Twinss FX
Welkom op onze webshop van TwinssFX,

Sinds januari 2016 zijn wij een onafhankelijke webshop met producten gericht op de entertainment industrie zoals, evenementen, festivals, bedrijfsfeesten, verenigingen maar ook voor de particuliere markt. In het bijzonder zijn wij gespecialiseerd in special FX producten. Zo zijn wij officieel dealer van Magic FX te Boxtel. Wij zijn een jong, enthousiast, dynamisch en vakkundig bedrijf met een enorme grote passie en drive. Ons jonge vakkundige team gaat geen uitdaging uit de weg en denken graag met u mee. Bijna alles is bespreekbaar en staan open voor suggesties. Onze producten liggen normaal gesproken op voorraad zijn binnen 24 uur leverbaar (uitzonderingen daargelaten) Special FX zijn een absolute meerwaarde en zijn onmisbaar voor een spraakmakende belevenis. Door de inzet en combinatie van de juiste effecteten neemt u, uw bezoekers mee naar een gegarandeerd hoogte punt. Of u nu zoekt naar vuur, confetti, streamers, vuurwerk, co-2 effecten, pse, bellen, schuim, sneeuw enz.. voor elk event hoe groot deze ook mag zijn hebben wij een passende oplossing..

Graag voegen wij u als relatie aan onze toch al uitgebreide relatielijst toe. Als u een persoonlijk account aanmaakt ontvangt u van ons de laatste aanbiedingen en nieuwsbrieven. Bovendien shopt u dan makkelijker en sneller, u hoeft dan niet steeds uw gegevens opnieuw in te voeren. Wilt u persoonlijk contact? Mail dan naar sale@twinssfx.nl

Wij wensen u veel shop plezier en hopen u hier regelmatig te zien..

Team TwinssFX
8,0
  • Marc
    Review voor Twinss FX

Goeie webshop helaas problemen in communiceren en op tijd leveren van producten.
    Geen verzendkosten en een overzichtelijke website.