Tuinzwembad.com

Tuinzwembad.com

Intex /Bestway / Inteline-Pool zwembad webshop

Tuinzwembad.com is een online winkel met het meest complete assortiment zwembaden en accessoires van de beste merken. Wij zijn een echte online winkel met snelle levering aan huis.
8,7
  • Ortwin

Meedenkende verkoper 👌🏻👌🏻

• jurgen van Hest
    Review voor Tuinzwembad.com

goede service en mensen die meedenken !!
    zelfs in de tijd dat het topdrukte is !

• Hoe beoordeel je Tuinzwembad.com?

• Hannie Aalberts
    Review voor Tuinzwembad.com

Goede service, snel geleverd.

• Jan Moolenaar

deskundig, vriendelijk en snel

• Huibers
    Review voor Tuinzwembad.com

Fantastische service! Een aantal producten, waaronder een zandfilterpomp gekocht. Ik had hierover nog een aantal praktische vragen. Deze werden helder en vakkundig door tuinzwembad beantwoord. Bestelling werd een dag later al geleverd. Ik zou tuinzwembad zeker aanbevelen!

• Carmen Bogaardt
    Review voor Tuinzwembad.com

Snelle levering en vriendelijke en adequate hulp tijdens telefoongesprek! Echt super!

• Tom
    Review voor Tuinzwembad.com

Heel tevreden! Vrijdag besteld en maandag geleverd. Daarbij ook nog een persoonlijke telefoon van de leverancier gekregen over dit produkt en zo meer uitleg gekregen.

• Snellen

Perfext

• alfons van wijk
    Review voor Tuinzwembad.com

helemaal top verkoper belde me op omdat ik nog wat vergeten was te bestellen.

echt een goede man hij denkt echt mee

• Dirk van der Poel
    Review voor Tuinzwembad.com

Zeer goede service. Deze mensen doen (ondanks de drukte) echt de moeite om de bestelde producten te leveren. En zoals belooft de volgende dag in huis. Topwinkel!

• Wouter Van welzenis
    Review voor Tuinzwembad.com

Na telefonisch contact op aaraden van Aldo (die echt wel wat meer weet van zwembaden dan ik) een Intex Ultra frame gekocht. Bij het uitpakken bleek dat het pakket incompleet was (dat soort dingen gebeurd natuurlijk altijd op vrijdagmiddag..). Direct gebeld, bleek dat er nog 1 deel in een postsorteercentrum stond. Ze zijn tot 22:00 bezig geweest om te proberen een koerier het pakket na te laten leveren en toen dat niet lukte hebben ze het pakket zaterdagochtend zelf langsgebracht (een ritje van 150 Km.) gewoon TOPservice, kan niet anders zeggen! (Het zwembad bevalt overigens ook erg goed 😊😊).

• Claudia
    Review voor Tuinzwembad.com

Heel tevreden! Zelfs in het weekend bereikbaar en neemt de tijd voor een goed advies. Spullen zijn tevens op voorraad waardoor je niet teleurgesteld word.