Toetiebellie
Welkom bij Toetiebellie, dé webwinkel met de mooiste kinderspullen!
Laat je verrassen door onze producten van o.a. Global Affairs, Goki, Heimess, Keptin-Jr., Mimirella aus Liebe, New Classic Toys, Olli + Jeujeu, Petit Monkey, Play&Go, REX International, Roommate, Sass & Belle, Skip Hop, Small foot, Sophie de Giraf, Sparkling Paper & Viga Toys.

Alleen het allerbeste is goed genoeg voor onze kinderen, daarom staat Toetiebellie voor kwaliteit & duurzaamheid, niet alleen in onze producten, maar zeker ook in onze service.
Ons doel is om originele 'waar heb je dat nou vandaan?' producten aan te bieden, die je niet in iedere winkel tegenkomt.
Ons assortiment bestaat o.a. uit:

- baby- & kinderkameraccessoires
- (baby)speelgoed
- feest- en verjaardagsartikelen
- haaraccessoires & sieraden
- knuffels
- kraamcadeau's
- rugtassen & trolley's
- servies, slabbers, lunchtrommelsm & drinkflessen

Voor ieder wat wils en naar hartenlust te combineren.
8,8
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Annamaria Bonyhadi
    Geverifieerde klant van Toetiebellie

Leuke producten en makkelijk communicatie.

• Annamaria Bonyhadi
    Geverifieerde klant van Toetiebellie

Super leuk producten en heel vriendelijk service!

• Hoe beoordeel je Toetiebellie?

• C.J.A.M. de Witte
    Geverifieerde klant van Toetiebellie

Heel tevreden, goed op de hoogte verzendingsstatus, snel in huis, goed verpakt, prima product !

• Anita Belder
    Review voor Toetiebellie

Ik heb een jas besteld die te groot bleek te zijn. Een kleinere besteld en de grote terug gestuurd. Ik heb snel het aaankoopbedrag terug gekregen.
    Terwijl de website even niet werkte, goede en snelle hulp gehad via Facebook.

• Jellie
    Review voor Toetiebellie

Ik kocht voor mijn toekomstig kleinkind in Australië knuffelpoppetjes. Ik wilde graag 4 maar helaas waren er nog maar 3. Ter compensatie hoefde ik geen verzendkosten te betalen wat ik een erg netjes vind. Mijn kleinkind is er nog niet dus of het aanslaat is nog niet bekend:) Ik vind ze wel heel leuk met de oranje (Nederlandse) mutsjes.

• Roxann
    Review voor Toetiebellie

Poster besteld, en die werd keurig en snel via kiala verzonden in een koker. Ik bestel hier zeker weer is.

• Lieske

Heel erg leuk product
    Mijn kleindochter is er helemaal weg van

• Bas
    Review voor Toetiebellie

Duidelijke bestelprocedure, tijdig geleverd en producten zijn van goede kwaliteit. Kortom, zeer tevreden!

• Cindy
    Review voor Toetiebellie

De winkel heeft een heel leuk aanbod. De levering was netjes verpakt en werd tijdig geleverd. Een tevreden klant!

• Anja
    Review voor Toetiebellie

Heel tevreden over de snelle levering en het product zelf was prima verpakt en zag er mooi uit.

• Cindy
    Review voor Toetiebellie

Toffe producten en zeer goede service

• Marlous

Prima verzorging!

• Betty
    Review voor Toetiebellie

De bestelling was snel in huis

• Suzanne joosten
    Review voor Toetiebellie

Snelle levering en persoonlijk kaartje erbij wat erg leuk is en leuk ingepakt.

• Bernou
    Review voor Toetiebellie

Snel geleverd. Netjes verpakt. De levering kwam alleen als een verrassing omdat er geen melding was gedaan van verzending. Op de webstek kon ik ook niet goed vinden wat de levertijd was.

• H. vd Berg
    Review voor Toetiebellie

Prettig website. Snelle en goede informatie over product, levering en afhandeling.

• Wouter
    Review voor Toetiebellie

Erg tevreden! Snelle nette levering!
    Wat ik gemist heb is een mail of bevestiging van de betaling en/of dat het artikel wordt verzonden.

Antwoord van Toetiebellie

Beste Wouter,
    Bedankt voor je positieve beoordeling! Soms komt het voor dat onze mail in de spam mailbox terecht komt, wellicht dat onze bevestigings- en verzendmail daar zijn te vinden.
    Groeten,

• Pauline Kruijt
    Review voor Toetiebellie

Snelle levering, goede service! Aanrader!

• Sanna
    Review voor Toetiebellie

Goed en snelle levering. Alles keurig ingepakt. Bij vragen een vriendelijke hulp.

• Ikke
    Review voor Toetiebellie

Niet tevreden. Ik had een transparante kleur besteld, maar kreeg een roze. Toen ik mailde over het retourneren van dit product kreeg ik geen reactie.

Antwoord van Toetiebellie

Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met Toetiebellie niet positief was.
    Wij willen het probleem graag oplossen, je hoort natuurlijk het juiste product te ontvangen. Wij hebben je inmiddels twee keer gebeld en gemaild en nog geen reactie van je mogen ontvangen. Als je alsnog contact met ons opneemt lossen we het probleem graag voor je op.