Toet Store

Toet Store

TOET is in 2016 ontstaan als truien merk voor volwassenen. Gezien de grote vraag naar babykleding hebben we besloten om ons hier volledig op te gaan richten. Zo zijn we nu opeens een fris nieuw babymerk uit Amsterdam!

Wat ons in ieder geval bijzonder maakt is dat we volledig duurzame en biologische producten verkopen die heel grappig zijn, zonder gedoe. Mocht ons assortiment je niet bevallen of ben je in een creatieve bui? Ontwerp dan je romper helemaal zelf met onze makkelijke ontwerptool!
De zekerheden van https://toet.store

Aspirant lid van WebwinkelKeur