The Collection
The Collection:
On Trend&Tijdloze accessoires. Mooie sieraden van het Nederlandse merk Kallikalli, tassen met een hoog afwerkingsniveau voor een betaalbare prijs.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

About The Collection
Na jaren lang werkzaam te zijn geweest in onze Da Drogisterij, heb ik voor een aantal producten nog steeds een passie.
Dit zijn onder andere accessoires, zoals sieraden, horloges e.d. Het doel van deze webshop is om kwalitatief mooie producten aan te bieden, tegen een toegankelijke betaalbare prijs. Blijmakers!
U kunt denken aan tassen, horloges, oorbellen, portemonnees, armbanden, ringen e.d Voor de oorbellen, armbanden en ringen heb ik gekozen voor de Nederlandse merken Biba & Kallikalli
Zij staan voor kwaliteit en passen dus prima bij The Collection.
Happy Shopping.
Mvg, Chantal Stijner en Guusje mijn hondje.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020