Tiny Woods
Tiny Woods is een bedrijf dat geïnspireerd is door de liefde voor houten meubelen en accessoires. Mede door de achtergrond als meubelmaker en timmerman en in combinatie met onze eigen wensen en creativiteit zijn we dit avontuur begonnen. We maken alle meubels en accessoires met de hand en dat maakt ons uniek. Hier gebruiken we eerlijke en duurzame producten voor. Met ons creatieve brein proberen we je originele en unieke producten aan te bieden.
8,9
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Mariah Sánchez Pastrana

Super kwaliteit!

• Audrey Boussart

Mooi design

• Hoe beoordeel je Tiny Woods?

• Carolina Yelkenci
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Hele vriendelijke service, en prachtige stevige bedden. Duidelijk gemaakt door echte vakmensen!

• Monique Van der Sanden

Geweldige service goede communicatie

• Yvian van Genechten
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Super leuke spullen, netjes verpakt. En mooi gemaakt! Ook levering binnen aangegeven tijd. Top!

• Milou De boer
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Super leuke bedden! Kleur keuze is top!

• Chantal Brodie
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Snelle levering, zeer mooi product (wagenspanner), volledig naar wens!

• Vanessa Lejeune

Snelle levering, superlamp

• Jolien De Graeve
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Bestellingsduur was ok, kwaliteit van product kan beter. De zwarte zichtbare randen op bladen (snijlijnen) laten het geknutseld overkomen.

• Vicky
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

De kwaliteit is slecht, we hadden niet verwacht dat we stickers op hout zouden hebben.

Antwoord van Tiny Woods

Beste Vicky, wat vervelend dat uw bestelling zo tegenvalt! We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. Kun je ons een berichtje sturen via info@tinywoods.nl?