Tuinhekbekleding

tuinhekbekleding in privacy
doeken, winddoeken,
zichtdoeken, en andere
materialen. Ook is er een
showroom waar u alles kunt
zien.
8,2

• Ivan Rademaker

Netjes

• nel zuidema
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

makkelijk in huis, geen gesleep

• Hoe beoordeel je Tuinhekbekleding?

• S de Letter
    Review voor Tuinhekbekleding

Duidelijkere communicatie naar klanten en binnen het bedrijf zelf. Na meerdere keren contact te hebben gehad in 1,5 maand tijd mijn bestelling geannuleerd

Reactie op Tuinhekbekleding.nl

Ik heb meerdere keren contact gehad en kreeg te horen dat er vertraging was vanwege Corona. Niets over een betaling of zelf online opnieuw bestellen. Als bedrijf wil je, lijkt mij, duidelijkheid over of een bestelling goed is of niet. Al het contact ging vanuit mij en dan willen jullie de schuld bij mij neerleggen... Op 31-03-2020 heb ik een bestelling gedaan, op Afterpay geklikt, want dat kan op jullie website. 08-04-2020 contact opgenomen ivm de bestelling. Ik mail omdat er na 1 week nog geen bericht over de leverdatum was terwijl de levertijd 5 werkdagen is. Diezelfde dag heb ik een mail terug gekregen van U, waarop ik direct gebeld heb. Blijkbaar was de order als 'geannuleerd' doorgekomen omdat ik Afterpay had aangeklikt. Nieuw order gemaakt en het zou binnen 5 werkdagen komen. 16-04-2020 bel ik opnieuw, ik krijg dezelfde mevrouw te woord en zij verteld mij dat de order vertraging heeft omdat ze in de fabriek met halve bezetting werken, prima, nogsteeds geen woord over de betaling. 04-05-2020 bel ik opnieuw. Nu krijg ik een andere mevrouw aan de telefoon. Ze verteld dat er iets mis is gegaan en stuurt opnieuw de order en dat het binnen 2 weken bezorgd zou worden.
    Nu neem ik vandaag contact op omdat de 2 weken er bijna op zitten en jullie mij zouden bellen voordat het verzonden werd. Oftewel als het vandaag verzonden wordt zou het morgen of zaterdag kunnen komen en dan zijn de 2 weken voorbij.

Kort samengevat : jullie communicatie naar klant en collega is niet goed! Als een klant zo vaak contact op neemt en telkens hetzelfde zegt, waarom gaat er bij niemand een belletje rinkelen om het eens uit te zoeken?! Jullie lopen nu ruim 70€ mis omdat jullie niet communiceren, wie zijn schuld is dat?!

Antwoord van Tuinhekbekleding

Goedemiddag,

U heeft geprobeerd via afterpay te betalen. Dit is u niet gelukt. Hierna heeft u ons gebeld. Wij hebben aangeboden de bestelling handmatig bij ons in te brengen. We hebben u daarna een factuur gestuurd met verzoek tot betaling. Het reageren van u uit op onze emails met verzoek tot betaling heeft 1,5 maand geduurd tot vandaag. U heeft vandaag gebeld dat u niet vooruit wilde betalen. Wij kunnen niet handmatig een Afterpay betaling aanmaken omdat Afterpay een online verificatie doet naar de klant. Dus het is niet onze schuld dat u nu annuleert en ons een 1 ster geeft. U wil niet betalen vooruit dan moet u bestellen via de website en zorgen dat Afterpay u accepteert. Wij hebben meerdere malen contact met u gezocht en u zo goed mogelijk proberen te helpen. Mvg Dirk Smets

• Gerton Griep

• Henk Schoffelen

Zeer tevreden!

• Paul Jongstra
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Leveren volgens afspraak, goede communicatie.

• Annelies Koster

Goede en snelle service

• Jessica Ulin

Goedkoop

• Marjanne Lam
    Geverifieerde klant van Tuinhekbekleding

Betere uitleg op de website over hoe je tot het bestellen vd goede maten komt. Ik had twee separate stukken nodig maar moest daardoor 4 meter bestellen. Achteraf gezien had ik m gewoon zelf kunnen snijden, en 50€ kunnen besparen.

• J.Meijer Meijer

Snelle goede levering