The Nuthouse
Online verse noten en gedroogd fruit bestellen van top kwaliteit. Van zaden en pitten, muesli's en granola's, chocola en dadels.
In 2005 hebben wij ons bedrijf opgericht. Gek op noten en verliefd op het ambachtelijk van deze branche, zijn we begonnen.
Het zoeken naar mooie noten en zuidvruchten van de beste kwaliteit en smaak is nog steeds een drijfveer voor ons.
Het perfect gebrande nootje is nog steeds een geluksmoment. De smaak van een nieuwe oogst is altijd spannend.
Iedere dag gaan we weer met dezelfde passie aan de gang om voor onze klanten de lekkerste noten en zuidvruchten te branden en te verpakken..

De zekerheden van https://www.thenuthouse.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018