Voor het eerst een aankoop hier gedaan: een pan van €149. Belofte van Tegel binnen 2 werkdagen bezorgd. Na de betaling de dagen erop geen tracktrace alleen een bestelnummer. Op de site in mijn account niet te vinden, hetgeen je moet aanklikken werkt niet. Bericht naar Tegel met verzoek mij de tracktrace te sturen. Tot op vandaag (6 dagen na bestelling geen reactie) Opeens verschijnt de zending in mijn DHL. 2 juni besteld, 4 juni nog steeds bij Tegel. Vandaag wordt pakket bezorgd. Pan zat in een mooie zwarte Demeyere doos. Die zit nu vol oranje tape. Niet leuk voor kado. Service kan beter!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cher
- Hans Janssen
Mooie Caquelon besteld, maar die vond ik te groot. Keurig opgelost door zonder verzendkosten een kleinere te sturen!
Hoe zou je Tegel Beverwijk beoordelen?