Tjilla
Tjilla® is een Nederlands technologiebedrijf dat is opgericht in 2019, het merk is gespecialiseerd in stofzuigers en dierenproducten.
robotstofzuigers steelstofzuiger tjilla
9,1
379 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 130 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Hermann Schuiling
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Snelle levering en goed product

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • E. Jong
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Wat een top ding! Kwaliteit en prijsverhouding zijn heel erg goed. De dweilfunctie heb ik nog niet gebruikt omdat ik deze niet nodig heb,

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw feedback! Super fijn om te lezen dat de robotstofzuiger goed bevalt!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Hoe beoordeel je Tjilla?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Jennifer
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Erg blij met de Tjilla, ik heb verschillende merken vergeleken en toch voor de Tjilla gegaan, prijs kwaliteit verhouding is top, net zoals de klantenservice. Deze belde ik eerst omdat ik nog vragen had alvorens mijn aankoop! Een aanrader dus

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw feedback!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Pivoine
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Mooie aanbieding, snelle klantenservice, alles goed geleverd en werkt top!

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw feedback!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Hans van den Endert
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Tjilla is een mooi Nederlandse product met een Nederlandse klantenservice die mij snel te woord stond. Ik ben uitstekend tevreden over Tjilla en de robotstofzuiger die ik gekocht heb.

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor uw feedback!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Simon Jonker
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Er kwam al een verzoek voor een review terwijl het apparaat niet eens geleverd was. Zoiets geeft geen vertrouwen, dus 2 sterren. Meteen het bedrijf aan de telefoon: mag die review weg. Na op 23 mei de (schriftelijke) belofte dat dit soort mailtjes niet meer automatisch verstuurd zouden worden én dat de C200 over 2 weken geleverd zou worden, een nieuwe ('charmante') review geschreven. Maar op 14 juni kwam een mailtje "En omdat je al een stofzuiger van ons in huis hebt ...". Maar nog steeds geen C200. Weg nog resterend vertrouwen. Dus één ster. Maar déze review zet Tjilla niet op hun website!

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw eerlijke feedback. We begrijpen uw frustratie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.

    Het is absoluut niet de bedoeling dat er om een review wordt gevraagd voordat het product geleverd is! — dat was een fout in ons geautomatiseerde systeem, en we hadden ervoor moeten zorgen dat dit niet opnieuw zou gebeuren na ons eerdere contact. We erkennen dat de communicatie rondom de levering van de C200 niet is verlopen zoals het hoort. Dit is verre van de ervaring die wij onze klanten willen bieden.

    Wat betreft de review die niet op onze website verschijnt: we tonen zowel positieve als negatieve beoordelingen, zolang deze voldoen aan onze richtlijnen. We zullen nagaan waarom deze specifieke review niet zichtbaar is en zorgen voor transparantie.

    We nemen uw opmerkingen serieus en gebruiken ze om onze service te verbeteren. Inmiddels hebben we direct uw geld terug gestort zodat u niet langer hoeft te wachten Simon! En er is een bloemetje uw kant op gestuurd als bedankje voor uw geduld die u ons had gegeven.

  • Herbert van Ommen
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Het beoordelen van iets dat nog niet geleverd is, is moeilijk.
    De vraag voor een review met score is beduidend sneller dan de levering.
    Moest wel zelf initiatief nemen om te vernemen wanneer het product wel geleverd zou worden. (over een week of 3).

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp de verwarring rondom de vraagtekens; deze e-mails worden helaas automatisch verzonden door een derde partij.
    We hebben inmiddels direct actie ondernomen – dank voor uw tip! De e-mail met de leverdatum is inmiddels naar uw mailadres verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Nagihan Uzun
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Goede service, heel blij met mij stofzuigers

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Marcella Zijdel
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Snel geleverd! En hij is goed wendbaar. Hondenharen zuigt ie als de malle.

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Lisanne Elzinga
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Mijn stofzuiger is nog onderweg, maar alleen al voor de klantenservice een dikke 10+! Tot dik 20 uur bereikbaar, alles lekker Nederlands, en een fijne, duidelijke en vriendelijke service. Ik kijk uit naar mijn C200!!

    Antwoord van Tjilla

    Super om te lezen, we weten zeker dat de C200 zodra die leverbaar is ook zal bevallen :)!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Annet van Lottum
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Over de robotstofzuiger weet ik nog niks, omdat 11 mei moederdag was moest ik helaas nog even wachten op mijn robotstofzuiger.
    Maar ik was netjes daarover geïnformeerd als dank krijg ik een onderhoudsetje cadeau.
    Nog een paar dagen geduld en dan mag mijn robot uitproberen
    Door alle mooie reacties wat ik heb mogen lezen zal ik zeker blij zijn met mijn aankoop

    Antwoord van Tjilla

    Fijn om te lezen! Inmiddels zijn ze allemaal onderweg :)!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Sandra Hoornweg
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Snel en prima service

    Antwoord van Tjilla

    Kort maar krachtig, bedankt voor de 5 sterren review!

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Inge
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Prima Robotstofzuiger

    Antwoord van Tjilla

    Super bedankt voor de 5 sterren!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Hans Alphertd
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Geweldig apparaat

    Antwoord van Tjilla

    Super goed om te lezen dat de robotstofzuiger goed bevalt!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Nick Schreuder
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Super! Snelle service en conform product. Snelle hulp.

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Inge Lodewyckx
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Super content van deze robotstofzuiger!

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Marlon Akkerman
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Goede stofzuiger en goede service

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de 5 sterren review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Remco Prins
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Snelle levering. Goed product. Open communicatie.

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de 5 sterren!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Muriel
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Goede klantenservice. Het enige wat ik zou aanbevelen is dat als een artikel niet op voorraad is dat je het dan ook niet kan bestellen. Maar alles goed opgelost. En ben blij met mn Tjilla

    Antwoord van Tjilla

    Hartelijk dank voor de mooie review!

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl

  • Simone T.
    Geverifieerde klant van Tjilla

    Als stofzuiger vind ik het een top apparaat! Laat nagenoeg niks liggen en ik heb een hond en een kat. Super tevreden. De dweilfunctie vind ik wel echt treurig. Hierover contact gehad en een filmpje gestuurd waarom te zien is dat er 2 streepjes vocht te zien zijn als spoor en dat is het. Dit is de normale manier van dweilen volgens de medewerker op de app, dat vind ik erg tegenvallen en heeft dus echt geen meerwaarde. De dweilfunctie zal ik ook niet gebruiken verwacht ik. De app is opzich oke maar hij is wel vaak de map kwijt en moet dan weer opnieuw scannen. Hidde aan de telefoon is een topper

    Antwoord van Tjilla

    Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat het stofzuigen zo goed werkt. Jammer dat de dweilfunctie minder naar wens is. Ik raad u aan om de tips die ik per e-mail heb gestuurd nog even te proberen; daarmee zou de robot meer water moeten afgeven.

    Wat betreft de kaartfunctie: zou u de recente update willen uitvoeren? Dat zou het probleem moeten verhelpen. Laat ons gerust weten of het is gelukt! Mocht u er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via 085-0022287.

    Met vriendelijke groet,

    Team
    Tjilla.nl