TogetherSm@rt
Together Sm@rt is een samenwerking tussen 4 vrienden die ieder zijn/haar eigen expertise heeft, en besloten hebben de krachten te bundelen "We are stronger Together than Alone"
Daardoor kunnen wij de vraag van zowel de zakelijke als de particuliere klant beantwoorden op diverse expertises.
Van Exclusieve food producten vanuit alle delen van de wereld tot handgemaakte steigerhouten meubels op maat.
Together we can do great Things
9,4

• Cindy Janssen
    Geverifieerde klant van TogetherSm@rt

Mijn product, wat ik op 9 mei heb besteld en waarvan een bevestiging is gekomen, werd niet verzonden en ik hoorde niets van de leverancier. Nadat ik zelf belde op 25 mei, had de leverancier toevallig vandaag contact gehad met de fabrikant. Ik zou dezelfde avond een email krijgen. Ronduit slecht. Ik wacht morgen de post af.

• Marscha van Eck
    Geverifieerde klant van TogetherSm@rt

Snelle en vriendelijke service. Product voldoet aan de verwachtingen

• Hoe beoordeel je TogetherSm@rt?

• Linda
    Review voor TogetherSm@rt

Super service en product! Een Happy Soap besteld en na de eerste keer gebruiken al heel tevreden!! Werkt meteen, heel zacht haar en niet eens anti-kilt gebruikt! Heel tevreden!

• Raymond Steur
    Geverifieerde klant van TogetherSm@rt

Goede en snelle levering, denken mee met de klant.

• Freddy
    Review voor TogetherSm@rt

Mooie producten. Top service .

• Tjeerd Grooten
    Geverifieerde klant van TogetherSm@rt

Kwaliteits hout voor een mooie prijs ,voor herhaling vatbaar. Bij afhalen zeer professioneel en uitermate vriendelijk personeel. Top!

• Joyce

Leuke en speciale producten

• Marscha van Eck
    Geverifieerde klant van TogetherSm@rt

Leuke producten en snelle levering

• Marcel

Super service

• T Grooten
    Review voor TogetherSm@rt

Super secvice en snelle levering Top!!