Tuintempel

Tuintempel

Bij Tuintempel.nl staat duurzaamheid hoog in het vaandel. We vinden het ontzettend belangrijk om zuinig met de aarde om te gaan, niet alleen voor ons maar ook voor de generatie na ons. Daarom werken al onze producten op zonne-energie en houden wij onze prijzen zo laag mogelijk, zodat het betaalbaar is voor iedereen! Om de wereld te veranderen, moeten wij bij onszelf beginnen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-11-2020 ingetrokken

3,7

• Nienke
    Review voor Tuintempel

Op 23 september een artikel besteld en dat is nu nog steeds niet binnen. In hun eigen voorwaarden staat dat je na 30 dagen je geld terug kunt eisen. Heb hierover al diverse mails gestuurd maar heb mijn geld nog steeds niet terug. Melanie komt steeds met andere smoezen. Ik wil gewoon mijn geld terug. Heb inmiddels aangifte gedaan bij zowel de politie als bij Autoriteit Consument & markt.

• Angelique Bosman
    Review voor Tuintempel

Lampjes waren veel kleiner dan ze op de foto leken. Werden erg laat in een slechte verpakking geleverd (waarschijnlijk via China). Zit al weken te wachten op geld terug, maar hoor niets meer. Klantenservice was niet goed, reageren niet meer op mijn mailtjes en berichten. Nu zijn we 6 maanden verder en nooit meer iets gehoord.

• Rene
    Review voor Tuintempel

Nou een paar weken heen en weer overleg is het door mij betaalde bedrag voor het artikel dat nooit geleverd is aan mij terug betaald dus o.k

• Mats
    Review voor Tuintempel

Oplichting, Fontijn lekt en geven geen oplossing. Meermaals contact opgenomen via facebook zonder resultaat. KOOP NOOIT IETS VIA HUN!!!

• Van der Vegt
    Review voor Tuintempel

Ik heb nog geen reactie op mijn klacht. Had een verkeerd product geleverd gekregen en vinden dat ik dit product moet terug sturen (op eigen kosten). Dat lijkt mij omgekeerde wereld, ga toch geen kosten maken om een verkeerd geleverd product! Hoop snel op een gepaste oplossing.

• Ellen Wevers
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Lampjes leken veel groter op het plaatje. Geven ook niet heel veel licht. Is meer ter decoratie. Ze hangen nu zo'n twee weken en een deel van de lampjes doet het al niet meer. Erg teleurstellend!

• Margriet Koetse
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Het product leek afkomstig uit China en veel kleiner dan op de afbeelding. Ik denk dat ik dit zelf ook had kunnen bestellen via Ali Express en dan voor 75 % minder geld.

• Dianne Roodenburg
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Op het plaatje zagen de lampjes er groter uit dan dat ze in werkelijkheid zijn, dat was een tegenvaller.

• Rosalie Bijenveld
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Sinds 24 augustus heb ik 1/3 van mijn bestelling gekregen, derest niet. Ik hoop nog steeds op een oplossing

• Bea de Bruijn
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Betere informatie, lampjes waren super klein.

• Astrid Coopman
    Geverifieerde klant van Tuintempel

Product viel heel erg tegen en levering duurde heel lang

• Lina
    Review voor Tuintempel

Alles was goed geregeld en vriendelijke klantenservice die netjes en geduldig met mijn vragen om ging