Tasjekopen.nl

Tasjekopen.nl

Wie is Tasjekopen.nl?

Tasjekopen.nl is een online tassenwinkel met een ruim assortiment tassen en modeaccessoires. Door de reacties en vraag van onze klanten in onze winkel is het idee voor tasjekopen.nl eind 2009 geboren. Een online winkel met een assortiment tassen en modeaccessoires welke met passie is uitgezocht en tegen een betaalbare prijs kan worden aangeboden.

Wij bezoeken met regelmaat de grotere modebeurzen in Nederland, Italiรซ en Duitsland om de allerlaatste trends in te kunnen kopen. Een wisselend assortiment maakt het shoppen op tasjekopen.nl steeds weer spannend en aantrekkelijk.

Een aankoop bij tasjekopen.nl is gegarandeerd een succes. Wij bieden je de nieuwste trends, snelle levering, veilig betaalgemak en lage verzendkosten. Tasjekopen.nl levert alles uit eigen voorraad en wij zijn officieel dealer van de merken die wij aanbieden.

Wij wensen je veel shopplezier op onze site.

Team tasjekopen.nl

• Suzanne Van Essen
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Vriendelijke en snelle levering. Fijn advies en top kwaliteit.

• Gerry Hendricks
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Alles keurig naar wens uitgevoerd.

• Hoe beoordeel je Tasjekopen.nl?

• Marieke Appelman
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering. Heel netjes verpakt en het kaartje erbij maakte het helemaal af!

• Helma Jansen op de Haar
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering met personal touch

• Mirjam
    Review voor Tasjekopen.nl

Snelle levering! En mooie producten, ook een aanrader als je een keer in Zwolle komt winkelen.

• Jody Mulder

Snelle service

• Marion Wijntjes
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering en mooie tassen!!

• Heidi Ekkelenkamp
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Prima service en ook echt mooie echte leren heuptasje en daar ben erg blij mee en volgende keer bestel weer bij jullie ๐Ÿ‘๐Ÿผ

• Pascalle Reinderink

Snelle levering netjes ontvangen

• Marloes
    Review voor Tasjekopen.nl

Niet tevreden. Nog geen 5 maanden terug een tas gekocht in hun winkel. Gister schoot een hengsel los, dus ik ging terug met de tas om dit uit te leggen. Het enige wat vervolgens (op geen aardige manier) wordt gezegd is: dan moet je maar even naar de schoenmaker om hem te laten maken.

Er is geen excuus aangeboden niks, geen vergoeding, geen alternatief. Ik vind dit echt geen service en aangezien de tassen dus zo snel kapot gaan, raad ik het niet aan om hier iets te kopen.