Testwinkel

Testwinkel

Bekijk alle reviews en keurmerken van Testwinkel en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 06-05-2018 stopgezet

9,0

• Jolanda Maas
    Review voor Testwinkel

Producten als verwacht. Met zorg ingepakt. Leveringstijd zoals beloofd. Met een kleine traktatie ( monstertje) als extra.

• Mandy van Dijl
    Review voor Testwinkel

Bestelling snel in huis. Jammer dat meer van de helft van de zakken open gescheurd waren

Antwoord van Testwinkel

Beste Mandy van Dijl,

Wij zullen de kwaliteit van het verpakking`s materiaal goed in de gaten houden.

Mvg. Snoepkeuze.nl

• Jamie Morrison
    Review voor Testwinkel

Snel geleverd, goed verpakt, en goede kwaliteit

• Monique Damen
    Review voor Testwinkel

Netjes verpakt en snelle levering

• GM Schaap
    Review voor Testwinkel

Matig. Ik had 4 kg besteld. Dit kwam verpakt in 4 zakken in een grote doos. Twee zakken waren open/kapot en ik denk dat het gewicht op een gram precies was. Ik wilde het verdelen in zakjes van 2 ons, maar kwam voor het laatste zakje tekort.
    Levering was wel snel.

• catharina hazen
    Review voor Testwinkel

Snelle levering, alles was mooi en netjes verpakt. Heel tevreden.

• Majda Bouma
    Review voor Testwinkel

Donderdag avond besteld.. zaterdag middag ontvangen.. snoep zakken waren erg netjes in de doos! Voor herhalingvatbaar!!

• Janieke van Veen
    Review voor Testwinkel

Reageerden snel op mijn vraag via het contactformulier. Waren bereid om met me mee te denken. Snelle levering.

• Malika
    Review voor Testwinkel

Goeie snelle service binnen 2dagen Had ik al Mn bestelling binnen zou zeker hier weer gaan bestellen 👍🏻👍🏻

• Arwin Speerstra
    Review voor Testwinkel

Goeie website, netjes bezorgd, en het smaakt heerlijk!

• Ingrid
    Review voor Testwinkel

Snoepzakken waren gescheurd (zakken van slechte kwaliteit), snoep lag los in de doos.

Antwoord van Testwinkel

Beste Ingrid,

Wij zullen de kwaliteit van het verpakking`s materiaal goed in de gaten houden.

Mvg. Snoepkeuze.nl

Goede kwaliteit chocola.
    Snelle en nette service.

• H.M Lubach
    Review voor Testwinkel

Uitgebreid assortiment, leuke aanbiedingen, makkelijk achteraf betalen, keurig verpakt en snel verzonden! Aanrader!!

• BK
    Review voor Testwinkel

Bestellen ging makkelijk. Zondag besteld, direct dezelfde dag ingepakt en aangeboden bij DHL. Maar DHL blijft een onbetrouwbare vervoerder. Uiteindelijk werd het pakket op dinsdag bezorgd, maar niet tussen de door DHL opgegeven tijdspanne waardoor mijn vriendin onnodig lang thuis moest blijven. Maar de verrassing is aangekomen en dat is het belangrijkste.

• ank regterink
    Review voor Testwinkel

Goed netjes goed verpakt en snel geleverd zeker de moeite waard.!!

• huib schouten
    Review voor Testwinkel

snelle levering, netjes verpakt !!

• sandra terpstra
    Review voor Testwinkel

helemaal goed mijn pakket kwam mooi op tijd binnen en netjes verpakt

• Jeffrey van Dongen
    Review voor Testwinkel

Bestelling snel en netjes verpakt in huis