The-dreamstore baby en kinderkleding

The-dreamstore baby en kinderkleding

The-Dreamstore - Online shop met de hipste baby- en kinderkleding.

Kom je ook shoppen voor de tofste setjes? Bijna al onze kleding is handgemaakt door onszelf, een klein gedeelte is van andere leuke merken. Hierdoor kunnen de leukste combinaties gemaakt worden altijd volgens de laatste trends maar met een eigen gezicht. Bij het inkopen van de stoffen letten we altijd op de kwaliteit en samenstelling van de stoffen, wij gebruiken biologische stoffen en de meeste stoffen dragen het gots-kenmerk. Hierdoor is onze kleding lekker soepel en zacht, super fijn voor op een babyhuidje, maar wel stevig om lekker in te spelen.
Babykleding, Kinderkleding, Wholesale baby & kinderkleding
De zekerheden van https://the-dreamstore.com/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi ik ben Noortje moeder van 2 en eigenaresse van the-dreamstore.com
Sinds 2016 ontwerp, maak en run ik mijn webshop in handgemaakte baby en kinderkleding. Alle producten zijn handgemaakt door mijzelf en mijn vaste naaister, nou ja, eigenlijk 99% van de kleding want zo nu en dan kan ik het toch niet laten wat hippe sokken, leggings of maillots in te kopen bij andere hippe shops.
Alle producten worden binnen 2 dagen verzonden, afhalen kan 7 dagen per week op afspraak.
Of ik nog dromen heb? Echt wel! Een eigen winkel openen in mijn geboorteplaats Den Bosch!

Groetjes Noortje.

Bekijk Manifest