Tiny Woods
Tiny Woods is een bedrijf dat geïnspireerd is door de liefde voor houten meubelen en accessoires. Mede door de achtergrond als meubelmaker en timmerman en in combinatie met onze eigen wensen en creativiteit zijn we dit avontuur begonnen. We maken alle meubels en accessoires met de hand en dat maakt ons uniek. Hier gebruiken we eerlijke en duurzame producten voor. Met ons creatieve brein proberen we je originele en unieke producten aan te bieden.
De zekerheden van https://www.tinywoods.nl/nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018