Tiny Woods
Een jong en vernieuwend bedrijf dat geïnspireerd is door de liefde voor houten meubelen en accessoires. Voor de productie worden eerlijke en duurzame producten gebruikt. Zo komen we altijd tot een prachtig eindresultaat. Unieke producten mét een mogelijkheid voor maatwerk. Pure ambacht anno 2022. En bestaat het product helemaal nog niet, dan maken wij het. Wij zijn Tiny Woods.

Lidmaatschap per 26-02-2023 stopgezet

9,1
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Darcy Hoogenhout
    Review voor Tiny Woods

Amber en Erik zijn vakmensen. Ze zijn ons barmeubel eerst komen inmeten waarna deze volgens planning is geplaatst. Bovenal zijn het fijne mensen wie liefde voor hun vak hebben.

• G. Pronk
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Snelle levering. Zondag besteld,vrijdag in huis.
    Goede service.

• Kirsten Nederpel
    Review voor Tiny Woods

Niks dan lof! Hier werken duidelijk vakmensen, met liefde voor hun vak. Het opmeten, overleg over het ontwerp en het plaatsen gebeurde met veel zorg.

• Anne De Vleeschouwer
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie producten, heel fijn afgewerkt.

• Simon
    Review voor Tiny Woods

Amber en Erik hebben voor ons prachtige maatwerk kasten gemaakt zowel een garderobe kast, kledingkasten en kastjes voor onder de wastafel in de badkamer. De communicatie verliep helder en duidelijk, ze dachten mee over onze wensen en hebben een mooi ontwerp gemaakt, de plaatsing verliep ook goed en er is erg netjes gewerkt. Wij zijn erg blij dat we voor Tiny Woods hebben gekozen!

• Rianne Zuijdwegt
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie spullen, fijne communicatie en heel attent!

• Lydia
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Leuke originele spullen tegen mooie prijzen!

• Anoniem
    Review voor Tiny Woods

Tiny Woods heeft bij ons een kledingkast en knieschotten gemaakt. Ik ben erg blij met het resultaat en tevens ontzettend te spreken over Erik en zijn collega's. Niet alleen over het geleverde werk, maar ook over de manier van communiceren en jullie flexibiliteit!

• Elise Mennes
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie wandplank! En bij problemen zijn ze erg behulpzaam!

• Bert
    Review voor Tiny Woods

In prima overleg heeft Tiny Woods voor ons de schuifwandkast prachtig gemaakt. In een bestaand huis komt de maatvoering natuurlijk nauw en dat hebben ze prima gedaan. We zijn er erg tevreden mee!

• Sanne van der Ent
    Review voor Tiny Woods

Tiny Woods heeft voor ons twee meubels op maat gemaakt en geplaatst. De meubels zijn heel mooi geworden en de service was uitstekend! Echt een 10 voor ons en zeker een aanrader!

• David van der Mast
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

- De levering snelheid van twee weken verkleinen en de klant op eigen initiatief informeren.
    - Na montage heb ik lijm gebruikt omdat de haken anders rond bleven draaien.

• linde koesen
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie spullen en snelle levering

• Sabine
    Review voor Tiny Woods

Héle snelle, goede en vriendelijke service! De behulpzaamheid was echt ongelooflijk. Ook de boxspanner is erg mooi, zijn we blij mee!

Antwoord van Tiny Woods

Dankjewel voor de mooie woorden, Sabine. We helpen graag! :)

• Jolanda Lievens
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooi product niet duur en snelle levering

• Daniëlle Ruijs
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Hele goede top service echt een aanrader

• Mariah Sánchez Pastrana

Super kwaliteit!

• Audrey Boussart

Mooi design

• Natascha Jepkes
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Reëele indicatie afgeven van wanneer de bestelling geleverd gaat worden.

• Carolina Yelkenci
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Hele vriendelijke service, en prachtige stevige bedden.
    Duidelijk gemaakt door echte vakmensen!