Tijd voor mama

Tijd voor mama

Voor opgroeiende kinderen zorgen, is een heuse dagtaak. Daar moet je je voor opladen en soms echt even van bijkomen. Ontspanning is dus enorm belangrijk. Tijd voor mama voorziet graag in producten waarmee je die tijd voor jezelf kunt creƫren.

• Rina Kok- van Uitert
    Geverifieerde klant van Tijd voor mama

Mooi verpakt, snel geleverd en wat extra toegevoegd aan de bestelling. Aanrader!

Antwoord van Tijd voor mama

Wat fijn om je review te lezen Rina. Dank je wel!

• Karin Van bijlevelt
    Geverifieerde klant van Tijd voor mama

Leuke producten, prachtig ingepakt en hele snelle levering

• Hoe beoordeel je Tijd voor mama?

• Marjo
    Review voor Tijd voor mama

Echt een cadeautje voor jezelf! Omdat je het jezelf mag gunnen

Antwoord van Tijd voor mama

Mooi verwoord Marjo! Bedankt voor je review.

• Bianca
    Geverifieerde klant van Tijd voor mama

Goede service, mooie producten, fantastisch ingepakt

Antwoord van Tijd voor mama

Dank je wel Bianca! Fijn dat winkelen bij Tijd voor mama je is bevallen.

• Raisilyn
    Review voor Tijd voor mama

Ik word iedere keer weer blij van de mama me-time kit. Mooie producten, mooi ingepakt waardoor het een feestje is om uit te pakken. Mary-Lou denkt graag mee. Erg fijn als je iemand wilt blij maken maar niet zo goed weet wat je wilt geven. Ze had leuke ideeën en heeft een mooi pakketje samengesteld. Top service!

Antwoord van Tijd voor mama

Fijn dat je de moeite hebt genomen om mijn webshop te beoordelen Raisilyn. Dank hiervoor en je leuke bestellingen.

• Cassandra Pater-Bosman
    Geverifieerde klant van Tijd voor mama

persoonlijke service en een feestje wanneer je je bestelling met allemaal ingepakte cadeautjes ontvangt.

Antwoord van Tijd voor mama

Dank je wel voor je leuke recensie Cassandra!

• Laura
    Review voor Tijd voor mama

Ik was op zoek naar een leuk presentje, dat heb ik hier gevonden. Fijn om niet met wat standaards toe hoeven aan te komen op een feestje. Verrassend was de verpakking; je merk dat het persoonlijk en met liefde is ingepakt. Tevens zat er een kleinigheidje bij wat een blijk van waardering geeft. Kortom: het geeft een goed gevoel. Bezorging ging ook vlot. Een aanrader!

Antwoord van Tijd voor mama

Heel graag gedaan Laura. Dank voor je mooie review.

• Linda
    Review voor Tijd voor mama

Ik heb de motivatiekaarten besteld als cadeautje voor mijn team. Het pakketje kwam snel binnen en zat super mooi verpakt: een feestje om open te maken. De kaarten zijn van goede kwaliteit en zien er super uit.

Antwoord van Tijd voor mama

Daar doe ik het voor Linda! Bedankt voor je leuke recensie.

• Fleur
    Review voor Tijd voor mama

Afgelopen feestdagen heb ik hier cadeautjes voor mijn zussen besteld, ook drukke moeders. De bestelling was netjes verzorgd, er zat een cadeautje voor mijzelf bij en de cadeautjes vielen erg in de smaak. Ben je op zoek naar een origineel cadeau voor een drukke moeder (en dat mag je ook zelf zijn)? Dan is Tijd voor Mama de perfecte plek om dit te vinden!

Antwoord van Tijd voor mama

Leuk om te horen Fleur! Bedankt voor je recensie.

• Margreet
    Review voor Tijd voor mama

Goede service! Leuke producten en altijd met aandacht en liefde uitgezocht en verpakt.

Antwoord van Tijd voor mama

Superleuk om te lezen! Bedankt Margreet.