Tomtronics
Tomtronics (voorheen Tommy's in en verkoop) is sinds 2015 actief met het verkopen van 2de hands / refurbished laptops.

Een tweedehands laptop voor elk budget!

Bij Tomtronics bent u aan het juiste adres voor uw refurbished notebooks, Of het nu gaat om een school laptop of een laptop voor thuis of zakelijk gebruik, wij proberen het voor onze klanten ook leuk te houden, en dat ziet u weer in onze prijzen!

9,9
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Nico ter stege
    Geverifieerde klant van Tomtronics

Wat een service! Laptop was perfect verpakt. Had er niet om gevraagt maar kreeg er ook een laptop tas bij. Mijn dochter is erg blij met de laptop! Hartelijk dank

• Anouchka
    Review voor Tomtronics

Mooie laptop gekocht, was zeer snel in huis. Fijne communicatie thx!

• Hoe beoordeel je Tomtronics?

• Huib Schippers
    Review voor Tomtronics

Zeer goede service en snelle levering. Ik vroeg nadat ik de bestelling had geplaatst of er ook nog een tas kon worden geleverd bij de laptop. Die werd er toen alsnog gratis aan toegevoegd. Laptop en tas zijn in zeer goede staat. Dit bedrijf is zeker een aanrader voor wie een goede refurbished laptop zoekt voor een zeer nette prijs.

Antwoord van Tomtronics

Beste Huib, Bedankt voor uw bestelling! Wij wensen u veel plezier met de Acer laptop. en natuurlijk bedankt voor de leuke recensie! Tot ziens.

• Marianne Engelbertink

Super service!

Antwoord van Tomtronics

Bedankt voor uw recensie! veel plezier met de laptop:)!

• k d kramer

Heel goed bedrijf

Antwoord van Tomtronics

Bedankt voor uw recensie! Wij zijn bij dat de laptop goed aangekomen is en u nu voorzien bent van een snelle laptop ;)!

• S Schumer
    Review voor Tomtronics

Mooie laptop gekocht, super tevreden mee, werkt naar behoren en snelle service. Ook fijn dat er garantie op zit, vond zelf eerst wel beetje spannend tweedehands maar kan t echt aanraden.

• Ronald
    Review voor Tomtronics

Snelle Levering, betrouwbaar en verstand van zaken! Mooie prijzen voor erg snelle systemen. Een aanrader, ga zo door!

• Jenita

Topper!!