The Roast Brothers

The Roast Brothers

The Roast Brothers is het resultaat van een jarenlange zoektocht naar de beste koffiebonen ter wereld. Na vele reizen door Zuid Amerika en Afrika is het ons gelukt om een selectie te maken van de beste bonen en de meest betrouwbare telers.

Onze bonen worden traditioneel geteeld en met de hand geplukt door ambachtsmannen die weten hoe ze de perfecte boon telen. Onze koffieboeren gebruiken geen chemicaliƫn en de bonen worden na het plukken direct mechanisch verwerkt met schoon koud water. Dit proces garandeert de meest gezonde smaakvolle bonen die u zich kunt wensen.
De zekerheden van https://theroastbrothers.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur