Tim Menswear
Welkom bij Tim Menswear in Laren! Tim Menswear is sinds 1994 het kloppend hart voor mannenmode in Laren. Je kunt bij ons terecht voor kleding in zowel het casual, smartcasual als business segment. Wij zijn tevens een specialist in maatkostuums en maatoverhemden. Zoek je een mooi maatpak voor je bruiloft of voor je werk? Kom gezellig langs en laat je vrijblijvend adviseren.

In de winkel verkopen wij mooie merken in het midden/hoog segment met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Tim Menswear is sinds zes jaar een echt familiebedrijf. Tim, Simone en hun dochter Serena hebben altijd oog voor nieuwe merken, trends en leuke accessoires.

Wij ontvangen je in een prettige en ontspannen sfeer. Ons team kan je voorzien van een persoonlijk en professioneel advies. Bij Tim Menswear is er altijd tijd voor een drankje en praatje aan de tafel.

Kijk voor meer informatie eens verder online of kom langs in onze winkel in Laren (NH).
Herenmode, Mannenmode, Winkelen

• Willem De Wild

Goede service. Zeer klantvriendelijk

Beste meneer De Wild,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Henk Blonk
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Erg goed verpakt en snelle levering

Beste meneer Blonk,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. We houden contact over de andere broeken.

Tim Menswear

• Hoe beoordeel je Tim Menswear?

• Fred
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Doet wat het beloofd en een prima service.

Beste meneer Van der Gaag,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier van uw aankoop en graag tot de volgende keer.

• Harry Kesler

Snel geleverd

Beste meneer Kesler,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier van uw bestelling en graag tot de volgende keer.

• Cees
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Bijzonder klantvriendelijk, deskundig advies en super snelle service!

Beste meneer Van Baaren,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat uw ervaring met ons zo positief was. Nogmaals bedankt voor uw mooie aankoop en graag tot de volgende keer!

• W. Janus

Beste meneer Janus,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan.
    Graag tot de volgende keer!

• J van Beek
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Goede service en snelle levering

Beste meneer Van Beek,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Leuk om te lezen dat alles naar wens is gegaan.
    Graag tot de volgende keer.

• Timo Koop
    Review voor Tim Menswear

Zeker aan te raden. Vriendelijke website en snelle levering met persoonlijke berichtje. Na telefonisch contact goed geadviseerd en vriendelijk te woord gestaan.

Antwoord van Tim Menswear

Hartelijk dank voor de complimenten, wij zien graag dat een klant tevreden is. En zoals u zelf al zei 'graag tot ziens in de winkel'.

Hartelijke groet uit Laren,
    Simone Lemsom

• MAIKEL. Raghoebar
    Review voor Tim Menswear

Duidelijke beschrijvingen, en gelukkig geen eindeloze keuzes

Antwoord van Tim Menswear

Hartelijk dank voor je review. En heel fijn dat je al zolang klant bij ons bent!

Een vriendelijke groet uit Laren,
    Tim & Simone

• P.J.C ter Weer
    Geverifieerde klant van Tim Menswear

Super snelle levering en uitstekende service in de winkel

Beste mevrouw en meneer Ter Weer,

Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Het was gezellig u ook nog in de winkel gezien te hebben. Veel plezier van de mooie items en graag tot de volgende keer!

Groeten uit Laren,