Trinacria.nl

Trinacria.nl

Trinacria Trading is een Nederlandse handelsonderneming die sinds 2006 actief is in de verkoop van tuinbouw artikelen. Door onze ruime ervaring en kennis bent u bij ons op het juiste adres voor al uw tuinbouw- en aanverwante producten. Of u nu een hobby kweker of een professional bent.

De verkoop gaat via onze fysieke winkel in Heerlen en via onze online shop Trinacria.nl. De laatste jaren hebben wij onze artikelen gamma uitgebreid met producten van uiteenlopende aard. Mocht u op zoek zijn naar een product die u niet in onze webwinkel heeft kunnen vinden, vraag het ons dan en wellicht kunnen wij het u toch snel leveren!

Door onze rechtstreekse import, expertise, het doeltreffend beheer en kosteneffectieve logistiek zijn wij in staat om alle artikelen tegen een competitieve prijs aan te bieden.

U kunt bij ons online bestellen en deze laten bezorgen, of desgewenst kunt u uw bestelling ook afhalen. Als u voor 12.00 uur besteld dan kunt u uw bestelling na 13.00 uur afhalen. Wilt u afhalen buiten de normale openingstijden, dan is dit voor ons geen probleem.

Service en klantgerichtheid zijn bij ons standaard. Hebt u vragen, opmerkingen of een probleem, dan kunt u ons telefonisch bereiken van 10.00 uur tot 18.00 uur of via e-mail.

Het Team van Trinacria.nl
De zekerheden van https://www.trinacria.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.