Tjilla
Tjilla® is een Nederlands technologiebedrijf dat is opgericht in 2019, het merk is gespecialiseerd in robotstofzuigers en steelstofzuigers. Wij kijken altijd met zorgzaamheid naar de Nederlandse productiekwaliteit van onze producten, alle gemaakte aankopen van het merk Tjilla® kun je 30 dagen gratis uittesten. Niet goed? Geld terug! Ons merk is te vinden bij veel grote fysieke en online bedrijven in Nederland, België en Duitsland. Je krijgt standaard op al onze producten minimaal twee jaar garantie, tenzij anders aangegeven. Wij als bedrijf zetten de klant te allen tijde op nummer één! En doen er alles aan om de klant zo tevreden mogelijk te houden.
Robotstofzuigers Steelstofzuigers
De zekerheden van https://tjilla.nl/