Tjilla
Tjilla® is een Nederlands technologiebedrijf dat is opgericht in 2019, het merk is gespecialiseerd in robotstofzuigers en steelstofzuigers. Wij kijken altijd met zorgzaamheid naar de Nederlandse productiekwaliteit van onze producten, alle gemaakte aankopen van het merk Tjilla® kun je 30 dagen gratis uittesten. Niet goed? Geld terug! Ons merk is te vinden bij veel grote fysieke en online bedrijven in Nederland, België en Duitsland. Je krijgt standaard op al onze producten minimaal twee jaar garantie, tenzij anders aangegeven. Wij als bedrijf zetten de klant te allen tijde op nummer één! En doen er alles aan om de klant zo tevreden mogelijk te houden.
Robotstofzuigers Steelstofzuigers
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Alders
    Review voor Tjilla

Tjilla S100 steelstofzuiger.
    Wat een fijne steelstofzuiger! Nu enkele maanden in gebruik. Voelt degelijk en onderdelen zijn makkelijk los te halen en schoon te maken. Accu gaat lang genoeg mee om woonkamer, keuken, gang, trap,overloop en 3 slaapkamers te doen.
    3 zuigstanden waarvan de laagste voldoet om harde vloeren te doen. In de hoogste stand pakt hij makkelijk vuil en lange haren van hoogpolig tapijt. Met de hulpstukken zuig je makkelijk de lastig bereikbare plekken en meubels. Echt geen spijt van deze aankoop!

Antwoord van Tjilla

Wat gaaf om te lezen dat je zo blij bent met de steelstofzuiger! Als er in de toekomst nog vragen zijn over de steelstofzuiger horen we dat natuurlijk graag van je.

• Gabor Kovacs
    Geverifieerde klant van Tjilla

Perfect apparaat, ik geloofde er niet zo in, maar hij werkt echt fantastisch.

Antwoord van Tjilla

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de Tjilla C100 robotstofzuiger!

Hidde van Tjilla.nl

• Hoe beoordeel je Tjilla?

• Jan Kierkels
    Geverifieerde klant van Tjilla

Snelle levering en prima kwaliteit. We zijn erg tevreden.

Antwoord van Tjilla

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Als er in de toekomst nog vragen zijn horen we dat uiteraard graag van je!

• Bianca
    Geverifieerde klant van Tjilla

Tjilla is een leuk merk. We hebben inmiddels een jaar de robotstofzuiger. Het is onze eerste en hij doet het goed!
    Alleen laadde hij plotseling niet meer op. Contact gehad met Tjilla (houd er rekening mee dat ze er alleen op maandag, dinsdag en woensdag er zijn) en het bleek achteraf de accu te zijn. De oude accu's hadden wat problemen, zo de onze ook. We krijgen een nieuwe, verbeterde versie toegestuurd. Ik vind de service van Tjilla goed en vriendelijk. Ik hoop dat deze accu het heel wat langer vol gaat houden dan de oude versie. Verder heel tevreden. Heb er ook een beveiligingscamera voor binnen van, doet het ook heel goed, scherp beeld, ook 's nachts.

Antwoord van Tjilla

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over onze service. Als er in de toekomst nog vragen zijn horen we dat uiteraard graag van je!

• Hendrik P
    Geverifieerde klant van Tjilla

Wat een geweldig leuk bedrijf! Super goede service en een duidelijk advies. De robotstofzuiger was de volgende dag geleverd en de verpakking was super mooi. Ook de robot werkt super goed.

Antwoord van Tjilla

Wat gaaf om te lezen dat je tevreden bent met de verpakking en onze snelle levertijd! We wensen je veel plezier met je robotstofzuiger!

• Andika de Visser
    Geverifieerde klant van Tjilla

Klantenservice was erg behulpzaam toen ik geen verzendbevestiging had ontvangen. Koppelen met de app was onnodig moeilijk, maar het is gelukt en het apparaat werkt erg goed en effectief

Antwoord van Tjilla

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over onze service. Wat betreft het koppelen van de app, zou je ons hiervan wat meer informatie willen geven per mail zodat wij dit in de toekomst wellicht kunnen verbeteren. Dit mag naar info@tjilla.nl alvast bedankt voor de moeite!

• Martine Keerstock
    Geverifieerde klant van Tjilla

Snelle service, behulpzame medewerkers.
    Zeer fijn toestel, doet wat het moet doen zowel op tegels als op tapijt.

Antwoord van Tjilla

Wat gaaf om te lezen dat je zoveel vertrouwen hebt in de robotstofzuiger dit doet ons goed! We wensen je veel plezier met je robotstofzuiger!

• Chris
    Review voor Tjilla

Goede resultaten. Snelheid goed. Duurzaam: nog onvoldoende ervaring. Het is alsof de batterij u al watachter blijft en n beetje minder capaciteit heeft. Verder voldoende degelijk. Opvallend is de sofware die nog bij lange na niet is zoals je zou verwachten: herkenning van de ruimte en daarom ook per ruimte aan te sturen. Mss komt dit nog in de toekomst, ik vind het wel erg jammer.

Goedemiddag Chris,

Allereerst bedankt voor je review!
    We vinden het mooi om te lezen dat de robot goed zijn werkt doet en dat je er tevreden mee bent. Met betrekking tot de batterij capaciteit, de batterijen zijn gemaakt van hoge kwaliteit en zullen de eerste 2 tot 3 jaar geen capaciteit mogen verliezen. Als dit wel het geval is en het is hinderlijk, sturen we je met alle liefde een nieuwe accu tegemoet. De ruimtes worden inderdaad wel door de robotstofzuiger (C100) herkend en de robot zal hierdoor efficiënter tewerk gaan. Wel is het zo dat de ruimtes inderdaad niet afzonderlijk te kunnen worden ingesteld. Wellicht wordt dit in de toekomst nog ge-update. Nogmaals bedankt voor je feedback!