Verkoop van aan het
ringkussen en
enveloppendozen.

• Maassen
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

de kwaliteit van het album is prachtig

• Verdegaal
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Ze hadden wat ik nodig had. Lijmrollen voor mijn lijmtang

• Hoe beoordeel je Trouwalbumwinkel.nl?

• ter Braake
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

order niet ontvangen, geen feedback op email hierover

• Manneke
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Goede service en goede kwaliteit

• Raymond Segers
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

De levertijd was uiteindelijk 10 weken en dat is langer dan verwacht. In de doos zat ook hun inkoopfactuur van het album.

• Leen Vandermeulen
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Mijn bestelling is 14 dagen onderweg geweest, terwijl de levertijd 2 dagen bedroeg. Het gastenboek kwam dus veel te laat en was niet op tijd voor mijn huwelijk. Nadien had ik gemaild dat ze het niet meer moesten opsturen en dat ik mijn geld terug wilde. Hier kreeg ik geen respons op.

Antwoord van Trouwalbumwinkel.nl

Beste Leen,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
    Omdat het hier om een gepersonaliseerd boek gaat met een levertijd van ongeveer 7 werkdagen kan dit niet meer geannuleerd worden na bestellen. Je hebt het boek op 22 februari besteld en het is verzonden op 2 maart. Dat zijn 6 werkdagen en dus netjes binnen de levertijd die ook bij het artikel staat vermeldt.
    Onze excuses als het inderdaad zo is dat wij niet hebben gereageerd op je email. Normaal gesproken doen wij dat altijd nog dezelfde dag.

• Michel en Sandra van der Schans

Persoonlijke benadering

• Schuring
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Omdat ik goed geholpen bent

• Van Schaik
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Speciaal voor mij de harmonicaboekjes heel snel verzonden,omdat een andere leverancier waar ik al een tijd op de,e boekjes wachtte, het van zich af liet weten! Nu kon ik het bruidspaar alsnog blij maken en heel blij met deze top service!

• De Wachter Carina
    Geverifieerde klant van Trouwalbumwinkel.nl

Omdat ik zeer tevreden was met mijn pen op houder voor mijn huwelijk. Het was juist het geen ik zocht .