TomYang BBQ
TomYang BBQ Benelux is verkoper van de traditionele Thaise Grill en Hot Pot. Deze unieke combinatie tussen koken en grillen is het gezonde alternatief voor gourmetten en zeer populair in Azië. Ontdek de 15 unieke recepten en verras je vrienden en familie met een gezellig avondje TomYang.

Lidmaatschap per 10-09-2019 stopgezet

9,3
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• S Piest
    Geverifieerde klant van TomYang BBQ

Het apparaat is helemaal perfect en de levering is topklasse, mede door de stand van zaken via e-mail.

Dank voor uw reactie!

• jean-pierre smets

Goed op tijd geleverd

• Josiane Cornelis

Zeer snelle levering.

• Els Engels
    Geverifieerde klant van TomYang BBQ

Na 1x gebruikt te hebben: heel tevreden met resultaat, grill werkt super! Erg lekker en leuk om te doen, soep ah einde is overheerlijk. Kortom, een fijn apparaat om met vrienden een gezonde gezelligheidsmaaltijd te delen. Kleine verbeterpuntjes: de 'gracht' waarin de bouillon, zou wat dieper mogen, want het is moeilijk eruit te lepelen aan het einde tbv soep consumptie. Verder: het is geschikt voor 4 tot 6 personen, maar er zitten in de verpakking maar vier houten 'pincetten' bij. 6 stuks zou handiger zijn, want twee erbij halen is niet zo makkelijk.

Antwoord van TomYang BBQ

Dank voor uw review en feedback. Fijne kerstdagen!

• Anukun Kanphian
    Geverifieerde klant van TomYang BBQ

Snelle levering met afgewerkte materiaal. Zeer makkelijk om te kuisen

• Gerard.

1 woord: TOP

Antwoord van TomYang BBQ

Bedankt voor uw positieve reactie!

• Marjon
    Review voor TomYang BBQ

Snel nog besteld tussen kerst en oudjaar in d hoop dat hij gebruikt kon worden met de jaarwisselng... en ja! Geleverd, mooi op tijd.
    We als fervent (visbouillon) fonduers waren wij zeer aangenaam verrast door deze thaise hotpot/ fondue. Heerlijk!
    Enige minpintje: de soepring zou wat dieper mogen.... maar dat is het enige!

Antwoord van TomYang BBQ

Bedankt voor uw positieve review!

• Annelies Veldhuijs
    Review voor TomYang BBQ

Snelle levering, prima product dus zeer tevreden.

Antwoord van TomYang BBQ

Dank voor uw reactie en fijn om te horen dat de TomYang bevalt!

• Francine Dehue
    Review voor TomYang BBQ

Heel tevreden, donderdag besteld, vrijdag ontvangen.

Antwoord van TomYang BBQ

Dank voor uw positieve reactie en veel plezier met de TomYang.

• Christina Tuma
    Review voor TomYang BBQ

Heel fijn apparaat om in de keuken te hebben. We gebruiken hem hier thuis wekelijks, de kids noemen het onze binnenbarbecue. Gezond en lekker. Het apparaat is van goede kwaliteit. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat het snoer wat aan de korte kant is, een verlengsnoer is dus geen overbodige luxe.

Antwoord van TomYang BBQ

Dank voor je positieve review!

• A. stolk
    Review voor TomYang BBQ

werkt zeer goed en veel plezier met onze thaise vrienden

Antwoord van TomYang BBQ

Dank voor uw review en fijn dat u er veel plezier aan beleeft.

• Gery Reintjens
    Review voor TomYang BBQ

Soepreservoir mocht groter zijn. Bouillonvocht condenseert toch redelijk snel. Wij moeten met 3 personen toch meermaals bouillon toevoegen. Verder erg lekker.

Antwoord van TomYang BBQ

Hartelijk dank voor uw review en veel plezier met uw aankoop.