TW Products

TW Products

Voor de leukste gadgets, elektronica en toebehoren.

Lidmaatschap per 09-10-2018 stopgezet

9,7

• Koen
    Review voor TW Products

Goede kwaliteit, snelle levering. Sympathiek, persoonlijk bedrijf en daardoor een echte aanwinst binnen deze markt. Ik kom er zeker vaker terug!

• Justin
    Review voor TW Products

Ik heb hier een drone besteld voor mijn zoontje. Hij vind het helemaal geweldig en kan hem al redelijk goed besturen. Vliegt redelijk stabiel.

• Kris
    Review voor TW Products

Kwaliteit van het product is uitstekend. Mooie snelle levering. Ik ben erg tevreden over deze webwinkel en ga hier in het vervolg weer bij bestellen.

• Ties
    Review voor TW Products

Zoals beloofd het telefoonhoesje mooi op tijd binnen gekregen. Super snelle service, top! De e-mails die ik binnen kreeg waren duidelijk.

Volgende keer bestel ik hier zeker weer

• Diana
    Review voor TW Products

Vorige week heb ik hier een bewegingsmeter gekocht als cadeautje voor mijn man. De bijbehorende handleiding was moeilijk te lezen (kleine letters) dus heb gevraagd of ze een PDF konden sturen van de handleiding. Deze heb ik dezelfde middag nog gekregen! Bedankt voor de snelle service en succes!

Antwoord van TW Products

Bedankt! Veel plezier met je aankoop.

• Francis
    Review voor TW Products

Alvorens het bestellen even gecontroleerd wat de exacte leverdatum was van het product, hierop heb ik binnen een uur reactie gekregen. Ik had mijn PC vervolgens binnen een werkdag in huis! Erg blij met mijn nieuwe PC en bedankt voor de goede service!