The PartyShop (oud)
Bij ons is iedere bestelling een feestje! Voor ieder feest vind je in ons assortiment een geschikt kostuum en met ons unieke kwaliteitssysteem weet je precies wat je koopt. En ben je niet tevreden? Dan krijg je je geld terug.

Lidmaatschap per 05-12-2017 stopgezet

6,9

• IKC het Saffier
    Review voor The PartyShop (oud)

Mijter besteld, maar nog geen enkele reactie gehad. Meerdere malen gemaild, maar nog geen mijter of enig reactie gezien. Ondertussen zijn we alweer 3 weken verder. Erg slordig.....Ik kan zo geen telefoonnummer vinden om hen te bellen.

• Vivian
    Review voor The PartyShop (oud)

Nog nooit zo'n slechte webshop meegemaakt!
    Er staat leverbaar 24-48 uur, ben nou 2 weken verder.
    Na 2x mailen, een telefoonnummer wat niet bestaat en een whats app, nog steeds niks gehoord. Inmiddels een mail om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen, eens kijken hoe lang dit gaat duren.
    Dus bij deze: koop hier niks!!!!

• Susanne
    Review voor The PartyShop (oud)

De bereikbaarheid van deze webshop is zeer slecht te noemen!
    Gisteren (dinsdag) heb ik voor mijn bedrijf een bestelling geplaatst en daarna een mail gestuurd met de vraag of het inderdaad deze week geleverd wordt. Er staat 24-48 uur als levertijd, maar omdat we het echt dit weekend nodig hebben (voor ons werk), wilde ik graag zekerheid. Deze krijg ik helaas niet!
    Op meerdere emails nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Als ik het telefoonnummer bel krijg ik de melding dat deze mogelijk is uitgeschakeld…
    Ofwel ik word niets wijzer en heb nog geen enkele zekerheid wanneer en of het geleverd gaat worden!
    Ik hoop echt dat het morgen ineens bezorgd wordt, maar vrees inmiddels het ergste, aangezien er blijkbaar niemand bij die shop aanwezig en bereikbaar is...
    Mocht het snel bezorgd worden, dan zal ik dat zeker als positieve beoordeling vermelden, maar de bereikbaarheid en informatievoorziening vind ik ver onder de maat!

Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen! Ook heb ik geen bestelling of retourbetaling ontvangen. Via mail heb ik reeds tweemaal aangegeven mijn bestelling te willen annuleren, omdat ik de artikelen inmiddels niet meer nodig heb.
    Helaas nog steeds geen enkele reactie.
    Als het geld niet spoedig is teruggestort zal ik stappen moeten gaan ondernemen…helaas…

Na 2,5 week komt de webshop eindelijk met een bericht: het door mij bestelde artikel blijkt niet meer leverbaar!
    Natuurlijk kan iets niet leverbaar zijn, maar dan hadden ze dat direct kunnen aangeven, zeker omdat ik er nog voor gemaild heb. Als je vermelde levertijd 24-48 uur is, dan hoor je binnen die tijd te reageren als iets niet leverbaar blijkt te zijn.
    Nu heb ik echter 3 verschillende artikelen besteld en mijn bestelling 2 weken geleden reeds geannuleerd en om terugbetaling verzocht. Dus het verhaal dat 'het gekozen artikel' niet leverbaar is niet correct.
    Er worden excuses aangeboden voor het feit dat ze niet kunnen leveren, maar er wordt geen woord gerept over het feit dat ze onbereikbaar waren en op geen enkele email van mij gereageerd hebben.
    Een gemiste kans om niet even aan te geven hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit…en om daar excuses voor aan te bieden. Op deze manier kan ik geen enkel begrip opbrengen voor deze situatie.
    Gelukkig is ons geld teruggestort, maar ik zal bij deze shop nooit opnieuw een bestelling plaatsen...

• Els
    Review voor The PartyShop (oud)

Heel tevreden. Ik moest de bestelling per se voor een bepaalde datum hebben. Daarover heb ik een mail gestuurd en ik kreeg antwoord dat dat ging lukken. Dat is ook gebeurd. Thomas, nog bedankt daarvoor.

• Harma van dalen
    Review voor The PartyShop (oud)

Mooie kwaliteit en snelle levering

• Carry Van Der Wal
    Review voor The PartyShop (oud)

Heel snel in huis, ik miste een bevestigingsmail dat het aan zou komen. Ik werd er wat onrustig van. Gelukkig door het snelle versturen was ik snel gerust gesteld.

• Mary
    Review voor The PartyShop (oud)

Ik ben zeer ontevreden. De bestelling is nooit aangekomen. Het bedrijf is telefonisch moeilijk te bereiken en antwoord op de mail gaat dagen overheden. Inmiddels is bekend dat het appket elders is bezorgd. Ik heb nu niets, geen kleding en geen geld retour. Meedenken aan een oplossing is er niet bij helaas.

• E. Van Houwelingen
    Review voor The PartyShop (oud)

Ik had een overhemd en een jurkje besteld
    Overhemd ontvangen jurkje niet.
    Vervolgens gemaild , als antwoord gekregen dat het pakket bezorgd was.
    Pakbon gemaild waarop aangegeven staat dat het jurkje via een andere leverancier komt, ook aangegeven dat ik afzie van het jurkje en het bedrag graag retour zou willen hebben.
    Maar nog steeds niets gehoord.

• Linda
    Review voor The PartyShop (oud)

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering! Top!!

• Marie Laekeman
    Review voor The PartyShop (oud)

Heel tevreden, snelle bezorging en product is dik oké

• Petra
    Review voor The PartyShop (oud)

Onlangs vijf kostuums gekocht. De kostuums kwamen verspreid in twee pakjes een dag na elkaar aan, precies zoals aangegeven. Kostuums zijn van prima kwaliteit, wij kunnen gaan feesten!

• Hans
    Review voor The PartyShop (oud)

Complete en overzichtelijke site. Makkelijke en gevarieerde betalingstoegang. Snelle response. Zorgvuldig verpakt en op tijd geleverd.

• Mevr. Wagenhuis
    Review voor The PartyShop (oud)

Vijf kostuums besteld. Ik kreeg netjes een mail dat alle vijf de pakken onderweg waren.
    Een dag later kwamen er maar twee kostuums aan. Een week later kwamen er nog twee aan.

Na een mail erachteraan gestuurd te hebben, kreeg ik eerst geen antwoord. Na twee weken bleek dat de leverancier één pak niet meer voorradig had en was vergeten dit te melden aan de webwinkel.

Eén pak was na één keer gebruik al kapot. Alleen het missende kostuum kon vergoed worden. Na al het wachten en er zelf achteraan mailen vond ik dit, helaas, onvoldoende service. Erg jammer, want ze hebben een uitgebreid aanbod op de website!

• mark
    Review voor The PartyShop (oud)

twee weken geleden pak besteld. nu nog steeds niet binnen terwijl op de site stond dat het binnen 24 uur verzonden zou worden. chat, mail en telefoon wordt niet gereageerd. De vrouw die op het vermelde adres woont heeft een verhuurbedrijf wat de bonte koe heet en heb van haar deze site gekregen. Nu echter zegt ze niets met de site te maken te hebben terwijl haar adres overal vermeld staat. Koop hier niets!

• visscher

zeer slecht

• Gysbers van wijk
    Review voor The PartyShop (oud)

Bestelling gedaan, 2 dagen op gewacht, ondertussen gebeld, bericht verstuurd, gechat, totaal geen antwoord!
    Krijg ik 2 dagen later bericht dat de bestelling niet door kan gaan omdat het product niet aanwezig is! Bedankt!!

• Jacqueline
    Review voor The PartyShop (oud)

Er werd snel antwoord gegeven op mijn vragen via de chat en de dag nadat ik de bestelling had gedaan werd deze al afgeleverd!

• R Ligtvoet
    Review voor The PartyShop (oud)

Goede ervaring zal hier zeker nog eens bestellen.
    De chat werkt ook uitstekend.

• Janet v/d Pol
    Review voor The PartyShop (oud)

Perfecte, snelle service !!!

• José

Goede service !!!