Tim Menswear
Welkom bij Tim Menswear in Laren! Tim Menswear is sinds 1994 het kloppend hart voor mannenmode in Laren. Je kunt bij ons terecht voor kleding in zowel het casual, smartcasual als business segment. Wij zijn tevens een specialist in maatkostuums en maatoverhemden. Zoek je een mooi maatpak voor je bruiloft of voor je werk? Kom gezellig langs en laat je vrijblijvend adviseren.

In de winkel verkopen wij mooie merken in het midden/hoog segment met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Tim Menswear is sinds zes jaar een echt familiebedrijf. Tim, Simone en hun dochter Serena hebben altijd oog voor nieuwe merken, trends en leuke accessoires.

Wij ontvangen je in een prettige en ontspannen sfeer. Ons team kan je voorzien van een persoonlijk en professioneel advies. Bij Tim Menswear is er altijd tijd voor een drankje en praatje aan de tafel.

Kijk voor meer informatie eens verder online of kom langs in onze winkel in Laren (NH).
De zekerheden van https://www.tim-menswear.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ons verhaal begint in 1994. Tim Lemsom (linker foto) neemt samen met zijn vrouw Simone Lemsom-Sallé (middelste foto) de winkel (toen nog) Zeegers Mode over. Hiervoor werkte Tim al een aantal jaren met veel passie in de winkel en Simone is er vanaf de overname bijgekomen. De naam van de winkel hebben wij later veranderd naar Tim Menswear. Wij zijn echt een familiebedrijf met dochter Serena Lemsom (rechter foto) sinds 2014 in de winkel. Mode is waar ons hart sneller van gaat kloppen en service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Ontmoeten wij u binnenkort online of in de winkel?

Bekijk Manifest