Tiny Woods
Een jong en vernieuwend bedrijf dat geïnspireerd is door de liefde voor houten meubelen en accessoires. Voor de productie worden eerlijke en duurzame producten gebruikt. Zo komen we altijd tot een prachtig eindresultaat. Unieke producten mét een mogelijkheid voor maatwerk. Pure ambacht anno 2022. En bestaat het product helemaal nog niet, dan maken wij het. Wij zijn Tiny Woods.
9,1
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 63 met beschrijving

• Darcy Hoogenhout
    Review voor Tiny Woods

Amber en Erik zijn vakmensen. Ze zijn ons barmeubel eerst komen inmeten waarna deze volgens planning is geplaatst. Bovenal zijn het fijne mensen wie liefde voor hun vak hebben.

• G. Pronk
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Snelle levering. Zondag besteld,vrijdag in huis.
    Goede service.

• Hoe beoordeel je Tiny Woods?

• Kirsten Nederpel
    Review voor Tiny Woods

Niks dan lof! Hier werken duidelijk vakmensen, met liefde voor hun vak. Het opmeten, overleg over het ontwerp en het plaatsen gebeurde met veel zorg.

• Anne De Vleeschouwer
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie producten, heel fijn afgewerkt.

• Simon
    Review voor Tiny Woods

Amber en Erik hebben voor ons prachtige maatwerk kasten gemaakt zowel een garderobe kast, kledingkasten en kastjes voor onder de wastafel in de badkamer. De communicatie verliep helder en duidelijk, ze dachten mee over onze wensen en hebben een mooi ontwerp gemaakt, de plaatsing verliep ook goed en er is erg netjes gewerkt. Wij zijn erg blij dat we voor Tiny Woods hebben gekozen!

• Rianne Zuijdwegt
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie spullen, fijne communicatie en heel attent!

• Lydia
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Leuke originele spullen tegen mooie prijzen!

• Anoniem
    Review voor Tiny Woods

Tiny Woods heeft bij ons een kledingkast en knieschotten gemaakt. Ik ben erg blij met het resultaat en tevens ontzettend te spreken over Erik en zijn collega's. Niet alleen over het geleverde werk, maar ook over de manier van communiceren en jullie flexibiliteit!

• Elise Mennes
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie wandplank! En bij problemen zijn ze erg behulpzaam!

• Bert
    Review voor Tiny Woods

In prima overleg heeft Tiny Woods voor ons de schuifwandkast prachtig gemaakt. In een bestaand huis komt de maatvoering natuurlijk nauw en dat hebben ze prima gedaan. We zijn er erg tevreden mee!