TVreus
Bekijk alle reviews en keurmerken van TVreus en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 01-04-2017 stopgezet

9,5

• Jeroen
    Review voor TVreus

Afgelopen woensdag Samsung KS7000 besteld en op vrijdag geleverd gekregen. De leveringsprocedure kan beter. Statusupdate van levering bleef onveranderd op "wachtende" staan (op de site) waardoor het onduidelijk was wanneer de tv geleverd zou worden. Vrijdag zelf gebeld, er werd toen medegedeeld dat de bezorger dezelfde dag nog zou langs komen, hetgeen prettig zou zijn geweest om wat ruimer van tevoren te vernemen (soort track&trace doen?).
    De tv zelf is overigens in uitstekende staat geleverd, duidelijk nieuw en in de fabrieksverpakking. Het betreft ook gewoon een Nederlands model, dus geen zogenaamde grijze import. Hier dan ook zeker tevreden over, en de tv was zeer voordelig geprijsd.

• Ralph
    Review voor TVreus

Mandag Jura Imprssa Z9 Koffiemachine besteld . Dinsdag geleverd . Beste prijs die ik heb gevonden..
    Geleverd met eigen chauffeur . Prima

• daan de groot
    Review voor TVreus

ik heb zowel zakelijk als prive meerdere aankopen gedaan bij tvreus.nl ze hebben super klantenservice. ze nemen de tijd voor je om alle vragen te beantwoorden, ze geven je goede feeedback en over leverijn gesproken waarscijnelijk de snelste van nederland. 7 dagen in de weekvoor 23:59 besteld en de volgende dag al in huis. zeer vriendelijke koeriers die met veel zorg de tv komen bezorgen.

• Rob de Graaf
    Review voor TVreus

In het weekend een tv besteld en betaald. Een dag later komt er een reactie. De tv is niet meer leverbaar. Had eigenlijk op de site moeten staan. Telefonisch wordt mij een alternatief aangeboden. Een 43 inch tv i.p.v. de bestelde 40 inch. De medewerker zegt dat deze tv 2cm groter is. Dit is onjuist. 3 inch is bijna 8 cm. Zonder problemen wordt mij echter mijn geld teruggegeven als ik dat liever wil. Reeds de volgende dag staat het op mijn rekening. Dat vind ik dan wel weer erg netjes.

• Christ
    Review voor TVreus

Ze toveren werkelijk een glimlach op m'n gezicht, zelfs bij het afrekenen. Duidelijke website, goede prijzen, originele en verrassende communicatie en een snelle levering.

Werd zelfs op dag van levering door de koerier gebeld hoelaat hij er precies was. TOP service

• André te Leeuwarden
    Review voor TVreus

Even voor middernacht bestelde ik een Samsung TV, model UE49KU6470, nadat ik mij via een chatsessie had laten adviseren. De hierop volgende dag werd de TV zoals beloofd bezorgd. De TV voldoet aan de verwachtingen. Het design en de beeldkwaliteit zijn subliem en het is zeer eenvoudig om snel foto's en filmpjes draadloos van o.a. iPhone/iPad op de TV zichtbaar te maken. Ik ben zeer tevreden over de service van TVReus en de prijs/prestatieverhouding van de genoemde Samsung TV.

• Wouter van Veer

H.

Ik was opzoek naar een 49inch tv

Vlotte en begrijpelijke informatie over de keuze voor een nieuwe tv. Door de medewerker kreeg ik serieus aandacht bij mijn vragen. Erg prettig geholpen en tevreden over de aankoop van een nieuwe SMART TV waar ik jaren mee voor uit kan.

• Ben Sigar
    Review voor TVreus

Heb vorige week een Samsung UE55KS9000 gekocht voor een prijs die ca. 600 EUR lager ligt dan bij MediaMarkt en BCC. Van tevoren maar ook achteraf een paar keer telefonisch contact gehad met TV Reus en ben daar prima behandeld. Op zaterdag besteld en conform afspraak op zondag geleverd. Tijdig van tevoren door de chauffeur opgebeld om de tijd door te geven. Samen met hem de TV tot in de woonkamer gebracht. Ik merkte wel dat de doos geopend was geweest en dat de TV eruit was gehaald. Niettemin kon ik vaststellen dat de TV niet was gebruikt. Ik heb in ieder geval nergens een beschadiging, krasje of wat dan ook kunnen vinden waaruit zou blijken dat het een gerefurbished model of een showroomtoestel was. De TV werkt ook 100% goed en ik heb echt alles uitgeprobeerd met het menu en de instellingen. Achteraf - ook al had ik van tevoren al zo'n vermoeden - heb ik gemerkt dat de TV bedoeld is voor de Baltische Staten. Het typenummer is dan ook geen UE55KS9000 maar UEKSKS9002TXXH. Als je dat invoert op het internet dan kom je uit op webwinkels uit Estonia. De handleiding is o.a. in het Engels, niet in het Nederlands. De handleiding is echter niet veel meer dan hoe je de TV moet monteren en aansluiten op de kabels. Het TV menu is echter in 1001 talen te lezen w.o. Nederland en daar kan je perfect mee uit de voeten. Het enige verschil wat ik kon vaststellen is dat er geen twee maar één afstandbediening erbij was. Ik heb daar bij de andere reviews ook over gelezen. De waarheid is dat de kleinere AB die erbij zit prettiger werkt dan de grotere. Ik zag daarom geen reden om de grotere AB alsnog op te vragen. Voor de rest zijn alle kenmerken van de 9000 serie hetzelfde. Het beeld is werkelijk fantastisch.
    Op mijn vraag waarom de TV doos geopend was kreeg ik de verklaring dat TV Reus geen officiele Nederlandse dealer is van Samsung maar een andere status heeft waardoor TV Reus i.t.t. MediaMarkt en andere winkels niet het recht heeft om onverkochte producten of kapotte TV's na enige tijd te retourneren en 100% van hun geld terug te krijgen. Met moet binnen 24 uur na ontvangst vaststellen of de TV het doet. Zo niet dan krijgt TV Reus zijn geld terug van Samsung. Daarna is het eigen risico. Dat zou in ieder geval verklaren waarom de TV uit de doos was gehaald.
    Hoe het ook zij, voor mij is deze tv-import business 100% te vergelijken met 10 jaar geleden waar auto's uit Duitsland werden geïmporteerd. Veel dealers zeiden toen ook dat het twijfelachtige kwaliteit was. Tegenwoordig worden er veel tweedehandse importauto's verkocht door officiële dealers. Het is onzin om te stellen dat TV's van een wereldmerk als Samsung van mindere kwaliteit zouden zijn voor het ene land dan voor het andere land. Samsung heeft een reputatie op te houden en net als bij auto's hanteert men andere verkoopprijzen en services per land, afhankelijk van koopkracht, belastingen e.d. In mijn geval betaalde ik niet 2.299 maar 1.609 EUR en dat scheelt een grote slok op de borrel.

Al met al kan ik iedereen adviseren om bij TV Reus een Samsung tv te kopen en het financiële voordeel te pakken. De garantie wordt gedurende 2 jaar gegarandeerd door Samsung, dus dat is ook geen probleem.

• APP
    Review voor TVreus

Sinds vorige week onze nieuwe tv ontvangen Samsung ue49ku6670 levering zoals afgesproken op tijd.
    Bezorger erg vriendelijk. En even een kop koffie aangeboden voor zijn lange rit terug naar huis.
    Al met al zijn we erg tevreden.

• Mike
    Review voor TVreus

Keurig een nieuwe Sony tv ontvangen de dag na bestellen. Helaas kon deze na wat probeersels zonder meer retour ivm defect. (Zelf teruggebracht) Keuze toen zelf gewijzigd (ook al was de Sony inmiddels "gebruikt" en ik zou binnen 1, max 2 weken een Samsung ontvangen. UE65KS8000. Dit bleek niet haalbaar na 2 weken wachten. Ook niet ivm spontane verbouwing en inventarisatie van TV reus waarin ze niet meer telefonisch bereikbaar waren en niet reageerden op mail. Huh? Daarom elders dezelfde tv gekocht. Na 1 keer vragen wel netjes geld terug gehad.

• Han
    Review voor TVreus

Heb een Samsung EU55KU6470 televisie 's avonds om 21.00 uur besteld en deze werd netjes en keurig de volgende dag geleverd.
    De chauffeur belde ruimschoots op tijd dat hij de televisie kwam afleveren.
    De televisie doet het perfect.
    Ik kan Tvreus aan iedereen aanbevelen.

Groetjes,
    Han.

• Patti
    Review voor TVreus

Op donderdagavond net voor middernacht bestelden wij een 55 inch Sony tv. Helaas was de betaling net ná middernacht dus werd de tv niet meer op vrijdag bezorgd. Zaterdag kregen we een belletje dat de bezorgdienst er met een half uurtje zou zijn en werd de tv keurig ingepakt in de originele verpakking afgeleverd. Inmiddels zitten wij tv te kijken op onze geweldige nieuwe televisie en m'n man zit te shinen, zo blij 😃

• L. Dirkx
    Review voor TVreus

Heb op 20 januari de UE49KS9000 besteld en die werd op zaterdag 21 januari na een telefonisch melding van de chauffeur keurig afgeleverd en contant afgerekend zonder extra kosten. Er ontbrak echter een AB maar die is direct nageleverd, dit noem ik nou eens service, chapeau.
    De TV werkt uitstekend en wij zijn er heel erg blij mee, bedankt TV REUS

• Mikey
    Review voor TVreus

Ik heb bij tv reus een 55 ich 7 serie tv van samsung gekocht maar deze had kleine vlekken aan onder kant.
    Ik naar samsung blijkt me tv niet europees te zijn er de garantie niet te gelden daar zit ik weer leuk mee
    Heb 1400 euro betaald

• Madivo
    Review voor TVreus

Zaterdag, 21 januari 2017 bij TVreus een Samsung UE55KS8000, incl. twee afstandsbedieningen, gehaald en betaald middels iDeal voor €1.689.

De TV werd daar eerst voor mij uitgepakt, gecontroleerd op schade en vervolgens aangezet. Nadat was vastgesteld, dat de TV naar behoren functioneerde werd deze weer netjes ingepakt en in mijn auto geladen.

Inmiddels staat de TV bij mij thuis. Ik heb Ziggo als provider en maak gebruik van een CI+ module. Alles werkt perfekt en ik had eigenlijk niets anders verwacht.

Hoe de eventuele after-sales service van TVreus zal zijn is afwachten, maar vooralsnog ben ik zeer tevreden over ze.

• Peter
    Review voor TVreus

Na een zoektocht op internet naar een voor mij goede en betaalbare TV ben ik uitgekomen op de Samsung Curved UE49KU6640. Deze was voor de laagste prijs online te bestellen bij de TVreus.nl, een voor mij onbekende website. Na wat slechte recensies gelezen te hebben heb ik eerst naar dit bedrijf gebeld, ben prima te woord gestaan, en heb uitleg gekregen over hoe de garantievoorwaarden en levering in elkaar zitten. Besloten de TV te bestellen en de volgende dag keurig, na eerst een uur van tevoren gebeld te zijn, afgeleverd door hun eigen bezorgservice.

• Dirk
    Review voor TVreus

Een mooie TV besteld en op tijd bezorgd. Helaas door miscommunicatie een verkeerde uitvoering. Met wat telefoontjes werd dit zonder gezeur weer geregeld. En ik werd ook prettig te woord gestaan. TV opgehaald en weer een nieuwe bezorgd. Overigens de bezorgers zijn ook vriendelijk en behulpzaam.

• Sabina
    Review voor TVreus

Ik heb gister een tv besteld en vandaag werd hij al bezorgd en netjes naar binnen gebracht. Wat een goede service!

• Maurice

Zeer tevreden met de aankoop van de Samsung 65 inch tv
    Afstandsbediening zoals beloofd nagestuurd
    Goed geregeld

• Eelco Kampman
    Review voor TVreus

Ik heb een televisie bij TV Reus besteld op 30 december, deze werd keurig de volgende dag, op Oudjaarsavond dus geleverd. Ik vond de prijs zeer scherp. Ik kocht een UE60KS7000 van Samsung, die bij concurrentie voor 2299,- aangeboden wordt. Ik kocht de TV met een speciale Dagactie voor 1788,-. OK bij andere concurrenten kon je gebruik maken van een Geld terug actie of een Xbox One van Eur 200,- op dit model. Dan nog dus een prijsverschil van 300,- t.o.v. concurrentie.

Avond voor levering werd ik opeens huiverig, omdat ik ook een enkele minder goede ervaring las op internet. Toen werd het wat spannend moet ik bekennen.

De volgende dag werd ik keurig gebeld door de chauffeur zoals afgesproken. Het was echter geen uur van te voren maar een kwartier van te voren. Op zich niet zo erg als ik thuis was geweest. Nu liep ik in de supermarkt boodschappen te doen. Dat moest ik dus even onderbreken.
    De bezorging is niet zo flitsend als bijvoorbeeld een Coolblue. Geen snelle jongens in blauw tenue welke het apparaat naar binnen tillen en installeren.
    Ik moest zelf even meehelpen tillen en het apparaat zelf installeren. Maar ik vind ook dat je dat kan verwachten voor deze prijs. Ik vind het dus geen enkel probleem en ik installeer het ook graag zelf.

Al met al heb ik dus een erg positieve ervaring met TVReus. Het toestel wat ik uit de doos haalde was in perfecte nieuwstaat. Alle hoesjes en folies zaten er nog op en niets zou erop wijzen dat dit een refurbished model zou zijn of iets dergelijks.

Ik heb dus nu een fantastische televisie met een werkelijk prachtig beeld t.o.v. 8 jaar oude Philips. Van de service van TV Reus kan ik niets zeggen, omdat ik deze simpelweg niet nodig heb gehad. Het toestel werkt zoals het zou moeten.

Ik kan TVReus dus aanbevelen als je voor een scherpe prijs een TV zoekt. Verwacht geen Coolblue onderneming met hoge prijzen in een bepaald concept, maar mocht je daar geen waarde aan hechten, dan is TVReus een prima keuze.

TVReus bedankt voor het mooie toestel tegen een hele mooie prijs!