. dat er niemand thuis was. Zie berichtgeving in de verzendgegevens die wij hebben toegestuurd.

  • A.G. Mahdi
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    goed prodcut en snel geleverd

  • engbert vander woude
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    makkelijk te bestellen en snelle levering

  • Mireille Wissink
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Klantenservice is waardeloos. Paviljoen besteld. Ontbreken 2 essentiële haken en 2 horren, hebben niet het juiste formaat.
    8 mailtjes verder en sreeds het standaard antwoord dat ..... binnen een aantal dagen wordt geleverd. Nu een paviljoen wat niet is zoals het hoort te zijn. Eerste ervaring is meteen ruk.

    Antwoord van TRUUSK.com

    Beste Mireille,

    Helaas kan het weleens voorkomen dat er iets mist en dat vinden wij erg spijtig. Excuses hiervoor. Wij zullen de missende onderdelen zo snel mogelijk opsturen!

  • Bianca Haan
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Mijn

    Antwoord van TRUUSK.com

    Beste Bianca,

    Als er iets niet goed is, zou je ons dan alsjeblieft een mail kunnen sturen, zodat wij je kunnen helpen?

  • Corry Hensbergen
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Goede service.snelle levering.mooie kwaliteit.super blij mee

  • Rientje
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Snelle levering , super tevreden van de buggy

  • Andre Storms
    Geverifieerde klant van TRUUSK.com

    Goede aankoop