Tingieterij Holland

Tingieterij Holland

Is Tingieterij Holland veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 105 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Casper van Andel
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Fantastisch! Snel, goed verpakt, helemaal fijn!

• Irene
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

mooi assortiment en zorgvuldig en snel afgehandeld

Antwoord van Tingieterij Holland

Hoi Irene, Heel hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Daar doen we het voor, en we zijn er ontzettend blij mee :)

• Hoe beoordeel je Tingieterij Holland?

• Daan van Aken
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Goed en snel bezorgd, de kwaliteit van het product is uitstekend. 10/10 ik ga hier zeker vaker bestellen.

Hoi Daan,

Heel hartelijk dank voor je beoordeling. Wij zijn daar erg blij mee. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit van ons tin. Mocht je ooit vragen hebben over het gieten met of legeren van tin, benader ons gerust. Ons advies is altijd vrijblijvend en kosteloos.

groet,

Ronald en Ingrid van Delden
    Tingieterij Holland | De Tinkoepel Tinnegieterij

• Ben Loose
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Een beter product te leveren, als ik het vergelijk met wat het voorbeeld, is wat ik heb gekregen veel minder strak en afgewerkt, jammer.

Hallo Ben,

Je hebt bij ons een broodje Tin besteld uit de categorie "Zelf Tingieten -> Metalen". Wij verkopen tin per kilo in de varianten zuiver of in de standaardlegering. Deze broodjes worden verkocht om omgesmolten te worden. Klanten die zuiver tin bestellen maken hier hun eigen legeringen van.

Ze worden door ons dus niet afgewerkt, en zullen per bestelling van uiterlijk verschillen tussen glanzend, mat grijs/wit of goudkleurig.

Mocht u toch liever een afgewerkt broodje tin willen hebben dan kunnen wij dit zeker voor u maken. In dat geval wordt het altijd maatwerk tegen een meerprijs. Neem in dat geval even contact met ons op.

met vriendelijke groet,

Ronald van Delden
    De Tinkoepel | Tingieterij Holland

• edwin vervaet

correcte levering

Hallo Edwin,

Heel hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Daar zijn wij heel erg blij mee :)

Ingrid en Ronald

• MC Goris
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Nette prijzen en snelle verzending. Keurig verpakt.

Antwoord van Tingieterij Holland

Heel hartelijk dank voor deze 5-sterren beoordeling. Dat doet ons enorm goed :)

• Walter Van Den Bergh
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Snelle levering en ik had een fout gemaakt maar zij hebben mij erop gewezen zodat de levering wel kon doorgaan. Knap werk

Hallo Walter,

Goede service, snelle levering

Hallo Janet,

• Christophe GIJSSENS
    Geverifieerde klant van Tingieterij Holland

Een betrouwbare onderneming waar men een huis op kan bouwen.

Hallo Christophe,

Mogen wij je/u heel hartelijk bedanken voor deze beoordeling. Wij zijn daar enorm blij mee. Heel veel plezier van de aankoop toegewenst en mochten er vragen zijn dan helpen wij graag :)

Ronald, Ingrid, Erik & Carla