Telecom2day is een webwinkel

Lidmaatschap per 24-01-2017 stopgezet

6,1

• T.Koenes
    Review voor Telecom2day

Ik had de verkeerde telefoonhoesje gekregen en na gemaild te hebben kreeg ik direct antwoord en de belofte om de juiste op te sturen. Deze werd mij ook keurig toegestuurd en al paste deze ook niet ( was dan ook een heel goedkoop exemplaar maar het design was zo leuk ) heb ik deze ook weer terug gestuurd. Maar bij deze wil ik wel even zeggen dat de service heel goed was. Men mailde direct terug en telefonisch waren ze ook direct bereikbaar en heel vriendelijk. Ik kan niets negatiefs melden.

• Jannie van de Beek

KLASSE service.
    Verkeerde hoesje was gestuurd.
    Kon zonder probleem worden geretourneerd, maar
    er werd ook KORTING gegeven!!

• Dingske
    Review voor Telecom2day

Ik heb een bestelling gedaan van een glaasje voor mijn gsm .
    Op hun site staat "vandaag besteld voor 16u morgen geleverd"
    Ik heb enkele dagen moeten wachten tot ikzelf contact opnam met hen.
    Ik kreeg mijn geld terug en moest opnieuw bestellen , blijkbaar wat fout gelopen .
    Opnieuw enkele dagen moeten wachten .
    Ik neem opnieuw contact op met hen via mail .
    Krijg mail terug met telefoonnummer en ik moet zelf maar contact opnemen met leverancier want het pakje is verzonden .
    Wat een proffecionele aanpak !!
    Ik krijg uiteindelijk mijn pakje .
    Ik heb het verkeerde besteld blijkbaar dus ik neem contact op om het terug te zenden en te ruilen voor het juiste product, wat volgens hun site geen probleem is .
    Met de nodige papieren en 16.40€ armer om terug te zenden stuur ik alles op
    Ze zouden het verzendingsgeld terugstorten als het bij hen is toegekomen
    Ik hoor weer enkele dagen niks meer .
    Ik neem opnieuw zelf contact op en krijg te horen dat de er een scheur zit in de flexkabel en dat daarmee de garantie vervalt en mijn geld niet terug krijg
    Ik zeg hen dat ik het glaasje dat in het plastiekje zit er zelf niet heb uitgehaald omdat ik direct al zag dat het het verkeerde glaasje was .
    Hoe kan er dan een scheur inzitten ?
    Ik krijg weer 2 dagen geen reactie meer .
    Ik heb dan contact opgenomen met klachtenbehandeling@keurmerkadministratie.nl
    2 u nadien alles opgelost , het geld staat weer op mijn rekening enkel de verzendingskosten ben ik kwijt .
    Bedankt webshop keurmerk in Nederland
    Indien jullie dit ook ervaren , dan raad ik je aan om met hen contact op te nemen .

Antwoord van Telecom2day

Beste,

Kunt u mailen naar info@telecom2day.com dan lossen we de verzendkosten ook op.

• Andy Feys
    Review voor Telecom2day

Had een draadloze power pad besteld, wel vlug ontvangen maar bleek de verkeerde te zijn. Denk zo een 10 tallen e-mails verstuurd maar kreeg geen antwoord op mijn vragen. Ik stuurde dan deze terug met de vraag om te ruilen voor de powe pad die ik had besteld. Blijkbaar kunnen ze in Nederland niet goed lezen, want die bende knoeiers storten gewoon weg doodleuk mijn geld terug? Waarom nog een formulier bij de retour zenden steken met foto en al als ze toch mijn geld terug storten. Mijn geduld was op en belde dan uiteindelijk om te vragen waarom ik mijn geld terug kreeg in plaats van de correcte power pad. Die meneer zei dat ze die niet meer in voorraad hadden en dit terwijl er een voorraad van 42 stuks op hun site stond. Begrijp wie begrijpen kan? Dan kreeg ik te horen dat ik mijn rekeningnummer moest e-mailen met het bedrag dat ik had betaald om het terug te sturen. Nu storten die zelfste amateurs doodleuk die kosten op mijn pay pal rekening. Waarom moet ik dan mijn rekening nummer e-mailen als ze op mijn pay pal terug betalen? Wat een bende knoeiers. Ik ben blij dat ik mijn geld het terug gekregen maar ik bestel er nooit meer.

• A. Venis
    Review voor Telecom2day

telefoonhoesje besteld en snel bericht ontvangen van verzenden.
    Na paar dagen nog niets ontvangen, dus een mailtje gestuurd
    Reactie is een onpersoonlijk bericht dat er iets mis is gegaan en dat geld is teruggestort. Geen uitleg, geen excuses,

• Peter22
    Review voor Telecom2day

Ondanks het feit dat er in eerste instantie een foutje was gemaakt hebben de mensen van telecom2day dit perfect opgelost! Een foutje maken kan gebeuren maar het gaat er vooral om hoe dit wordt opgelost.

• Jasper
    Review voor Telecom2day

(14-6-2016) Yison Sport Series CX610 geleverd gekregen (= in-ear sport oordopjes), na alle bijgeleverde dopjes te hebben geprobeerd is de conclusie dat geen enkele ervoor zorgt dat de oordopjes blijven zitten. Erg irritant.
    Aangegeven bij Telecom2Day; hun reactie: "Beste, we hebben helaas geen losse oordopjes wellicht is er een winkel in de stad die het wel verkoopt." Met andere woorden; we zeggen wel dat ze er niet uitvallen maar als ze dat toch doen hoef je niet te komen klagen. Er was geen enkele poging gedaan dit probleem op te lossen.

(16-6-2016) Naar aanleiding van deze review heeft de verkoper contact met me opgenomen. We zijn overeen gekomen dat ik de aankoop mag retourneren en mijn aankoopbedrag, inclusief de gemaakte kosten voor het retour zenden, terug krijg. Morgen gaat de bestelling retour.

(26-6-2016) Het aankoopbedrag is terug betaald, echter de verzendkosten van € 3,95 nog niet. Hierover heb ik op 21-6 een mail gestuurd maar hierop nog geen reactie gekregen. Vandaag heb ik nogmaals een mail hierover gestuurd. De volgende stap zal via PayPal moeten gaan.

(27-6-2016) Vandaag is het resterende bedrag terug betaald. Uiteindelijk de oplossing welke we overeen zijn gekomen. Tevreden.

Antwoord van Telecom2day

Beste,

We willen graag wat betekenen voor u, wilt uw een mailtje sturen naar info@telecom2day.com?

• Bart
    Review voor Telecom2day

Reageren niet op mail, telefonisch slecht bereikbaar en pakket is 3 dagen later verstuurd terwijl op de website wordt aangegeven dat het pakket dezelfde dag nog wordt verstuurd

• Pescadinha
    Review voor Telecom2day

ervaring was prima kleine min punt was dat de samsung J1 schermpje niet orgineel was. Maar daar zie je niets van terug. Winkel was verder goed te bereiken per telefoon. Kan iets professioneler allemaal maar dat is een persoonlijke opinie. het schermpje kwam keurig op tijd.

• BdV
    Review voor Telecom2day

Met mijn bestelling ging iets fout.
    Ik kreeg het verkeerde item geleverd.
    En dan kom je op een punt waarop je een webwinkel kunt beoordelen.
    Hoe en hoe snel repareren ze een foutje ?
    Dat doet Telecom2day heel snel !
    Het verkeerd geleverde via antwoordnummer retour gestuurd en binnen twee dagen het juiste item in huis !
    Dat maakt ze een betrouwbare webwinkel.!
    Een punt van kritiek : een betrouwbare webwinkel zorgt er voor dat klanten met creditcard kunnen betalen !
    Dat is een vanzelfsprekend service element waardoor je klanten extra verzekerd zijn !

• Mischa
    Review voor Telecom2day

Ik heb gisteren een hoesje en screen protector besteld voor een nieuw model HTC. Vandaag keurig netjes geleverd. Tot zover prima service.

• Patrick
    Review voor Telecom2day

Hoesje van topkwaliteit mogen ontvangen, gisteren besteld vandaag in huis.

Ik had ze gebeld of ik het hoesje wel de volgende dag kreeg dat werd bevestigd, telefonisch waren ze dus ook goed bereikbaar.

Ik ga hier zeker nog vaker bestellen

• koen
    Review voor Telecom2day

ik had een scherm besteld
    maar dat was helaas niet meer op voorraad wel netjes mijn geld terug gehad
    en het volledige bedrag toch een goede site helaas zijn de onderdelen wel duur

• Jan

niet geleverd

• Thomas J
    Review voor Telecom2day

Een hoesje besteld voor mijn samsung galaxy s3 mini.
    Er is veel keus. Goede communicatie met de klant. Snelle levering binnen 24 uur. Stevige verpakking.

• Eric
    Review voor Telecom2day

Had een telefoon onderdeel bestelt, kreeg het verkeerde opgestuurd, daarna zouden ze het goede onderdeel sturen, maar die is er na een week nog steeds niet. Als je met ze belt hebben ze elke keer een ander verhaal.

Mijn Advies koop hier niks, want er bestaat een kans dat je je geld gewoon kwijt bent.

• Jos
    Review voor Telecom2day

Zijn een stelletje boeven, schermpje besteld maar gewoon niks gekregen. Gezien alle recensie's over dit bedrijf zou ik er niks kopen.

• Inge
    Review voor Telecom2day

Tevreden over de service van Telecom2day. Snelle levering. Het duurde alleen wel lang voor ik mijn bevestiging van mijn bestelling kreeg, waardoor het lijkt alsof er iets mis is gegaan terwijl alles gewoon goed was. Vrijdag besteld, maandag de bevestiging en dinsdag in huis.

• Rietje
    Review voor Telecom2day

teefoonhoesje besteld en volgende dag thuis! super!

• A. Derks
    Review voor Telecom2day

Na het bestellen van de artikelen kreeg ik direct een bevestiging en een melding dat de order verstuurd is. Zag er positief uit. Echter de bestelling is nog steeds niet binnen. Op email wordt niet gereageerd en ook telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar.