Tim Menswear
Welkom bij Tim Menswear in Laren! Tim Menswear is sinds 1994 het kloppend hart voor mannenmode in Laren. Je kunt bij ons terecht voor kleding in zowel het casual, smartcasual als business segment. Wij zijn tevens een specialist in maatkostuums en maatoverhemden. Zoek je een mooi maatpak voor je bruiloft of voor je werk? Kom gezellig langs en laat je vrijblijvend adviseren.

In de winkel verkopen wij mooie merken in het midden/hoog segment met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Tim Menswear is sinds zes jaar een echt familiebedrijf. Tim, Simone en hun dochter Serena hebben altijd oog voor nieuwe merken, trends en leuke accessoires.

Wij ontvangen je in een prettige en ontspannen sfeer. Ons team kan je voorzien van een persoonlijk en professioneel advies. Bij Tim Menswear is er altijd tijd voor een drankje en praatje aan de tafel.

Kijk voor meer informatie eens verder online of kom langs in onze winkel in Laren (NH).
Herenmode Mannenmode Winkelen

• Margriet Oosterloo
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Goede contacten met de medewerker van de winkel!
    Erg betrokken!

Beste mevrouw Oosterloo, beste Margriet,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat, ondanks de vertraging, verder alles naar wens verlopen is. Gelukkig heeft u de cadeaus op tijd ontvangen.

Nogmaals bedankt voor uw aankopen en graag tot een volgende keer!

• Kees Baksteen
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Eindelijk een mooie broek in lengtemaat 38 gevonden! De levering duurde langer dan verwacht. Dit wordt persoonlijk gemeld via een telefoontje. Bij de levering van de broek zat een handgeschreven briefje. Tim Menswear heeft bijzonder vriendelijk personeel die een stapje extra doen voor de klant. ik kom hier zeker weer terug.

Beste meneer Baksteen,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen een review achter te laten. Heel veel dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u, ondanks de vertraging, heel tevreden bent! Daar doen we het voor. Heel veel plezier van de mooie aankoop en graag tot de volgende keer.

Serena Willers-Lemsom

• Hoe beoordeel je Tim Menswear?

• Tjerk Straver

goed gedaan!

Beste meneer Straver,

Heel hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Jean-Luc Murk
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Prachtige producten voor een uitstekende prijs, dan ook nog razendsnelle bezorging!

Beste Jean-Luc,

Super bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te lezen dat alles weer helemaal naar wens was. Nogmaals heel hartelijk dank voor de aankopen en graag tot de volgende keer!

• RB Zuurendonk
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Als ik nette en goede kleding nodig heb ga ik altijd naar Tim Mensware.
    Ik kom er al minstens de afgelopen 20 jaar.

Beste meneer Zuurendonk,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en leuke bericht. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankopen en graag tot de volgende keer.

• Reina

Prima

Beste Reina,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Nogmaals veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer.

• Peter Kluijtmans
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Hele goede service. Doen net dat stapje extra. Dik tevreden.

Beste meneer Kluijtmans,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
    Nogmaals veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer.

• Aleid Douma
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

De bestelling die ik had gedaan, bleek een fout wat maat betreft te hebben. Bij Tim’s men’s wear haalden ze die er zelf uit. Geweldig!

Beste mevrouw Douma,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Jammer dat ÊÊn artikel op zich liet wachten, maar deze is gelukkig inmiddels naar u onderweg. Nogmaals bedankt voor uw aankopen en graag tot de volgende keer.

• Harry Hunnekens
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Perfect verzorgd, heel snel. Wij zijn heel tevreden over deze zaak.

Beste meneer Hunnekens,

Heel hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en het aan uw verwachtingen heeft voldaan. Normaals veel plezier van uw aankopen en graag tot de volgende keer.

• Peter Portheine
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Snelle levering en attent telefoontje om de verzending te bevestigen.

Beste meneer Portheine,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen.
    Veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Rutger van Krimpen
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Hebben mijn jeansmerk gewoon in mijn maat, altijd en brengen hem nog even thuis als dat beter uitkomt… zo’n fijne en leuke winkel!

Beste meneer Van Krimpen,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen en de ervaring aan uw verwachtingen voldoet. Nogmaals veel plezier van de broeken en graag tot de volgende keer!

• Sjef de Vries
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

geweldige service snel, na een tlf gesprek snel verstuurd

Beste meneer De Vries,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens verlopen is. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en veel plezier van uw aankoop. Graag tot de volgende keer!

• Koen van Amersfoort
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Snelle levering mijn bestelling was snel in huis

Beste meneer Van Amersfoort,

Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer.

• Frank Van Bezooijen
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Alles altijd top geregeld en verzorgd

Beste meneer Van Bezooijen,

Heel veel plezier van de mooie items en graag tot de volgende keer.

• Judy Sterenborg

Snelle service

Beste Judy Sterenborg,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Jan Berendsen
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Vlotte snelle levering. Vragen werden duidelijk beantwoord.

Beste meneer Berendsen,

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankopen en graag tot de volgende keer.

• Irma Van Dongen-Broekema
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Snelle service en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Beste mevrouw Van Dongen-Broekema,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van de aankoop en graag tot de volgende keer!

• NM Bharatsingh
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

snelle levering en heel erg vriendelijk

Beste mevrouw Bharatsingh,

Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag tot de volgende keer.

• Eric Lit
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Supersnelle service, mooi verpakt en nog een vriendelijke brief erbij 😁👍

Beste meneer Lit,

Hartelijk dank voor uw mooie en enthousiaste beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Ilse Westemeijer

Snelle levering. Product naar wens

Beste mevrouw Westemeijer,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van de bestelling en graag tot de volgende keer!