Trapgenie
Uw oude trap renoveren binnen 1 dag?
Dat kan! Maar niet altijd.. Om een trap zo strak en vakkundig mogelijk te plaatsen kan het net iets langer duren.. Dankzij ons handige trede-over-trede-systeem gaat het wel razendsnel en u kunt het ook gemakkelijk zelf monteren. Echter moet u wel een handige inzicht hebben en eerder klussen hebben afgerond. Het is namelijk wel een tikje moeilijker dan een laminaatvloer leggen! Ons producten zijn zo ontworpen dat u ze naadloos bovenop oude treden en stootborden plaatst. Rechte trap, kwartslagtrap of trap met overloop: De treden zaag je moeiteloos op maat van elk type trap, en plaats je zonder problemen op elke ondergrond.
9,9

• Annelieke
    Review voor Trapgenie

Ontzettend tevreden over de vakkundigheid - klantvriendelijkheid en professionaliteit van dit bedrijf. Goede uitleg en eerlijk advies. Wij raden iedereen aan om een trap door trapgenie te laten renoveren. Nogmaals heel veel dank!

• Wijbrandi
    Review voor Trapgenie

Binnen 2 weken was alles klaar,we zijn erg tevreden en de mannen werken keurig ,alles netjes opgeruimd. Erg tevreden!!

• Hoe beoordeel je Trapgenie?

• Linda van A
    Review voor Trapgenie

Binnen 1 week een 2 prachtige trappen! Ik ga zeker reclame maken! Aardige nette mannen die keurig werk leveren.

• H.v.B Nijmegen
    Review voor Trapgenie

Snelle reactie op onze informatie .Afspraak snel gemaakt .Vriendelijke ,vakkundige mensen .Met als resultaat een fantastische mooie trap.Bedankt daarvoor .

• Huisman
    Review voor Trapgenie

Snelle en vakkundige uitvoering door vriendelijke professionals. Klasse!

• Mariëlle
    Review voor Trapgenie

Snel en makkelijk contact gehad met dit bedrijf. De eerste keer dat deze man bij ons thuis kwam, kwam hij professioneel over. Hij legde alles goed uit en het was ook erg fijn dat hij voorbeelden bij zich had waardoor we ook goed kon zien wat bij ons huis past. De plaatsing is allemaal prima en vakkundig uitgevoerd! Zeer net werk afgeleverd en we zijn erg blij met onze traprenovatie!! We raden dit bedrijf zeker aan bij anderen!

• Monique
    Review voor Trapgenie

Super tevreden. Prima vakmensen, erg mooie afwerking en binnen een dag klaar. Aanrader!

• Peter Kamma
    Review voor Trapgenie

volgens afspraak binnen een dag gelegd, zeer netjes afgewerkt. Vriendelijke en nette man die het verzorgd heeft

• Elyas
    Review voor Trapgenie

Zeer aardig, vriendelijk en professioneel bedrijf. Trap ziet er op en top uit tot in details. Harde en nette werkers. Aanrader voor iedereen die ze trap wil renoveren. Afspraak is afspraak bij dit bedrijf. Levering is zeer snel.

• Sanye
    Review voor Trapgenie

Echt een aanrader! Super snelle levering en prachtig resultaat!

• Karin
    Review voor Trapgenie

Top gelegd en vakkundig. Komt zijn afspraken na en denkt mee over het mooiste resultaat!

• Tonny
    Review voor Trapgenie

Traprenovatie echt vakkundig uitgevoerd. Echt een aanrader!!

• Eric
    Review voor Trapgenie

De trap is fantastisch gelegd.
    Hij gaat heel secuur aan het werk.
    Geeft ook toelichting als je ff komt kijken.
    Ik raad trapgenie bij iedereen aan.
    Het ziet er werkelijk fantastisch uit

• Jeroen Hof
    Review voor Trapgenie

Vandaag is de renovatie van onze trap gedaan door trapgenie. De monteur was duidelijk enthousiast over trappen en heeft fantastisch werk geleverd.

• Leonardo
    Review voor Trapgenie

Zeer vakkundige professionals die niet enkel een traprenovatie uitvoert, maar dit met zorg en aandacht uitvoeren. Je ziet dat zij er plezier in hebben met als doel een perfecte traprenovatie uit te voeren. Klanttevredenheid is dan uiteindelijk het simpele resultaat!

Ook de tijd genomen om het een en ander uit te leggen qua trapverlichting wat ik zeer kon waarderen.

Wat daarnaast voor mij minstens zo belangrijk is, is dat er minimaal overlast is van vuil. De omliggende ruimte wordt netjes afgeplakt, zodat er zo min mogelijk vuil op de vloer komt en beschadigingen worden voorkomen.

Kortom, topbedrijf met topservice!

• Lonneke
    Review voor Trapgenie

Vandaag is de trap gedaan! Werkelijk fantastisch werk door Asim!
    Asim werkt heel netjes en nauwkeurig, wij waren werkelijk erg blij met het resultaat!
    Keurig op tijd, half uur ervoor een whatsapp.

• Ibrahim
    Review voor Trapgenie

Wij hadden een aantal trapspecialisten opgezocht. Uiteindelijk kwam de keuze uit op Trapgenie qua service en prijs (achteraf goede keuze gemaakt).
    Op vrijdag had ik het besteld en op zaterdagmiddag kwam de jonge man de trapdelen leveren (traprenovatie Idaho Oak).
    Hij gaf ons advies en tips waar we op moesten letten. Ik ben zeer tevreden en raad jullie aan om zeker hier te kopen!

• Jan Nieuwland
    Review voor Trapgenie

Er wordt snel gereageerd. Ook de uitvoering na verstrekken opdracht ging snel. Afgelopen vrijdag is de trap opgemeten en dinsdag is de trap gemonteerd. Uitermate tevreden. Mooi resultaat voor een nette prijs.

• Elvira
    Review voor Trapgenie

Super tevreden! Snel en persoonlijk contact, keurige jongeman / vakman, denkt goed mee en levert vakwerk! Trap laten renoveren, een echte blikvanger in mijn woning. Zou Trapgenie aan iedereen aanbevelen.

• Marja
    Review voor Trapgenie

Snel geleverd, mooi en fijne mensen!