Tjilla
Tjilla® is een Nederlands technologiebedrijf dat is opgericht in 2019, het merk is gespecialiseerd in stofzuigers en dierenproducten.
robotstofzuigers steelstofzuiger tjilla
9,1
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Ilse Vogelaar
    Geverifieerde klant van Tjilla

Werkt super op hoogpolig tapijt. Ik ben meer dan tevreden over mijn aankoop!

• John
    Geverifieerde klant van Tjilla

De C-150 aangeschaft, mooi strak design en wij wilden graag een Nederlands product. Snelle levering en goede service, want had toch wat problemen met “ opstarten”. Lekker makkelijk als er iets is gewoon bellen in het Nederlands. Enig “ nadeel” als je van nadeel kunt spreken is dat via de Tuya App alles in het Engels gaat. Maar dat terzijde. Wij zijn er gelukkig mee. Hij doet het voorlopig prima.

Antwoord van Tjilla

Wat een geweldige review! Hier doen we het voor. Als je in de toekomst nog vragen hebt weet je ons te vinden :)

• Carin Kolsters
    Geverifieerde klant van Tjilla

Goede service, prijs kwaliteit heel goed

Antwoord van Tjilla

Kort maar krachtig, bedankt voor je feedback!

• Tallie
    Geverifieerde klant van Tjilla

Ik ben tevreden over de Tjilla. Hij is veel nauwkeuriger langs de randen dan de andere tweedehandse die we hadden om te proberen.
    Nadeel vind ik, doordat we erg “rauwe” vloer hebben in romaans verband gelegd, dat hij daardoor toch wel veel geluid maakt en het lijkt ook wel stof aan te trekken op de stofzuiger zelf. Die is erg vuil en stoffig aan de buitenkant wanneer hij zijn ronde heeft gedaan. En wat ik jammer vind is dat hij niet onder de bank kan, dat kon de probeerstofzuiger wel. ( bij een nieuwe bank ga ik daar wel opletten). Wat ik een super fijn vind, is dat je hem een maand mag proberen.
    En ik denk dat wanneer je het goed bij houdt om de borsteltjes schoon te houden, hij lang mee zal gaan. Ik ben blij met m’n aankoop!

• Beek
    Geverifieerde klant van Tjilla

Vlotte levering, goede service.

Antwoord van Tjilla

Super bedankt voor je feedback en de 5 sterren!

• Judith Westerink
    Geverifieerde klant van Tjilla

Makkelijk contact te maken, op afstand kunnen ze je helpen. Apparaat heeft het soms moeilijk bij ons thuis maar ze willen helpen om dit te verhelpen

• M. Burggraaff
    Geverifieerde klant van Tjilla

Contact per mail en app verliep vlot, levering was wel later dan gepland, niet erg verder. Alleen had ik voorkeursdagen opgegeven voor de bezorging, maar daar werd geen rekening mee gehouden, ondanks de toezegging. Ik kreeg als antwoord dat ik het zelf kon aanpassen bij PostNL, maar dat (datum wijzigen) kon dus niet. Pakket stond onbeheerd aan huis, niet prettig gezien de prijs. De robotstofzuiger doet zijn werk, stofzuigen gaat prima. Dweilen zijn we nog aan het testen, hij loopt vast op het kleed.

Antwoord van Tjilla

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen hier help je ons verder mee. Het was inderdaad met de feestdagen een beetje druk bij ons en postnl. Fijn om te lezen dat je de robotstofzuiger wel hebt ontvangen, jammer dat het zo risicovol is bezorgd door postnl. We hebben hier toch voor de zekerheid even melding van gemaakt. Als de robot vast op het kleed loopt kun je dit makkelijk aanpassen hier kun je het beste even over bellen of mailen info@tjilla.nl of 0850022287 dan helpen we je er direct verder mee!

• Arno
    Geverifieerde klant van Tjilla

Levering liet even op zich wachten aangezien 1 van de bestelde types niet tijdig geleverd kon worden. Na contact met tjilla snel tot een oplossing gekomen. Daarna was het wachten op de postbezorging.
    Dat duurde ook eventjes, maar staat los van de dienstverlening van Tjilla.
    Black Friday gift dat er nog niet bij, deze wordt nog nagestuurd.
    Klantenservice reageert ontzettend snel. Top!

Antwoord van Tjilla

Super bedankt voor het vertrouwen in ons! We waren inderdaad ontzettend druk met de kerst dagen en het verwerken van de black friday bestellingen. Als je in de toekomst nog vragen hebt horen we dat graag van je.

• Annet
    Geverifieerde klant van Tjilla

Na omzwervingen bij de post, vandaag de Tjilla ontvangen.
    Nog niet gebruikt, het staat aan de lading.

Antwoord van Tjilla

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening over ons bedrijf te delen, hier breng je ons verder mee en we willen je hiervoor bedanken. Als je vragen hebt over de robotstofzuiger bij gebruik dan horen we dat graag. Fijn dat de robotstofzuiger is bezorgd vervelend dat het niet goed ging postnl heeft het inderdaad extreem druk.

• Chris De Cock
    Geverifieerde klant van Tjilla

Na maanden wachten eindelijk de Tjilla 150 mogen ontvangen. In september besteld en op 5 december ontvangen. De installatie en verbinding met de wifi liep een beetje moeizaam, maar eens verbonden kon het schoonmaken beginnen. En of hij dat kan. Geweldig alle katten- en hondenharen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mijn huis is nog nooit zo proper geweest. Ik ben nog aan ‘t uitzoeken hoe ik een kamer apart kan laten schoonmaken. Maar het lange wachten is tot nu zeker de moeite waard. Ik ben blij met de aankoop.

• M. Fleuren-Van Grootveld
    Geverifieerde klant van Tjilla

Mijn bestelling werd snel geleverd, helaas paste een vd onderdelen niet. Na contact opgenomen te hebben wordt dit artikel alsnog apart voor mij besteld wanneer ik deze nodig heb.

Antwoord van Tjilla

Bedankt voor je feedback!

• Esther
    Geverifieerde klant van Tjilla

Begon heel tevreden, echter was de robotstofzuiger na een half jaar al kapot. Na vage berichten om het zelf op te lossen (schroefjes Wat losser draaien) mocht de robotstofzuiger dan toch terug voor reparatie. Nu een half jaar verder is hij weer kapot, zelfde probleem als eerst. Net een nieuwe onderhoudsset aangeschaft. Waardeloos, ik zou voor een ander merk gaan.

Antwoord van Tjilla

Update 15-11-2023. Contact opgenomen met Esther maar zonder succes. Wij willen graag het probleem voor je verhelpen. We hopen alsnog snel wat van je te horen.

• Veronique
    Geverifieerde klant van Tjilla

Snelle en correcte levering, duidelijke communicatie

Antwoord van Tjilla

Kort en krachtig, bedankt voor je feedback!

• Judith Blaauw

Simpel en goed

Antwoord van Tjilla

Kort maar krachtig! Bedankt voor je feedback.

• Bertjan bieleman
    Review voor Tjilla

Product is prima maar de beloofde gratis onderhoud set wacht ik al vanaf november 2022 op. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden .
    UPDATE: ondertussen is de beloofde set geleverd, waarvoor dank.

Antwoord van Tjilla

Gaaf om te lezen dat het product naar verwachting is en dat je het setje hebt binnen gekregen zoals beloofd.

• Ron Visser
    Review voor Tjilla

Op tijd geleverd maar accessoires onduidelijk.
    Ik heb contact gezocht via Mail omdat ik de C100 plus een onderhoudszetje had besteld.
    Bij 't uitpakken zag ik een verzegelde doos en meer niet.(geen apart onderhoudsset je)
    Toen ik de doos opende zat daar een aantal accessoires in, met maar 1 dweil.
    Nu volgens de Bol.com beschrijving hoort er een dweil in te zitten dus daar miste ik er 1 van. Volgens jullie email staat zit er standaard geen dweil bij, wat ik vreemd vind voor een stof/dweil robot en ik zie ook niet bij 't artikel staan dat het zonder dweil is. Kortom dit is zeer onlogisch. Gelukkig zat met onderhoudsetje wat ik besteld had in de doos vreemd voor een verzegelde doos) Bij 't onderhoudszetje hoort ook 1 dweil en dat was dan ook de enige dweil die er bij zat. Dan maar een paar dagen later is de prijs gezakt met 20 euro waar ik natuurlijk ook van baal.
    Over de stofzuiger zelf ben ik heel tevreden, werkt mooi, valt niet van de trap.
    Vervelend is nu dat ik na iedere schoonmaak beurt direct de dweil moet was en, er zat er immers geen standaard bij volgens u in tegenstelling wat op bol.com staat, daarom had ik er dus direct het onderhoudsset je bij genomen zodat ik er 2 had.
    Ik zou zeggen, als u een robot zuig/dweil machine verkoopt is het dan niet iets om te vermelden dat er geen dweil bij zit en dit ook bij Bol verandert. Nu heb ik eerst gekeken op bol en daarna direct bij jullie zelf besteld.

• Bart Vogelzang

Levertijd was erg lang

• Henry Teunis
    Review voor Tjilla

Net 2 dagen in bezit, maar bevalt nu al goed! Boven verwachting zelfs!
    Verkoper gaf aan dat we altijd mogen bellen met vragen, waar wel iets is wat we als heel positief ervaren!

Antwoord van Tjilla

Fijn om te lezen dat je stofzuiger bevalt! En dat je onze service als positief ervaart.

• Carin
    Geverifieerde klant van Tjilla

Vriendelijk telefoontje om te melden dat mijn accesoires later geleverd zouden worden dan de stofzuiger.
    Stofzuiger (Nelly) doet haar zijn best, alleen een muesli-ontploffing in de keuken kon hij niet aan, hij veegde de muesli stukjes alle kanten op, en na 2 x een volledige ronde door de woonkamer/keuken lag er nog steeds heel veel op de vloer.

Antwoord van Tjilla

Fijn om te lezen dat je onze service als prettig ervaart. Ik wens Nelly veel succes bij je in de keuken als huishoudster.

• Kim Creemers
    Review voor Tjilla

Na de steelstofzuiger nu ook de robotstofzuiger aangeschaft en erg blij mee, herkent snel het huis en waar hij moet gaan ook de dweilfunctie werkt prima.

Antwoord van Tjilla

Wat fijn om te lezen dat je ons merk vertrouwd en daarom ook nog een robotstofzuiger erbij koopt! Als er ooit nog vragen zijn over een van deze 2 stofzuigers horen we dat graag van je.