Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Tuinhekbekleding

Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082
KvK 08150161

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Tuinhekbekleding

Gemiddelde beoordeling

8,2

154 beoordelingen

Beoordeling van klanten

79%

11%

10%

2019
Tuinhekbekleding

Mourad Tajrasti beoordeelde op 2019-08-09

Goed product, snel verzonden en goede communicatie

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Evalily beoordeelde op 2019-08-06

Netjes telefonisch te woord gestaan en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

filip vanvlasselaer beoordeelde op 2019-07-27

product is mooi en proper verpakt ziet er wel degelijk uit.prijs meer dan waard
spijtig dat jullie met dpd verzenden altijd problemen mee.volgende keer ga ik eerst kijken met welk pakjesdienst wordt geleverd
is voor mij toch wel belangerijk heb met andere nooit problemen en vriendelijk zijn ze ook al niet
zonder eerste aanbieding of dergelijke plots een zo gezegde tweede aanbieding dat pakketje in afhaal center lach .
is niet alleen bij jullie heb het met deze al geregeld voor maar ja daar kunnen jullie niet aandoen sorry vindt dit heel vervelend

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

J. Krabbenbos beoordeelde op 2019-07-22

Volgens afspraak de levering. Makkelijk en snel.

Tuinhekbekleding

Math Dings beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden. Snelle levering en prima product!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Felice van Uden beoordeelde op 2019-07-10

Zelden zo goed goed geholpen als bij Tuinhekbekleding. Service top. Regeren altijd op e-mails. Aanbevelingswaard.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Leo Kisters beoordeelde op 2019-06-26

Levering te laat en afgegeven 20 km verder in andere stad!!!!!!

Tuinhekbekleding

Ronald van der Donk beoordeelde op 2019-06-24

Snelle leverering

Tuinhekbekleding

Louis Beckers beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering

Tuinhekbekleding

Caecilia beoordeelde op 2019-06-19

Krijg alleen maar complimenten ,dat de schutting zo mooi is .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Patricia Hogendoorn beoordeelde op 2019-06-18

Het artikel is totaal niet wat ik verwacht had.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Dirk Jansen beoordeelde op 2019-06-10

Iets langere levertijd, maar correct artikel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

steven ausems beoordeelde op 2019-06-08

Perfecte afspraken, advisering, en aflevering op afgesproken tijdstip!
Zou meteen weer metdirbedrijfzalen doen ! Bedankt voor goede service

Tuinhekbekleding

Jose Koekkoek beoordeelde op 2019-06-03

Snelle levering n goede website n contact met deze mensen zeer tevreden klant n raad familie n vrienden t aan bij hun te kopen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

math schols beoordeelde op 2019-06-03

Gezien de prijs had ik inderdaad een kwalitatief hoogstaand product verwacht.
Goed te plaatsen dankzij de handige ringen.
Prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Arjan de Kleijn beoordeelde op 2019-06-02

Trage levering. Doek krimpt in de zon

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Tuinhekbekleding:
Goedenavond,
Weet niet wat u onder trage levering verstaat want het is maatwerk. Het moet van de rol afgesneden worden. Krimpen heeft te maken met als u het te lang in de verpakking laat zitten, zoals ook het etiket vermeld. En als u het niet strak opspant.

Met vriendelijke groet,

Dirk Smets
Tuinhekbekleding

christina beoordeelde op 2019-05-30

vriendelijke behulpzame verkopers .
kunst product hedera bekleding ben ik ook erg tevreden mee .het staat mooi en gezellig op het balkon .
tevens kun je het in de winter laten zitten .
dus een aanrader,,,,,,, ook gezien de prijs is het zeker waard.

Tuinhekbekleding

Hans van Willigen beoordeelde op 2019-05-22

Prima product

Tuinhekbekleding

miriam roberts beoordeelde op 2019-05-22

perfect wat ik nodig had.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Tuinhekbekleding

Wolfs beoordeelde op 2019-05-22

Tweemaal achter elkaar niet het doek gekregen zoals gespecificeerd op de website. Omschrijvingen website kloppen niet. Kan echt niet voor een webshop.
Levertijden zijn lang, meerdere dagen.
Facturen kloppen niet volgens afspraak.
Als je belt en men zegt toe terug te bellen gebeurt dat niet.
Enz.
Kortom, allemaal slechte service.

Wat wel ok is dat men probeert een goed produkt te sturen maar het lukt niet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Tuinhekbekleding:
Beste heer Wolfs

Wij hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen zoals bij u bekend is. We hebben u een nieuw doek gestuurd zonder extra betaling, alleen het verschilbedrag. Dit terwijl het doek op maat voor u is afgesneden.

U had beter vooraf langs kunnen komen in onze showroom of monster stukjes op kunnen vragen(die service bieden wij). Het is makkelijk om achteraf commentaar te geven. Maar ook u wensen we succes met uw doek.

Met vriendelijke groet,

Dirk Smets

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.