Tafel Gigant
Meubelmaker, meubelwinkel van tafels, bedden en overige

Lidmaatschap per 04-07-2022 stopgezet

• René van Dijk
    Review voor Tafel Gigant

Na eerst een hele slechte ervaring met een concurrent gehad te hebben waren wij wat huiverig om alsnog de gewenste meubels te bestellen. Na telefonisch overleg konden wij op zondag (!) langskomen om een tafelblad te bekijken in de door ons gewenste kleur (diep zwart). In de werkplaats werden onze twijfels weggenomen, dit zijn vakmensen die weten hoe ze meubels moeten maken! Vandaag onze eettafel en salontafel binnen gekregen, wij zijn enorm blij met hoe deze geworden zijn.Echt kwaliteit werk, perfect afgewerkt en precies zoals wij voor ogen hadden. Voor een ieder die op zoek is naar kwaliteit betonlook is Tafelgigant een aanrader. Volgende week krijgen wij ons TV meubel geleverd, wij kunnen niet wachten!

Antwoord van Tafel Gigant

Beste René,
    Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons bedrijf. Zoals je benadrukt, staan kwaliteit en service bij ons hoog in het vaandel. We wensen je nog veel plezier met de tafels!

Tafel Gigant

• Bianca Van Staveren
    Review voor Tafel Gigant

Vandaag mijn 2 eettafels gehad. Echt SUPER MOOI 🤩. 2heren kwamen het bezorgen. Super vriendelijk en alles werd gemonteerd en op de goeie plaats gezet. Ook telefonisch krijg je goeie informatie en woord je heel vriendelijk te woord gestaan. Tafel gigant dank jullie wel voor mijn mooie tafels en snelle service. Vr Gr Bianca

• Yvonne
    Review voor Tafel Gigant

Uitstekende service, prima personeel en top produkt

• Sebastiaan Talstra
    Review voor Tafel Gigant

Hoge kwaliteit voor een realistische prijs