Thuisbloemist België

Thuisbloemist België

Webwinkel voor het bezorgen van bloemen, planten en bloemschikartikelen
2,0
  • Katrien Grepdon
    Review voor Thuisbloemist België

Tientallen mails verzonden (in het begin zeer vriendelijk en begrijpend voor de coronasituatie), maar slechts 1 keer respons gekregen met de vraag naar mijn betalingsbewijs (dit na zeker 10 mails). Ik heb het meteen bezorgd en dan opnieuw geen antwoord meer. Telefonisch zeggen ze het in orde te brengen maar er wordt niets ondernomen. Intussen ben ik het ook beu om elke week mails te moeten sturen om een order gewoon te annuleren omdat het nooit geleverd werd.

Antwoord van Thuisbloemist België

Geachte Mevrouw Grepdon, op dat moment werden er zoveel bestellingen geplaatst dat veel klanten lang hebben moeten wachten en niet goed te woord gestaan zijn. U heeft helemaal gelijk dat U de bestelling annuleert en wij hebben Uw betaling terug geboekt aan U.

• Eva
    Review voor Thuisbloemist België

Reactie op mails geven, mijn bestelling is geleden van 18-04 en de enkele dagen vertraging zijn al lang voorbij. Indien hier ook maar enige communicatie over zou zijn zou ik me al heel wat beter voelen. Maar nee, geen antwoord en hun facebook hebben ze zelfs verwijderd!!

Antwoord van Thuisbloemist België

Geachte Mevrouw, U heeft een hele agressieve benadering ten toon gespreid en dan krijgt U die op dezelfde manier terug. In dit geval houden wij de wettelijke termijn van terug betaling aan en gaan niet versneld terug betalen vanwege de agressiviteit.

• Hoe beoordeel je Thuisbloemist België?