Tasjekopen.nl

Tasjekopen.nl

Wie is Tasjekopen.nl?

Tasjekopen.nl is een online tassenwinkel met een ruim assortiment tassen en modeaccessoires. Door de reacties en vraag van onze klanten in onze winkel is het idee voor tasjekopen.nl eind 2009 geboren. Een online winkel met een assortiment tassen en modeaccessoires welke met passie is uitgezocht en tegen een betaalbare prijs kan worden aangeboden.

Wij bezoeken met regelmaat de grotere modebeurzen in Nederland, Italië en Duitsland om de allerlaatste trends in te kunnen kopen. Een wisselend assortiment maakt het shoppen op tasjekopen.nl steeds weer spannend en aantrekkelijk.

Een aankoop bij tasjekopen.nl is gegarandeerd een succes. Wij bieden je de nieuwste trends, snelle levering, veilig betaalgemak en lage verzendkosten. Tasjekopen.nl levert alles uit eigen voorraad en wij zijn officieel dealer van de merken die wij aanbieden.

Wij wensen je veel shopplezier op onze site.

Team tasjekopen.nl
9,3
Filter 90 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 86 met beschrijving

• Judith Den drijver
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Super service!!! Was iets mis gegaan. Maar snel direct en meer dan keurig geholpen. Aanrader!!!

• Lisanne

Goede service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Tasjekopen.nl?

• Madelon
    Review voor Tasjekopen.nl

Armband gekocht die dezelfde dag nog kapot ging en er een goed bedrag voor betaald waarvan je goede kwaliteit verwacht, teruggegaan, niks meer mogelijk, kom er ook nooit weer :)

• Hans Brummer
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Geweldige snelle service goede kwaliteit en product werd zeer netjes verpakt . Echt een aanrader

• Babs
    Review voor Tasjekopen.nl

Een hele fijne en gezellige winkel waar je super klantvriendelijke en fijn personeel hebt die de tijd voor je neemt. Zeer goed geslaagd en zeker een aanrader om een complete outfit te scoren!

• Maria
    Review voor Tasjekopen.nl

Gisteren een tasje gekocht met 25% korting, vandaag gevraagd of ik het mocht omruilen voor vrijwel hetzelfde exemplaar, zelfde prijs en merk. Onvriendelijke verkoopster die het niet wilde omruilen. Ik heb hier al eens eerder iets duurs gekocht, maar ook dat mocht niet baten. Het tasje heb ik achtergelaten, nooit eerder zo onaardig behandeld in een winkel.

Antwoord van Tasjekopen.nl

Het tasje is in de sale gekocht en zoals op maar liefst 8 borden staat aangegeven in de winkel dat sale niet geruild kan worden, en dit is ook vanmorgen geprobeerd aan u uitgelegd.
    Echter was er verder geen mogelijkheid om tot een gesprek te komen aangezien u gelijk zeer dreigend naar de verkoopster was en direct dreigde met een negatieve recensie.
    Het achtergelaten tasje ligt hier in de winkel en kunt u gewoon ophalen, deze heeft u tenslotte afgerekend en is van u.

Ondanks uw slechte recensie wens ik u wel een prettige dag.

Vriendelijke groet,
    Jan ( eigenaar Tasjekopen Store)

• Janny Innemee

Perfecte en snelle levering

• Celia
    Review voor Tasjekopen.nl

Zeer klantonvriendelijk personeel, we zijn zo onbeschoft behandeld. Ik hoef hier nooit meer binnen te komen.

• E de Boer

Snelle levering!

• Monique
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Geweldige service! Ik woon niet in de buurt, was op zoek naar een kleine tas, kreeg van Annelore allerlei foto’s! Ze dacht mee!

• Martine Rozeboom
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Fijne service. Mooi verpakt als kadootje zonder ernaar gevraagd te hebben. Persoonlijk kaartje.
    Zou er zeker weer bestellen.

• Kitty Reeuwijk
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Altijd gezellig bezorgd en heel snel

• Lianne Wolff
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

mail contact via de site komt geen reactie op. Terugzenden is erg veel werk, moeten veel formulieren worden ingevuld voor je het eindelijk kan terug sturen. Kan niet retour worden gedaan in de winkel

• Suzanne Van Essen
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Vriendelijke en snelle levering. Fijn advies en top kwaliteit.

• Gerry Hendricks
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Alles keurig naar wens uitgevoerd.

• Marieke Appelman
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering. Heel netjes verpakt en het kaartje erbij maakte het helemaal af!

• Helma Jansen op de Haar
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering met personal touch

• Mirjam
    Review voor Tasjekopen.nl

Snelle levering! En mooie producten, ook een aanrader als je een keer in Zwolle komt winkelen.

• Jody Mulder

Snelle service

• Marion Wijntjes
    Geverifieerde klant van Tasjekopen.nl

Snelle levering en mooie tassen!!