Teatro Fashion
Unieke dames mode accessoires bij Teatro Fashion uit voorraad leverbaar. De groothandel voor tassen en mode-accessoires.

Zoek je naar unieke dames mode accessoires, voor in uw boetiek of modezaak? Wens je niet langer gebruik te maken van voorbestellingen en wil je liever zaken doen op basis van een uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding? Wij zijn Teatro Fashion Amsterdam, dé groothandel in dames mode accessoires.
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Miranda van den Heuvel

PRETTIGE SERVICE

• Miranda De Geest
    Geverifieerde klant van Teatro Fashion

Ik had een aantal weken in de showroom riemen gekocht en ik moest er bij hebben ..dus ik ben online gaan kijken..er stonden 2 bruintinten met kleurnummer...omdat er op de rekening van de showroom geen kleurnummer bij stond heb ik beide riemen besteld. Totaal.18 riemen. Maar bij aankomst bleek.geen van beide de juiste kleur te zijn. En ik vind het heel beperkt wat ze online hebben staan. Ze hebben geweldige mooie producten in de showroom. En op de online site staat heel weinig.en wat er staat is al heel veel uitverkocht..
    Erg jammer want ik ben een fan van hun producten ( in de showroom)

• Hoe beoordeel je Teatro Fashion?

• F bruinsma
    Review voor Teatro Fashion

Onvriendelijk en niet professioneel personeel, reageren ook niet op hun mailtjes erg jammer. Ik raad het af om hier je inkopen te doen. Vriendelijk is wat anders ik wens jullie verder nog veel succes!

• Kaatje Perdu

Goede service!

• Anne Anker

Snelle service!

• Yolanda Klaver
    Geverifieerde klant van Teatro Fashion

Goede levering en service en mooie producten

• Simone Zoontjes
    Geverifieerde klant van Teatro Fashion

Snelle levering, vriendelijke dames!

• Rachel Konings

Product nooit ontvangen