TheWineshop
Mijn naam is Bernadette en ik word blij van wijn! Aangezien ik mijn enthousiasme met jullie wil delen, ben ik begonnen met de deze webwinkel. Ik beschouw mezelf als een echte freak als het aankomt op wijn. Jaren geleden is mijn passie voor wijn ontstaan doordat ik Italie bezocht en door de vele verschillende wijnvelden reed.

Daarom ben ik gestart met TheWineshop.nl zodat ik mijn gevonden schatten met jullie kan delen. Ik staan niet alleen bekend om de juiste prijs kwaliteitsverhouding, maar ook als liefhebber van onbekende authentieke druivenrassen. Zo ben ik constant op zoek naar nieuwe wijnhuizen van kleinere authentieke wijnproducenten. Ik probeer ons assortiment regelmatig aan te passen. Daarnaast ben ik zijn ook steeds op zoek naar bijpassend delicatessen zoals Franse Saucisson, pasta’s en olijfolie

Uiteraard is het mogelijk de wijnen van The Wineshop cadeau te doen aan familie, vrienden, kennissen of zakenrelaties; Wijnproeverijen op locatie behoort ook tot de mogelijkheid, neem hiervoor geheel vrijblijven
Wijn, Relatiegeschenken, Franse Saucissons
Filter 72 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• etienne langendorff
    Geverifieerde klant van TheWineshop

goede producten en goede communicatie

• XX

Super snel

• Hoe beoordeel je TheWineshop?

• Judith De Boer

Supersnelle levering

• Sylvain Van Horebeek

snelle levering

• Annemarie van der Heijden
    Geverifieerde klant van TheWineshop

Bij de Wine shop een heerlijke rode wijn uit Zuid-Italië besteld. Er was iets niet goed gegaan met de bestelling en dat is vlot en vriendelijk rechtgezet door Bernadette. Nogmaals dank!

• G.P. Arnold

Snelle, goede service

• Ulf Griesbrock

Top Service

• Willem Rijneveld

snelle levering super

• Carla Tiggelman
    Geverifieerde klant van TheWineshop

Het product wat ik zocht, snelle levering, redelijke prijzen..

• Lodewijk van Eck
    Geverifieerde klant van TheWineshop

Goede en prompte service.