TeaKing
Met meer dan 130 verschillende smaken thee in het assortiment doet de zelf benoemde TeaKing zijn naam eer aan. En niet alleen de royale keuze is goud: tussen de creatieve blends prijken heuse pareltjes. Zie jezelf al neerploffen op de bank met een dampende mok "Grandma's Garden", "Notendroom", "De 7 schatten van de keizer", "Koala's Feast", zomerse mix "Pina Colada" of winterse glorie "Maple Christmas Glitter". Je kan de verschillende thee-smaken in zakken van 50, 100 en 250 gram bestellen. En heb je een doorzichtige theepot, dan zijn theebloemen leuk om eens te proberen. Deze "Blooming Tea" leg je als bolletje in heet water, waarna deze in de theepot gaat 'bloeien' tot een spectaculaire en kruidige bloem. Ook is de webshop koning in thee-accessoires die thuis in het keukenkastje niet zullen misstaan, maar waar je ook zeker punten mee scoort als cadeau aan een tea lover. Denk aan theepotten, originele mokken, opbergblikken en thee-eieren.
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• Dieneke Barendrecht
    Geverifieerde klant van TeaKing

Overzichtelijke duidelijk webpagina met achtergrond informatie, mooie producten en duidelijk communicatie.

• Marjolijn Duit
    Geverifieerde klant van TeaKing

Heb voor de 2e keer een bestelling geplaatst, deze is niet aangekomen, kreeg een track en tracé deze verdween na 2x verplaatsen van de bezorging van het beeld, heb dit 2x aan tracking via de mail door gegeven heb daar ondanks dat ze zeggen binnen 24uur te beantwoorden niets gehoord vandaag mijn bestelling alsnog opnieuw gekregen Daniël heeft alsnog contact opgenomen en heeft zijn excuus aangeboden en de bestelling opnieuw in orde gemaakt en er zaten 2 gezellige feest chocolaatjes bij verpakt .
    Larissa en Daniël bedankt voor de snelle service
    Vriendelijke groet , Marjolijn

Antwoord van TeaKing

Beste,

Wat vervelend dat dit fout is gegaan bij postNL. Ook wij hebben daarom bij deze een klacht ingediend bij postnl en zullen verdere stappen ondernemen. Ik zal uw bestelling opnieuw klaarmaken en deze opnieuw verzenden voor u. U ontvangt hier in de loop van de dag een bericht over.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u meer vragen hebben kunt u ons bereiken per mail op info@teaking.nl

Daniƫl
    Eigenaar TeaKing

• Hoe beoordeel je TeaKing?

• Maarten Bos

Goede snelle levering

• Anja Konings
    Geverifieerde klant van TeaKing

Snelle leveringen goed verzorgd.

• Stephanie L

Snelle levering, heerlijke thee

• Jeanet Weekamp

• Trienke Moes
    Geverifieerde klant van TeaKing

Snel geleverd, netjes verpakt. En ook nog lekker :)

• David Horvers
    Geverifieerde klant van TeaKing

Snelle levering, goed assortiment.

• Nicky Drost

Super producten