Tegellevelling.nl

Tegellevelling.nl

Importeur en Online winkel in hoogwaardig Tegel Levelling
Systemen en tegelzet gereedschappen voor de professionele eindgebruiker als ook voor de particulier.
De zekerheden van https://www.tegellevelling.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Tegellevelling.nl staat voor hoogwaardige tegel levelling systemen en professioneel gereedschap, zowel voor de zzp tegelzetter, de grotere tegelzetbedrijven als winkeliers. We leveren via internet doormiddel van de webshop maar we bezoeken ook zeker onze klanten fysiek. We houden van een persoonlijk contact en van warme relaties en streven iedere dag naar het tevreden stellen van onze klanten. We zijn wat jaren geleden als een bedrijfje die een aantal zakjes clips per week verkocht zo langzamerhand er naar toe aan het werken om een totaal leverancier te worden van hoogwaardig tegellevelling systemen, tegelzetgereedschap en benodigdheden.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021