Tuinhekbekleding

tuinhekbekleding in privacy
doeken, winddoeken,
zichtdoeken, en andere
materialen. Ook is er een
showroom waar u alles kunt
zien.
8,2

• Karen jansen
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Snelle levering en het past perfect

• MIke Janssen

zeer nette webwinkel

• Hoe beoordeel je Tuinhekbekleding?

• Eric Kuijpers

Kwalitatief goed product

• Frank Gupffert

Snel en goedkoop

• Kim
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Webwinkel is oké, snelle reactie n.a.v. mijn vraag.
    In de winkel zelf werd ik niet goed (niet klantvriendelijk, onbehulpzaam en onbeschoft) geholpen en werden we bijna opgevreten door hun Rottweiler. In de winkel werd gezegd dat ik per mail een factuur zou ontvangen en dat het product op zou worden gestuurd nadat ik deze zou hebben betaald. Na 5 dagen geen factuur ontvangen, dus gebeld. Ik zou z.s.m. terug worden gebeld omdat ze niks kon vinden. Na 1,5 dag niks gehoord dus heb ik weer gebeld. Dag daarna werd het product netjes opgestuurd en ben ik gebeld, top. Product is goed.

• Henkie
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

goede services en op tijd geleverd

• Hennie Messemaker
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Op de afbeelding op de site ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid. De blaadjes zijn egaal van kleur en missen kleurnuances.

• Mourad Tajrasti
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Goed product, snel verzonden en goede communicatie

• Evalily
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Netjes telefonisch te woord gestaan en snelle levering.

• filip vanvlasselaer
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

product is mooi en proper verpakt ziet er wel degelijk uit.prijs meer dan waard
    spijtig dat jullie met dpd verzenden altijd problemen mee.volgende keer ga ik eerst kijken met welk pakjesdienst wordt geleverd
    is voor mij toch wel belangerijk heb met andere nooit problemen en vriendelijk zijn ze ook al niet
    zonder eerste aanbieding of dergelijke plots een zo gezegde tweede aanbieding dat pakketje in afhaal center lach .
    is niet alleen bij jullie heb het met deze al geregeld voor maar ja daar kunnen jullie niet aandoen sorry vindt dit heel vervelend