Techonderdelen

Techonderdelen

Verkoop van reparatie onderdelen en accessoires voor smartphones, tablets en spelcomputers.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-08-2018 ingetrokken

8,5
Filter 237 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Els Vd Valk
    Review voor Techonderdelen

Krijg maar de helft geleverd en als je vervolgens contact op neemt reageren ze niet.

• Michel
    Review voor Techonderdelen

Product keurig op tijd geleverd. Echter wou ik de xbox blue ray speler retourneren omdat die niet in de xbox werkte. Ik heb hier per mail 4 maal een verzoek tot gedaan en 1x via het contactformulier op de website. Eerste bericht op 28-12-17 en laatste deze maand. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
    Erg slordig.

• Gert Groen
    Review voor Techonderdelen

Ga niet met dit bedrijf in zee!
    Wanneer alles goed gaat is het makkelijk ze te prijzen, maar zodra er iets mis gaat geven ze geen thuis en kun je fluiten naar je centen... In mijn geval werd een kapot product geleverd. Nadat ik ze hierop had gewezen werd ik volledig genegeerd. Ik heb verschillende oplossingen aangeboden (zoals het omruilen van het product), maar ook hier werd niet op gereageerd. Uiteindelijk heb ik het product retour gezonden. Op de website claimen ze het volledige bedrag terug te storten en de verzendkosten te vergoeden. Uiteindelijk hebben ze slechts de helft van het totaalbedrag terug gestort, de verzendkosten ingehouden, en kan ik naar de rest van mijn centen fluiten..! Neem mijn woorden ter harte: ga niet met dit bedrijf in zee. Het zijn oplichters. Vertrouw ze je geld niet toe. Kies voor een andere website. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

• Sam
    Review voor Techonderdelen

Artikelen kunnen blijkbaar niet geretourneerd worden ondanks de wettelijke 14 dagen regel. Geen reacties ontvangen na meerdere vragen gesteld te hebben. Zeer slechte service.

• Pawel Krupa
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Snelle levering en netjes afgeleverd !!!

• Patrick De Meijer
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Was op tijd bezorgt laad verrassend snel op, iets sneller leeg als ik had verwacht maar niet storend en zeker niet slecht voor zijn prijsklasse

• Coen Veenboer
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Product volgende dag in huis en werkt top!

• Kim Eversen
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Artikel snel in huis en werkt prima!

• Patrick Breemes
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Bestelde product lijkt niet te werken :-(

• Arno Nuis
    Geverifieerde klant van Techonderdelen

Duidelijke website en snelle levering van bestelde product.