Tegel Beverwijk

Tegel Beverwijk

Ook in de keuken geldt: goed gereedschap is het halve werk!

Bij Tegel vindt u de keukenmachines, pannen, barbecues en gereedschappen die de hobby- en professionele kok nodig heeft voor het maken van een compleet gerecht.

Wij organiseren diverse kookdemonstraties en workshops om u kennis te laten maken met de producten.

Opgericht in 1893, heeft Tegel een schat aan kennis en ervaring, waarmee we u graag van dienst zijn.

In onze winkel in Beverwijk vindt u ook alles voor uw compleet aangeklede gedekte tafel. Wij beschikken over een assortiment serviezen, glasservies en bestekken, van modern tot klassiek.

Op koffiegebied verkopen wij diverse espressomachines, waaronder een zeer groot assortiment van het Zwitserse merk Jura. Natuurlijk hoort daar een koffieafdeling bij met accessoires, koffiezetters en een assortiment koffiebonen. Losse theesoorten mogen daar natuurlijk niet ontbreken.

Maar ook op gebied van olijfolie, azijn, pasta.s, pesto´s, sauzen en andere heerlijkheden kunt u bij ons terecht. Wij maken prachtige geschenkpakketten, eventueel ook geschikt als relatiegeschenken zoals in het najaar de kerstpakketten.

Tot slot hebben wij naast kookboeken, kookkado´s ook een zeer uitgebreide bakafdeling met alle benodigdheden voor heerlijke creaties, van bakvormen tot bakmixen, spuitzakken tot fondant!
8,5
  • Hans Janssen
    Review voor Tegel Beverwijk

Mooie Caquelon besteld, maar die vond ik te groot. Keurig opgelost door zonder verzendkosten een kleinere te sturen!