Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Robuuste vaste en verstelbare tegeldragers, terrasdragers en vloerdragers van Envirolift. Onderdeel van Fiberplast circulair BV, een groothandel gespecialiseerd in duurzame en circulaire alternatieven met meer dan 15 jaar ervaring t.a.v. verhoogde vloeroplossingen. Voorheen werden onze producten uitsluitend aan de zakelijke markt geleverd, nu kunnen ook particulieren via onze webshop tegeldrager.nl kennismaken met de gebruiksvriendelijke vloerdragers van Envirolift. Klanten van de webshop tegeldrager.nl zijn verzekerd van dezelfde professionele ondersteuning, advies en support als onze reguliere klanten.
Tuin, Vloer verhogen, Opplussen
9,0

• h bergsma
    Geverifieerde klant van Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

prima geholpen super

• Marcel Gijzen

++ Snelle service/bezorging
    -- te veel kleine onderdelen geleverd en geen mogelijkheid deze te reouneren
    -- te dure kosten levering

• Hoe beoordeel je Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit?

• P. Verhe

behulpzaam, vriendelijk, goede kwaliteit, snelle service

• Hielke

goed advies goede service nette prijzen voor goede producten

• René M

Snelle levering, alles compleet

• Danny Meuris

Eerlijke prijzen en degelijk materiaal

• Hans ter Steege

Makkelijk besteld en snel geleverd

• Martin

Levert prima het bestelde:)

• Rob de Vries

Zeer correcte levering

• Robin

Sneller leveren

Antwoord van Tegeldrager.nl - Verstelbare vloerdragers van hoge kwaliteit

Bedankt voor je reactie Robin! We begrijpen de frustratie ten aanzien van de langere levertijd. Door COVID-19, onderbezetting in de loods en de toegenomen online drukte hebben wij onze levertijden hierop moeten aanpassen. Hopelijk zal dit op korte termijn veranderen en kunnen deze dan weer naar beneden instellen naar 2-5 werkdagen.