Tiny Woods
Tiny Woods is een bedrijf dat geïnspireerd is door de liefde voor houten meubelen en accessoires. Mede door de achtergrond als meubelmaker en timmerman en in combinatie met onze eigen wensen en creativiteit zijn we dit avontuur begonnen. We maken alle meubels en accessoires met de hand en dat maakt ons uniek. Hier gebruiken we eerlijke en duurzame producten voor. Met ons creatieve brein proberen we je originele en unieke producten aan te bieden.
8,9
Filter 89 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

• Elise Mennes
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie wandplank! En bij problemen zijn ze erg behulpzaam!

• Bert
    Review voor Tiny Woods

In prima overleg heeft Tiny Woods voor ons de schuifwandkast prachtig gemaakt. In een bestaand huis komt de maatvoering natuurlijk nauw en dat hebben ze prima gedaan. We zijn er erg tevreden mee!

• Hoe beoordeel je Tiny Woods?

• Sanne van der Ent
    Review voor Tiny Woods

Tiny Woods heeft voor ons twee meubels op maat gemaakt en geplaatst. De meubels zijn heel mooi geworden en de service was uitstekend! Echt een 10 voor ons en zeker een aanrader!

• David van der Mast
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

- De levering snelheid van twee weken verkleinen en de klant op eigen initiatief informeren.
    - Na montage heb ik lijm gebruikt omdat de haken anders rond bleven draaien.

• linde koesen
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooie spullen en snelle levering

• Sabine
    Review voor Tiny Woods

Héle snelle, goede en vriendelijke service! De behulpzaamheid was echt ongelooflijk. Ook de boxspanner is erg mooi, zijn we blij mee!

Antwoord van Tiny Woods

Dankjewel voor de mooie woorden, Sabine. We helpen graag! :)

• Jolanda Lievens
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Mooi product niet duur en snelle levering

• Daniëlle Ruijs
    Geverifieerde klant van Tiny Woods

Hele goede top service echt een aanrader

• Mariah Sánchez Pastrana

Super kwaliteit!