Tuinaardigheden

Tuinaardigheden

Tuinaccessoires en -gereedschappem, Haws gieters.

Lidmaatschap per 20-04-2018 stopgezet

9,7

• C. van Houten

snelle en correcte levering

• Raoul Nielen
    Review voor Tuinaardigheden

Mooi product. Met een persoonlijk tintje!

• P. MAAS
    Review voor Tuinaardigheden

Snell bezorging en na een klacht werd meteen een vervangend exemplaar opgestuurd.

• Jos Claessen
    Review voor Tuinaardigheden

De bestelling is supersnel geleverd en was keurig verpakt. Als extra een persoonlijk bericht van de verkoper gekregen.
    Dat zegt weliswaar niets over de koop, maar getuigd wel van aandacht.

• Sofie Lieckens
    Review voor Tuinaardigheden

Leuke shop met heel erg attente eigenaars. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden toen een van mijn bestelde artikelen vertraging had en ze verrasten me met een leuke attentie omdat ik langer had moeten wachten dan voorzien. De producten van Haws zijn heel erg mooi en praktisch in gebruik.

• Martijn Van der peijl
    Review voor Tuinaardigheden

Snelle goede levering en uiterst vriendelijke mensen met die met je meedenken.

• FXM Pernot
    Review voor Tuinaardigheden

Prettig contact en professionele afghan deling en verzending

• Tuinvriendin
    Review voor Tuinaardigheden

Goede producten met een goede prijs en snelle bezorging!

• Kika
    Review voor Tuinaardigheden

Voortreffelijke service en betrouwbaar! Volgende keer weer naar Tuinaardigheden...

• Valerie Graef
    Review voor Tuinaardigheden

Zeer tevreden! Er bleek een probleem te zijn met de levering en ik werd meteen gebeld en we zijn tot een passende oplossing gekomen. Goede service - klantherkenning is erg goed!

• Dirk Klaas Keijer
    Review voor Tuinaardigheden

Tevreden, alleen levertje was langer dan verwacht.

• Antoinette Richters
    Review voor Tuinaardigheden

Er werd in het weekend zeer snel op mijn email gereageerd en ook de verzending verliep voorspoedig.

• Anke Keuzenkamp
    Review voor Tuinaardigheden

Mooie gieter, goed verpakt, snel geleverd.
    Fijn kopen op deze manier.

• Johan Harmsen
    Review voor Tuinaardigheden

Ik heb leuk profijt gehad van de paasactie betreffende de Haws gieters. Een onduidelijk op de site is direct na mijn mail hierover aangepast.
    Leverantie en service waren prima.

• Rudy D.
    Review voor Tuinaardigheden

Erg goed. Heel bijzonder is de persoonlijke aandacht die ze schenken aan je bestelling! Dat verwacht je niet bij een internetwinkel...