Techonderdelen

Techonderdelen

Verkoop van reparatie onderdelen en accessoires voor smartphones, tablets en spelcomputers.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-08-2018 ingetrokken

8,5
Filter 254 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 251 met beschrijving

• Els Vd Valk
    Review voor Techonderdelen

Krijg maar de helft geleverd en als je vervolgens contact op neemt reageren ze niet.

• Michel
    Review voor Techonderdelen

Product keurig op tijd geleverd. Echter wou ik de xbox blue ray speler retourneren omdat die niet in de xbox werkte. Ik heb hier per mail 4 maal een verzoek tot gedaan en 1x via het contactformulier op de website. Eerste bericht op 28-12-17 en laatste deze maand. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
    Erg slordig.

• Gert Groen
    Review voor Techonderdelen

Ga niet met dit bedrijf in zee!
    Wanneer alles goed gaat is het makkelijk ze te prijzen, maar zodra er iets mis gaat geven ze geen thuis en kun je fluiten naar je centen... In mijn geval werd een kapot product geleverd. Nadat ik ze hierop had gewezen werd ik volledig genegeerd. Ik heb verschillende oplossingen aangeboden (zoals het omruilen van het product), maar ook hier werd niet op gereageerd. Uiteindelijk heb ik het product retour gezonden. Op de website claimen ze het volledige bedrag terug te storten en de verzendkosten te vergoeden. Uiteindelijk hebben ze slechts de helft van het totaalbedrag terug gestort, de verzendkosten ingehouden, en kan ik naar de rest van mijn centen fluiten..! Neem mijn woorden ter harte: ga niet met dit bedrijf in zee. Het zijn oplichters. Vertrouw ze je geld niet toe. Kies voor een andere website. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

• Sam
    Review voor Techonderdelen

Artikelen kunnen blijkbaar niet geretourneerd worden ondanks de wettelijke 14 dagen regel. Geen reacties ontvangen na meerdere vragen gesteld te hebben. Zeer slechte service.

• Pawel Krupa
    Review voor Techonderdelen

Snelle levering en netjes afgeleverd !!!

• Patrick De Meijer
    Review voor Techonderdelen

Was op tijd bezorgt laad verrassend snel op, iets sneller leeg als ik had verwacht maar niet storend en zeker niet slecht voor zijn prijsklasse

• Coen Veenboer
    Review voor Techonderdelen

Product volgende dag in huis en werkt top!

• Kim Eversen
    Review voor Techonderdelen

Artikel snel in huis en werkt prima!

• Patrick Breemes
    Review voor Techonderdelen

Bestelde product lijkt niet te werken :-(

• Arno Nuis
    Review voor Techonderdelen

Duidelijke website en snelle levering van bestelde product.

• Roche van Ochten
    Review voor Techonderdelen

Ik had een accu voor een 3DS besteld, maar ik had even niet in de gaten dat er een verschil zit tussen de accu van de 3DS en de 3DS-XL en natuurlijk had ik de verkeerde besteld.
    Techonderdelen heeft mij direkt, zonder extra kosten, het juiste onderdeel opgestuurd met een extra enveloppe om het verkeerde artikel terug te sturen.

Zeer positief over Techonderdelen!!!

• Hans Hillen
    Review voor Techonderdelen

Heel tevreden. Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis.

• Julian van Tricht
    Review voor Techonderdelen

Verkeerde levering en geen reactie op mijn mail gehad

• Mike Siewertsen
    Review voor Techonderdelen

Prima site, goede prijs en snelle levering.

• Lester Van der Staal
    Review voor Techonderdelen

Bestelde item werkte niet. Webshop reageert nergens op. Uiteindelijk via PAYPAL mijn geld terug geclaimd.
    Onbetrouwbare webshop!

• Jasmin Turkic

Snel geregeld.

• Thimos Politis

2 dagen na bestelling in huis. Alles vlot en zonder problemen verlopen

• HH
    Review voor Techonderdelen

Snelle levering 😀per abuis verkeerde onderdelen besteld kinden gewoon retour
    En binnen ern dag hadden we het geld al terug

• Brian van Ouwerkerk

Duurde 4 dagen inplaats van 1. Verder goed verpakt

• Chris Veenstra
    Review voor Techonderdelen

Vlotte service en goede prijzen!