Toplock
Bekijk alle reviews en keurmerken van Toplock en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,3
Filter 1259 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 822 met beschrijving

• Bakker
    Geverifieerde klant van Toplock

Voor €900,- (!!) 8 nieuwe *** cilinders besteld. Supersnelle verzending. Helaas was bij 1 cilinder de knop aan de verkeerde kant gemonteerd (wel juist besteld). Positieve is dat er bijna direct geantwoord werd op mijn mail, maar in plaats van excuses en een optie tot omruiling, werd botweg aangegeven dat ik deze 'zo even kan omwisselen' door wat inbusjes los te draaien, nou ik heb er 1,5u mee lopen puzzelen omdat de hele cilinder uit elkaar viel. Ik vind dat slechte service bij zo'n uitgave. Ook was de schroefdraad bij 1 cilinder (al dan niet door mijzelf) vastgedraaid, er werd mij even verteld dat ik de schroeven machinaal had ingedraaid, terwijl dit onjuist is. Uiteindelijk heb ik beide zaken gelukkig kunnen oplossen, maar als ik voor 900 euro aan spullen bestel, verwacht ik wel een betere en ook wat klantvriendelijke service.

*Edit, mailtje ontvangen n.a.v. deze review. Uiteindelijk netjes opgelost en een extra ster.

• Hugo den Boer
    Geverifieerde klant van Toplock

Goede prijs, fijn contact. Waar voor je geld.

• Hoe beoordeel je Toplock?

• Martin
    Geverifieerde klant van Toplock

Snelle levering netjes en goed verpakt

• Martin
    Geverifieerde klant van Toplock

Goed advies en top service

• P Borgt
    Geverifieerde klant van Toplock

Artikel is goed en voldoet aan verwachtingen.
    Levering binnen de verwachte tijd. geheel compleet en goed verpakt.

• Hans Kleinleugenmors
    Geverifieerde klant van Toplock

Goede, snelle service! Sluitkommen de volgende dag door de brievenbus. Uitstekende kwaliteit!

• Ivo Janssen
    Geverifieerde klant van Toplock

Super snel geleverd, product is van top kwaliteit. 100% dat wij de volgende materialen ook hier bestellen.

• Hans

Goede adviezen

• Jan-Willem Bil
    Geverifieerde klant van Toplock

Snelle levering! Ik had 5 afwijkende maten besteld voor 7 gelijksluitende cilinders. Nog even gebeld om te controleren of de draaiknop aan de juiste zijde komt. Vlak voor 17.00 uur besteld, volgende dag om 14.00 thuisbezorgd.

• Hendrik Bunschoten

Levering binnen 1 dag.
    Top.

• L. Akerboom

Goede prijs, snelle levering

• Michiel Kraak
    Geverifieerde klant van Toplock

Goede levering en scherpe prijs. Netjes verpakt.

• Vincent Ligtvoet

Snel geleverd

• Luc
    Geverifieerde klant van Toplock

Goede prijs. Snelle levering!

• Ruud de Boer

Mooi op tijd geleverd

• RACdeK
    Geverifieerde klant van Toplock

Snelle levering. Helaas verkeerd model geleverd. Echter met 1 telefoontje was dit geregeld en 2 dagen later werd het juiste model geleverd incl. retoursticker voor de verkeerde levering.
    Prima service!

• Klaas Huizenga

snelle levering

• Bas Kuhlmann
    Geverifieerde klant van Toplock

Altijd goede spullen. Netjes geleverd.

• Karlijn Gerritsen
    Geverifieerde klant van Toplock

Super geregeld! Prima slot en fijne service

• FJ Van Nunen
    Geverifieerde klant van Toplock

Prima product en snelle levering