Thillartssports
Thillartssports,gelegen in het Sportiom te ’s-Hertogenbosch bestaat sinds Juni 2013.

De winkel is voortgekomen uit een lang gekoesterde droom van de eigenaar Leo van den Thillart. Zelf altijd top sporter geweest in het nationale en internationale ijshockey.

Thillartssports is de specialist op het gebied van schaatsen ,ijshockey ,kunstschaatsen ,zwemkleding en accessoires. Daarmee willen wij ons onderscheiden van andere sportwinkels in de regio.

Voor kunstschaatsen zijn wij nr 1 met de meest uitgebreiden selectie!!!!

Maar daarnaast kun je bij Thillartssports natuurlijk ook terecht voor skeelers ,in-line skate’s ,squash, Zwemkleding en fitness artikelen.

Wij werken met de merken zoals: Bauer, CCM, Speedo ,Jackson, Edea, Risport ,Sagester ,Moka, Jiv, Mondor, Fila, Roces ,Tempish ,Barts enz..
Bij Thillartssports vindt u alles wat u nodig heeft bij deze sporten!!!!
9,5

• yelina
    Geverifieerde klant van Thillartssports

snelle levering, legging kwam wel met een scheur aan maar heb ik dichtgenaaid want ze waren dringend nodig, voor de rest tevreden

• Melissa Gerritsen
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Top geholpen, product was niet op voorraad ben gelijk gebeld met een alternatief. Snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Thillartssports?

• D
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Voor mij een mindere ervaring. Op 30-01-2024 een bestelling geplaatst maar vervolgens geen bestelbevestiging ontvangen. Ondertussen online gelezen dat meerdere die ervaring ook hadden dus wachtte ik het rustig af. Het zou immers binnen 1 tot 3 werkdagen in huis zijn volgens de website. Helaas is vandaag 13-02-2024 de bestelling pas meegegeven met Post-NL en hoop ik morgen, 3 dagen na de verjaardag waarvoor het cadeau besteld was, alsnog de bestelling als cadeau te kunnen geven.

• Michel Meier

Snelke en goede service

• Tamara van Dalen
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Goed contact en snelle service

• Mirte Dijkman
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Snel opgestuurd, goed te gebruiken website! Mails met bevestiging etc en voor account aanmaken komen helaas niet binnen maar dat is het enige

• Melina Meskic
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Goede service, een snelle en professionele reactie op al mijn vragen en een snelle levering. Super tevreden over mijn nieuwe schaatsen!

• Steven Charmant
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Goedkoop en goede levering.
    Geen bestelbevestiging ontvangen, echter wel geleverd.

• Hanneke van Zwienen
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Verkeerde schaatsen opgestuurd gekregen. En daarna bleken ze uitverkocht…

• Z
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Snelle levering! Er was iets niet meer in stock maar dat werd zeer vlot geregeld.

• deniz kabuk
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Product is good, shipment is fast

• Marzena Podemska
    Geverifieerde klant van Thillartssports

De verzending snel gedaan. Aankopen goed ingepakt.

• Maya
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling en heb geen idee wanneer de levering toekomt... maar het was er supersnel uiteindelijk!! Mijn review enkele keren aangepast ;-)

• Hanne Hoogenstraaten
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Zeer snelle bezorging. En dat in een zeer drukke Sint tijd. Ik had het wel fijn gevonden om een bevestiging via email te krijgen. Was nu wat ongerust of mijn bestelling goed was aangekomen.

• Pamela

• Han Melissen

Snelle levering!

• Wendy van de Haar
    Geverifieerde klant van Thillartssports

Goede service en snel verzonden

• Victor Post

Snelle service