TelefoonDiscounter.nl

TelefoonDiscounter.nl

Verkoop van refurbished goederen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-05-2018 ingetrokken

9,0

• Karen
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Oktober 2016 een refurbished iPhone 5S bij Telefoondiscounter.nl gekocht. In mei 2017 al de eerste klacht, nl. spontaan uitvallen. In juni dezelfde klacht en de audio uitgang werkte niet meer. In juli werkte het scherm niet meer. Toen zijn nog alle klachten onder garantie verholpen.
    Begin december 2017 opnieuw klacht nl. geen 3G-service. Nu meldt Telefoondiscounter dat dit buiten de garantietermijn valt, want de 2-jarige garantietermijn geldt alleen voor orders vanaf 01/12/2016. Omdat wij zeker weten dat we bij hen hebben gekocht vanwege de 2-jarige garantietermijn, gaan we op onderzoek. Wat blijkt, op een andere pagina op hun site wordt een datum van 01/10/2016 genoemd en in januari is de datum ineens verschoven naar 01/01/2017. Kortom, zij misleiden de consument door 2 jaar garantie aan te bieden en feitelijk maar 1 jaar garantie aan te bieden.
    Tevens voeren zij ook het Webshop Keurmerk op hun site, waarbij ze dus helemaal niet zijn aangesloten.
    Wij zijn er niet uitgekomen met de Telefoondiscounter vanwege hun o.i. starre houding. Bovendien misleiden ze de consument en daar willen we graag anderen voor behoeden. Vandaar deze recensie.

• Johan
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

De eerste drie toestellen die ik kreeg werkte niet naar behoren. Door de goede service en afhandeling zijn we er samen prima uitgekomen en geniet ik nu van een schitterend toestel. De onkosten werden netjes terug betaald.

Echter is de kwaliteit minder. De batterij werkt slecht en hier zit maar 6 maanden garantie op. Na een jaar ben ik weer toe aan een nieuw toestel. Telefoon valt soms uit als de accu nog lang niet leeg is en doet het pas weer als hij wordt opgeladen (is dan ook meteen weer op 50%).

Klantenservice reageert snel.

• Khatereh
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Ik heb bij dit bedrijf online een IPhone 5s refurbished besteld. Het toestel ging na lang opladen ging niet aan (we hebben een hard reset, iTunes restore, DFU- mode en gewoon het aan/uit knop indrukken geprobeerd). Ik heb het toestel aangetekend terug gestuurd, en ze schriftelijk verzocht het geld terug te storten. Na 14 dagen heb ik ze gebeld, toen hebben ze mij verteld "vandaag gaan we het geld terug storten", maar toch hebben ze dat niet gedaan. De volgende dag heb ik een heineringsbrief gestuurd, en heb ik ze verzocht binnen 7 dagen te betalen. Maar na 7 dagen hebben ze ook weer niet betaald. Toen moest ik ze een aanmaning sturen. Op de laatste dag toen ik op het punt stond een incasso bureau in te schakelen hebben ze mijn aankoop bedrag terug gestort.

• S
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Tot twee keer toe een defect toestel ontvangen. Het was dezelfde, maar voldoende nagezien. Aankoopbedrag wel terug gekregen, maar 2x verzendkosten niet omdat ze mijn gedrag onacceptabel vonden. Mijn gedrag was te wijten aan de haast smeekbedes die ik heb ontvangen om mijn geld niet terug te vragen, maar om opnieuw een toestel te laten leveren. Een toestel die ze niet eens op voorraad hadden.
    Erg slechte zaak om de verzendkosten niet terug te betalen ondanks mijn supergeirriteerde houding. Oorzaak; huidige telefoon was defect, tot twee keer toe een defecte ontvangen, smeekbedes zodat zij hun geincasseerde € 299,- niet terug hoefde te betalen. De door mij gemaakte kosten voor het retourneren heb ik nog steeds niet ontvangen. Dit doen zij normaal gesproken onder 'coulance' (wettelijk onjuist aangezien ik de koop ontbonden had), maar wegens mijn ongeduld (mijn geld en defect toestel) zullen ze dit niet doen.

• Ilona
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Denk goed na voordat je hier iets koopt. Hele vriendelijke mensen, maar niet de beste toestellen!!!
    Op 17 nov 2016 een refurbished iphone gekocht. Al snel bleek deze steeds uit te vallen. Teruggestuurd en vanwege de feestdagen.... heeft het weken geduurd voordat ik het "gerepareerde" toestel terug kreeg. Toen ik deze terug kreeg, bleek het toestel weer niet goed te zijn. Wederom terug gestuurd. Heel netjes kreeg ik een nieuwe toegstuurd. Maar, je raadt het al..... weer een toestel met gebreken. Telefoon valt soms uit als de accu nog lang niet leeg is en doet het pas weer als hij wordt opgeladen (is dan ook meteen weer op 50%). Gebeld met de vraag of ik m'n geld terug mag, maar omdat de tijhd verstreken is (?!?!?! pardon, wiens schuld is dat?), willen ze hem wederom repareren. Hoe aardig ook, ik heb daar uiteraard geen vertrouwen meer in, plus dat ik m'n telefoon dan weer een tijd kwijt ben en weer opnieuw alles moet terug zetten. Goedkoop is hier echt duurkoop, erg jammer!

• umm ubaydullah
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Telefoon gekocht met kapotte batterij en niet origineel scherm

Antwoord van TelefoonDiscounter.nl

Beste Laura Hurkmans,

Dank voor je reactie.

Op jouw toestel was forse valschade te zien waardoor hij niet onder garantie viel. Dit hebben we meermaals gemeld, en vantevoren gecommuniceerd op de website en retourformulier.

Deze mail heb je naar ons verzonden op 17-01: Klopt mijn telefoon is gevallen maar dat was al een half jaar geleden..

Dit is ook goed te zien aan het toestel waardoor we hem helaas niet onder garantie kunnen herstellen.

Jammer om te zien dat je niet het hele verhaal neerzet, dat geeft een stuk meer duidelijkheid.

• Charlotte Bijdevier
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Duidelijke site, keurige afwikkeling.

• inge craeynest
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

tevreden, had wat problemen met de betaling, hiervoor gebeld en ben vriendelijk en snel geholpen.

• Arne Mortier
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

levering zoals gemeld op de website al de volgende werkdag, toestel ziet er perfect uit en werkt perfect. De stekker had een foute vorm voor België, maar na een mailtje naar de klantendienst werd mij (zelfs op zaterdag) onmiddellijk een correcte stekker bezorgd. Top service. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Babs Van Dyck
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Prima toestel en snelle levering.

• Josephine

Snelle levering.

• Olem
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Snelle levering van uitstekend gerefurbished apparaat

• Joop
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

De levering van de iPhone was goed en snel. Maar na gebruik bleek de telefoon niet goed te werken. Vorige week opgestuurd ter reparatie of vervanging.
    Dit is een moeizaam proces. De communicatie laat te wensen over en de snelheid al helemaal niet. Het is überhaupt al moeilijk om gewoon iemand aan de telefoon te krijgen en de klachten te bespreken. En dat terwijl ze telefoons verkopen :-(
    Omdat het te lang duurt en we geen alternatief kunnen krijgen hebben we ons geld teruggevraagd. Ik mag hopen dat dit wel snel teruggestort wordt. Aanvulling: het geld is keurig teruggestort binnen 3 werkdagen.

• Bart Amez
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Ging mis bij de bestelling: 'gebruikte' iPhone 5S werd geleverd ipv 'refurbished'
    Doch: dit gemeld en onmiddellijk - zelfs na 23u- respons met verontschuldigingen.
    retourkosten werden terugbetaald
    juiste exemplaar werd snel nageleverd; daarbij zat een lader die niet past in de Belgische stopcontacten. Weerom gemeld en 2 dagen later goede exemplaar in de bus.
    conclusie: fouten gebeuren, service super! geleverde toestel ziet er nagelnieuw uit! Al bij al dus tevreden klant!

• Marie Van Aert

Snelle goede service

• Laura Hanemaaijer
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Super snelle levering (woensdag besteld, donderdag in huis) van iPhone 5c.
    Top telefoon, werkt goed en is als nieuw.
    Zeker een aanrader!

• Ymi
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

snelle verzending, goed verpakt, T&T opvolging en conform beschrijving

• Phil Deryck
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Snelle en correcte levering.

• Erik Kalders
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Zeer tevreden. Het pakketje werd zeer snel geleverd en de bestelling voldoet aan alle verwachtingen.

• Franc
    Review voor TelefoonDiscounter.nl

Mijn dochter had een 2e handse IPhone 5S op marktplaats gekocht. Op het 1e gezicht zag alles er goed uit. Echter batterij liep toch wel snel leeg, ook bij niet gebruik. Geluid via oortjes ook niet goed. Telefoon weer verkocht aan iemand anders met vermelding van deze gebreken.
    Op zoek naar een andere telefoon kwamen wij bij Telefonndiscounter terecht.
    Na wat vragen gesteld te hebben, waarbij trouwens heel snel op reageren, was het ons duidelijk wij bestellen hier een refurbished toestel. Nou ik moet zeggen totaal geen spijt. Mijn dochter is super blij.