Tabletgadgets

Tabletgadgets

Onze Magento webshop
gaat over max 2 weken
online. Zijn nu bezig met de
integratie met Exact.
We zijn partner van
bol.com, Trust en Media
Markt.

Lidmaatschap per 23-08-2016 stopgezet

9,9

• Leon
    Review voor Tabletgadgets

Goed opgelost. Voor mijn enkele jaren oude Nokia 820 zocht ik een merkhoesje dat ik bij Tabletgadgets vond. Echter het merk en type dat ik besteld en betaald had bleek na overleg met de importeur volgens hen niet meer leverbaar. Dit werd in een korte persoonlijke toelichting aan mij gemeld, en de mogelijkheid om geld terug te storten werd aangeboden, op zichzelf netjes dat dit meteen wordt voorgesteld. Kort daarop kreeg ik nogmaals een persoonlijk bericht, en bleek er toch een alternatief voor handen, ook van een betere kwaliteit, en deze is na overleg met mij opgestuurd en voldoet geheel aan de verwachting.
    De persoonlijke touch gaf in mijn geval de doorslag, ook de goede verdere afwikkeling en verzending.

• Kiki
    Review voor Tabletgadgets

Snelle levering, kwalitatief zeer goed producten en uitstekende klantenservice! Een echte aanrader!

• Matteus en Jitske
    Review voor Tabletgadgets

De bestelde producten geheel naar wens binnen 24 uur geleverd gekregen. Het serviceteam van Tabletgadgets heeft per mail prima advies gegeven over keuze in juiste product. Zeer tevreden en een aanrader voor eenieder.

• MaBreComputers
    Review voor Tabletgadgets

Hoesjes voor de iphone 6+ en s3 mini besteld met bedrijfslogo. Prima prijs/kwaliteit en goede service en levertijden. Echt een aanrader!!

• Raine
    Review voor Tabletgadgets

Meerdere keren iets besteld zijn altijd zeer klantvriendelijk en je bestelling is altijd snel binnen.
    Kan iedereen deze site aanraden. Ga hier zeker vaker bestellen.

• Kemmeren
    Review voor Tabletgadgets

Zeer overzichtelijke website. Altijd tevreden over de service/producten (GEEN namaak troep) en prima levertijd. Ga zo door!

• Jeroen
    Review voor Tabletgadgets

Vandaag een iPad Mini cover ontvangen met bedrijfslogo erop gedrukt.
    Goede informatie over levertijd, perfecte kwaliteit en tegen de scherpste prijs!

• Robin Kool
    Review voor Tabletgadgets

Ik heb al meerdere malen bij deze webshop besteld en ben zeer te spreken over de service. Snelle levertijden en kwalitiatief zeer goede producten voor scherpe prijzen.
    Daarnaast ook zeer vriendelijke contact via de mail gehad met de klantenservice, omdat ik wat aanvullende vragen had. Toppertje.!

• Jeu
    Review voor Tabletgadgets

Veel mogelijkheden waar je uit kunt kiezen, prima prijs en een snelle levering!
    Top service zeker een aanrader

• Theo
    Review voor Tabletgadgets

Kwalitatief zeer goede producten! Snelle levering, goede service en hele professionele communicatie. Ik kan dit iedereen aanraden! Ze werken ook met beveiligde SSL-verbindingen, dus veiligheid staat bij Tabletgadgets hoog in het vaandel. De webshop is super gebruiksvriendelijk, niets op aan te merken. Ga zo door! Mijn eerste bestelling Was een Trust Tytan 2.1 surround set, maar ik ga zeker vaker bestellen bij ze!

• Gabi

Happy customer!

Onwijs blij met mijn custom-made iPhone5 hoesje. Kleur wit met de logo van mijn onderneming erop @BO Pia. Prijs, kwaliteit en service is top!

Bij TabletGadgets is bijna alles mogelijk, fijn is dat! Ik vraag erom en het is ook mogelijk. Aanrader dus! Go for it TabletGadets!

• Olaf Aarts
    Review voor Tabletgadgets

Consumer journey precies zoals ik gewend ben, tabletgadgets levert maatwerk en daarbij ook een laagdrempelige dienstverlening. Dit is sleutel tot succes in de consumenten business. 'Verlaag' je tot het niveau van je klant, zorg dat je bereikbaar bent als 'Jan met de pet' een contactmoment initieert. Dat is tabletgadgets!

• Joris
    Review voor Tabletgadgets

Voor collega's aantal i-Phone hoesjes besteld met ons bedrijfslogo erop. Snelle levering en vriendelijke mensen.

• DJ
    Review voor Tabletgadgets

Ik heb uitstekende ervaringen met Tabletgadgets. De man die achter dit bedrijf zit is een geniale commerciële goedlachse gozer die weet wat klanten willen: kwaliteit, duidelijkheid en snelheid! Niet twijfelen maar DOEN! Kemaaannnn!

• Roel
    Review voor Tabletgadgets

Zeker top service. Nu twee keer een order geplaatst, snelle levertijd en goede service. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

• Michel
    Review voor Tabletgadgets

Uitstekende service vanuit Tablet Gadgets, vriendelijke klantenservice en een top bedrijf wat ik zeker bij vrienden en kennissen zal aanbevelen!

• Yvonne

Topservice

• Hans
    Review voor Tabletgadgets

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Dik tevreden! !