Trapgenie
Uw oude trap renoveren binnen 1 dag?
Dat kan! Maar niet altijd.. Om een trap zo strak en vakkundig mogelijk te plaatsen kan het net iets langer duren.. Dankzij ons handige trede-over-trede-systeem gaat het wel razendsnel en u kunt het ook gemakkelijk zelf monteren. Echter moet u wel een handige inzicht hebben en eerder klussen hebben afgerond. Het is namelijk wel een tikje moeilijker dan een laminaatvloer leggen! Ons producten zijn zo ontworpen dat u ze naadloos bovenop oude treden en stootborden plaatst. Rechte trap, kwartslagtrap of trap met overloop: De treden zaag je moeiteloos op maat van elk type trap, en plaats je zonder problemen op elke ondergrond.
9,9

• Fouad
    Review voor Trapgenie

Zeer tevreden met de service en het eindproduct is prachtig geworden. Zeer mooie trap geworden. Professionals!!

• Esther Speelman-van der Kooij
    Review voor Trapgenie

Na het eerste contact ging het heel snel: offerte, uitmallen en plaatsen binnen drie weken. Met als resultaat een prachtige, perfect passende renovatie van een best ingewikkelde trap. We zijn heel blij met het resultaat.

• Hoe beoordeel je Trapgenie?

• Siebrand
    Review voor Trapgenie

Goede service en nette afwerking. Echt een aanrader. Vakmensen!

• Familie Dolman
    Review voor Trapgenie

We zagen de trap bij onze dochter, deze was ook net gedaan door trapgenie en ik dacht alleeen zo wil ik hem ook.
    Aangezien we net verhuisd waren en de trap nog kaal, was dat dus het moment.
    We ontvingen een goede uitleg inzake mogelijkheden, materialen en kleuren en zijn heel erg tevreden over het eindresultaat.
    Van ons verdienen ze een dikke 10 , alleen al voor hun vriendelijkheid en vooral hun vakmanschap.

• Axana
    Review voor Trapgenie

Wij hebben een prachtige traprenovatie laten uitvoeren door Trapgenie. Onze oude open trap hebben wij dicht laten maken en voorzien van licht incl bewegingssensoren van Philips Hue. alles is prachtig uitgevoerd en op zeer korte termijn al mogelijk. Zeker in vergelijking met wachttijden van andere bedrijven. (binnen 1 week na aanvraag was onze trap al gerenoveerd)

De heren waren zeer vriendelijk en behulpzaam, en hebben mooi werk geleverd! Daarbij kwamen ze tot 3 keer toe helemaal vanuit Zutphen naar zuid-limburg rijden! (2 uur rijden enkele reis) Ik zou Trapgenie zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

• Carola Stolk
    Review voor Trapgenie

Deze man is 100% aan te bevelen. Wij hebben een zeer moeilijke jaren 30 trap waar hier en daar schade aan was. Hij heeft de trap omgetoverd tot een waar kunstwerk. Ik ben zo blij met onze mooie trap met trapverlichting!!

• Willem en Natasja Spiegelenberg
    Review voor Trapgenie

Schitterende trappen voor een mooie prijs en nog snel ook. Zeer goeie man denkt lekker mee en is erg vriendelijk zeker een aanrader voor anderen. Ben uitermate tevreden 👌

• Mathieu van Uden
    Review voor Trapgenie

Werkelijk een fantastisch mooie trap laten zetten door trapgenie. Super aardige man die mee denkt met de klant. En voor een heel schappelijke prijs. Een echt superstrakke trap. Ik kan het iedereen aanraden !!!

• Arnold
    Review voor Trapgenie

Onze trap is echt prachtig geworden, ben zelf heel kritisch naar de tredes zitten er naadloos in zonder ook maar iets te beschadigen van de zijkanten en of stootborden. Ook de manier waarop gewerkt wordt is klasse, netjes, schoon en nauwkeurig ( niks overhaasten) Echt een ouderwetse klassieke werkmethode met prima adviezen. Ik zou iedereen adviseren deze vakman te nemen, mede ook voor de prijs kwaliteit verhouding, wat ook meetelt natuurlijk!

• Ger Heemskerk
    Review voor Trapgenie

Komt op tijd en is netjes en vriendelijk.
    Goede duidelijke uitleg voor het zelf plaatsen van de traptreden.

• Saskia
    Review voor Trapgenie

Nadat onze oudste zoon zijn 2 trappen naar volle tevredenheid heeft laten renoveren, hebben wij deze week onze eigen trappen laten renoveren. Super blij mee!

• Guido van Steen
    Review voor Trapgenie

Uitstekende service. Dit bedrijf denkt met zijn klanten mee. Mooi afgerond, veel aandacht voor details.

• Sonja Vega
    Review voor Trapgenie

Trapgenie heeft bij ons twee trappen gerenoveerd. Wij zijn zeer te vreden.
    Goede kwaliteit, vakmensen, weten waar ze het over hebben, meedenkend en vriendelijk.
    Zeker een aanrader.

• Bobby S
    Review voor Trapgenie

Uitstekend werk geleverd door Trapgenie Zutphen (Morteks)

Materiaal, kwaliteit van plaatsen, afwerken en service/vriendelijkheid is ☆☆☆☆☆ waard !!

• Himich

Top werk!

• Nikola
    Review voor Trapgenie

De duidelijke communicatie en vlotte afhandeling wordt zeer gewaardeerd.
    Zeker voor herhaling vatbaar om hier een bestelling te plaatsen.

• Elles en Edwin Puijmbroeck
    Review voor Trapgenie

Nemen alle tijd, erg nauwkeurig, goed advies, snelle levering en prachtig resultaat. Werkt netjes en laat het keurig achter. Een aanrader.

• Saskia Terweijden
    Review voor Trapgenie

Goede en duidelijke uitleg. Super mooie trap afgeleverd!

Antwoord van Trapgenie

Erg bedankt voor uw positieve beoordeling!

Heel veel woonplezier toegewenst!

• Ahmed Mazel
    Review voor Trapgenie

Aardige man, super duidelijk in communicatie en verzekerd een snelle levering met goede kwaliteit.

Antwoord van Trapgenie

Bedankt voor uw beoordeling!

Heel veel succes met de renovatie!

• Xander
    Review voor Trapgenie

Super goede service en een heel mooi resultaat..heel vriendelijk en nemen echt de tijd voor je ..super tevreden !!!

Antwoord van Trapgenie

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Groeten vanuit ons team :)