Tapijtenloods.nl

Tapijtenloods is de tapijtenspecialist van Nederland. Voor 23:59 besteld, morgen verzonden. Perfect voor ieder interieur. Gemiddelde beoordeling: 8,6. Bekijk ons assortiment online!
8,6
Filter 1321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1320 met beschrijving

• Nooit meer
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Niet de verwachte tapijt ontvangen. Op de foto was een andere tapijt getoond.
    Van een grotere formaat. In vergelijking wat er is geleverd.

Beste Giovanni,

Dank u wel voor uw feedback. We hebben uw bestelling nagekeken en zien dat u de maat 60x110CM heeft besteld, wat de kleinste maat is die leverbaar is voor dit tapijt. De foto die u zag, toonde waarschijnlijk een groter formaat van het tapijt. Onze productfoto's kunnen verschillende maten laten zien, maar de specifieke afmetingen worden altijd vermeld in de productomschrijving.

Mocht u toch interesse hebben in een groter formaat, staan wij uiteraard klaar om u te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

• Nelleke van Galen
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Kleed wel mooi maar kleur was niet wat op de foto staat helaas.

• Hoe beoordeel je Tapijtenloods.nl?

• Usha
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Zeer slechte service tapijt besteld en betaald maar nog niets ontvangen nooit meer !!!!!! afwachten of ik mijn geld terug krijg

Beste Petra,

Het spijt ons te horen dat u nog steeds op uw tapijt wacht en dat u deze ervaring heeft gehad. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest.

We hebben direct een onderzoek gestart bij onze bezorgpartner Packs om te achterhalen wat er met uw zending is gebeurd. We zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht blijken dat uw zending zoek is geraakt, dan bieden we u de keuze tussen een volledige terugbetaling van uw betaling of het verzenden van een nieuw vloerkleed naar u toe.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor uw geduld en begrip.

• Monique Helder de Kramer
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Mooi kleed voor een leuke prijs . Verzending was snel alleen jammer dat DPD de verzending verzorgd. Na twee dagen n.l.nog niets binnen en dat terwijl DPD deed voorkomen alsof ze aan de deur waren geweest. Dus niet. Maar goed daar kan de tapijtenloods niets aan doen natuurlijk. Die heeft goede service verleend en het is een prachtig kleed.

• Willy ADAM

snelle levering

• Rob van Wanrooij
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

We hadden een kleed besteld via de website, dat niet eens geleverd kon worden. Raar dat dat niet stond aangegeven. Moesten wel al betalen.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het spijt ons te horen dat het kleed dat u heeft besteld niet leverbaar was, ondanks dat u al had betaald.

Het kan inderdaad voorkomen dat er een fout optreedt in onze voorraadlijst, wat resulteert in een situatie zoals deze. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor u moet zijn geweest.

We hebben direct contact met u opgenomen zodra we ons bewust werden van het probleem en hebben de terugbetaling van uw betaling in gang gezet. Deze zou u binnenkort moeten ontvangen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

• R. Bijlsma
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Snelle levering, maar de communicatie van levertijd kan beter.

• Lijda Bloot
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Snelle levering en prachtig karpet voor die prijs.

• Robert Koopman

Zeer tevreden

• Harry Metselaar
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Goede raad en snelle afhandeling.

• Monique
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Mooie kleden tegen goede prijzen

• ineke Grefhorst

Perfect geregeld

• Marloes
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Voordelige prijs maar een erg mooi vloerkleed! Blij mee.

• Will Van den Boogaart-Vermeulen

Geweldige service. Supergoed

• Ronald Schaap
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Levering en product op zich prima, communicatie zou iets sneller kunnen

• S
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Mooie kwaliteit en snelle levering

• Maaike De jong

Snelle levering Kleurrijk kleed

• Christiane Meysmans
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

niet tevreden over de geleverde set bad- en wc mat
    uitsnijding wc mat te groot en niet mooi rond
    retourzending zou me 11.95 euro kosten !!!
    vorige bestelling via bol.com was wel ok

• Jolanda Tieleman
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Goede service en goede tapijten

• Jan Batenburg
    Geverifieerde klant van Tapijtenloods.nl

Mooie tapijten, vriendelijk contact en service