Tim Menswear
Welkom bij Tim Menswear in Laren! Ons team staat voor goede service, persoonlijke aandacht en professionele advisering.

U herkent ons aan de mooie merken, de goede prijs- kwaliteitverhouding, de gezelligheid en de zeer plezierige, ongedwongen en vakkundige advisering.

Aan de gezellige huistafel in het nostalgische pand kunt u altijd plaatsnemen voor een heerlijke cappuccino.

U bent altijd van harte welkom om eens langs te komen in onze winkel!
Herenmode, Mode, Winkelen
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ons verhaal begint in 1994. Tim Lemsom (linker foto) neemt samen met zijn vrouw Simone Lemsom-Sallé (middelste foto) de winkel (toen nog) Zeegers Mode over. Hiervoor werkte Tim al een aantal jaren met veel passie in de winkel en Simone is er vanaf de overname bijgekomen. De naam van de winkel hebben wij later veranderd naar Tim Menswear. Wij zijn echt een familiebedrijf met dochter Serena Lemsom (rechter foto) sinds 2014 in de winkel. Mode is waar ons hart sneller van gaat kloppen en ondernemen zit bij ons in het bloed. Service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Ontmoeten wij u binnenkort online of in de winkel?

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014