Topplantenshop
Topplantenshop maakt het online shoppen van tuinplanten zo makkelijk mogelijk maken, wij begrijpen natuurlijk dat u veel liever in uw tuin bezig bent, dan op het web te zoeken naar de juiste tuinplanten. Door onze kant en klare samengestelde tuinbeplantingen (borderbundels) met beplantingsplan is het super makkelijk om een prachtige tuin aan te leggen! Daarom proberen wij zo goed mogelijk de juiste informatie en eigenschappen over de planten, aanplant & onderhoud tips te delen via webshop. Door te bestellen via onze webshop draagt u ook een steentje bij aan het milieu: Met onze 100% gerecycled PET-plastic verpakkingen, maken we het mogelijk om onze planten op een milieu verantwoordelijke manier naar u te verzenden. Omdat onze verpakking uit 100% gerecycled PET-plastic bestaat zijn wij in staat om samen met onze leverancier 150 ton Post Consumer Waste per dag te recyclen
9,0

• Rachel Van der Hoorn - Huisman

Goed!

• Jannie van der Wal
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Echt snel bezorgd ,geweldige net op tijd voor een verjaardag

• Hoe beoordeel je Topplantenshop?

• Anne
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Planten kwamen keurig verpakt aan en zagen er goed uit.

• Tiemen Pasterkamp

Alles correct en snel

• Debby Spruyt
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Plantjes kwamen door elkaar gehusseld en gekneusd/ gebroken aan. En waarom geen karton ipv plastic als verpakking, vreselijk

Antwoord van Topplantenshop

Beste Debby,

Excuses en vervelend om te horen dat de Monarda ''Gardenview Scarlet'' gehusseld en gekneusd/ gebroken aan zijn gekomen.... Wij hebben u een e-mail stuurt zodat wij tot een passende oplossing kunnen komen.

Helaas kunnen wij niet met kartonnen verpakking verzenden omdat de planten veel water krijgen voordat wij deze verzenden. Hierdoor wordt het karton week en verliest het zijn draagkracht. Daarom hebben wij gekozen voor 100% gerecycled PET-plastic te gebruiken en zijn wij staat om samen met onze leverancier 150 ton Post Consumer Waste per dag te recyclen.

Hopelijk kunnen wij tot een passende oplossing komen.

• Britt Kinnegen
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Ontzettend tevreden met mijn border pakket van topplantenshop! De dag voor de levering ontving ik een keurige mail dat er wat mis gegaan met de bestelling. Ik kreeg meer m2 dan dat ik had besteld. De medewerker gaf aan dat ik dit gewoon kon houden voor mezelf of er iemand ander blij mee mocht maken. In de mail ook een keurig beschrijvingsplan over hoe de planten te planten, nu ook voor de extra m2. Planten zijn keurig verpakt en goed van kwaliteit. Ik kan iedereen topplantenshop aanbevelen.

• Hennie Bijstra
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Mooie plantjes, goed geworteld en snel geleverd.

• Hans Hansman
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Vlot bezorgd en prima verpakt!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Topplantenshop

Snel bezorgd (borderpakket schaduw). Planten worden klein aangeleverd (10-15 cm), sommige zonder blad of iets. Tot nu toe slaat alles goed aan in de tuin!